Eli ä ja ö kirjaimet ei toimi. Tulee vaan jotain ihme merkkejä ku painaa niitä. Myös muut erikoismerkit on aivan väärissä paikoissa näppäimistössä, esimerkisi kun painaa "?" tuleekin alaviiva.
Miten saan ne pelittäään?
Antakaa tarkat ohjeet, oon tosi pässi näitten koneitten kans!
Ääkköset ei toimi!
53
54846
Vastaukset
- EnFi-valinta
Väärä kieliasetus.
Tarkempia ohjeita ei voi antaa, kun tuo kristallipallo ei näytä enempää tietoa käyttämästäsi käyttöjärjestelmästä.- qwert4
w10 pistää yleensäkkin aina vituttaan :)
- 4trewq
qwert4 kirjoitti:
Oliko kiva kommentoita kysymystä joka oli tehty 5 vuotta ennen windows kymppiä, no kaipa saat jotain tyydytystä tai sitten hullulla on halvat huvit.
- Anonyymi
qwert4 kirjoitti:
POISTA WINDOWS 10 NYT!!
- Anonyymi
4trewq kirjoitti:
Oliko kiva kommentoita kysymystä joka oli tehty 5 vuotta ennen windows kymppiä, no kaipa saat jotain tyydytystä tai sitten hullulla on halvat huvit.
"Oliko kiva kommentoita kysymystä joka oli tehty 5 vuotta ennen windows kymppiä, no kaipa saat jotain tyydytystä tai sitten hullulla on halvat huvit."
Kuuluu linukshihhulointiin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Oliko kiva kommentoita kysymystä joka oli tehty 5 vuotta ennen windows kymppiä, no kaipa saat jotain tyydytystä tai sitten hullulla on halvat huvit."
Kuuluu linukshihhulointiin!et varmaan edes tiedä mikä on linux. '_'
- Anonyymi
Windows muutenkin kamala, Uusi kaamee haitake Windowsiin
WINDOWS-tietokoneisiin yrittää uusi haittaohjelma, jonka tietoturvayhtiö Bitdefender nimesi MosaicLoaderiksi. - Anonyymi
POISTA WINDOWS HETI!
- forestwkcom
ohjauspaneeli - aika-, kieli- ja alueasetukset - vaihda näppäimistöä - alue ja kieli - näppäimistöt - yleiset ja vaihda sieltä oletuskieleksi Suomi
- Anonyymi
Nyt poestan windoosin!
- Rr
...näppäimet ALT ja SHIFT pohjaan yhtä aikaa...
-Rr- jskajvakv
Hei vittu kiitti! tää oli hyvä
- 12
jskajvakv kirjoitti:
Hei vittu kiitti! tää oli hyvä
Hyvä, että joku osaa käyttää hakua.
- boike
jess hyvä et on ihmisii jotka osaa käyttää konetta kiitos
- Anonyymi
Kiitos! Tästä oli apua :)
- Anonyymi
kiitos
- Anonyymi
kiitos!!!
- Anonyymi
häh? mitä toi tarkottaa?
- Anonyymi
Cheers mate ❤️
- hjfdh
öäla
- ää
Tuli ahaa-elämys:Picasan suhteen oli sama riesa,ajottain.Jos lähetti paljon kuvia merkittiin ensimmäinen,painettiin ALT ja SHIFT ja merkattiin viimeinen...ja teksti oli juuri ääkkösetöntä. No,nyt koitin:painetaan uudestaan nuo kaksi ja taas ääkköstää;kiitos!
- jbcjsdjfhjsd
Tiedostonimissä ei tulisi käyttää ääkkösiä, jos niitä lähettelee jonnekin. Omalla koneella toimii, mutta joskus käy, ettei toinen voi edes avata.
- Anonyymi
mitä hömppää tuokin on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä hömppää tuokin on?
Vapusen valheita!
- koirakuiskaaja908
kiitos nyt toimii ä-ö :)
- harmissani
minulla ei toimi miten loydan ''shift''
- Rli
harmissani kirjoitti:
Nuoli näppäin Caprin alapuolella vasemmassa päädyssä
- harmissani
Rli kirjoitti:
Nuoli näppäin Caprin alapuolella vasemmassa päädyssä
minulla ei toimi miten loydan ''caprin''
- Foortia
harmissani kirjoitti:
minulla ei toimi miten loydan ''caprin''
Kait niitä capreja vielä joku myy, katsele myyntipalstoja.
- Anonyymi
harmissani kirjoitti:
POISTA WINDOWS HETI!
- konna666
kiitos ALT SHIFT
- Linuks_tumpelointi
Noinhan siinä käy, kun alkaa sielunviholisen kanssa veljeilemään.....†
Linuksista luvataan ensin lähes taivas asentajalleen, mutta helvettihän sieltä tulee.....†- linuks-tumpelo
joko .....†:llällää on Widnows 10 siellä manalassa?
- Linuks10tubutintuhoo
Kannattaa tosiaan välttää Winousia.
- ubuntuontubutin
Ainoa tubutin on Ubuntu.
Puolen raamatun verran saa naputella sudo-komentoja ennenkuin koneelle saa mitään asennettua.
http://aijaa.com/W02fc2 - Anonyymi
ubuntuontubutin kirjoitti:
Ainoa tubutin on Ubuntu.
Puolen raamatun verran saa naputella sudo-komentoja ennenkuin koneelle saa mitään asennettua.
http://aijaa.com/W02fc2Ubuntussa sen saa Valikko -> Asetukset -> Näppäimistö -> Asettelu ja sinne laittaa valinnaksi "Suomalainen". Näppäimistömalliksi vaikka "Geneerinen 105-näppäiminen PC(kansainvälinen)"
Jos tykkää sudotella, niin sitten se on yksi komento 'sudo dpkg-reconfigure keyboard-configuration', mikäli on alunperin kämmännyt valinnan.
https://askubuntu.com/questions/434849/change-keyboard-layout-english-uk-on-command-line-to-english-us - Anonyymi
Ja Bill Gates taas kiittää :(
- Anonyymi
linuks-tumpelo kirjoitti:
joko .....†:llällää on Widnows 10 siellä manalassa?
Kylll mää nyy poestan winkuran!
- Anonyymi
KUOLEMA ZELENSKYI ANTIRISTUKSELLE!
- Suomi52347178t64y19
Kiitos! Taas toimii ä ja ö!
- seonsenominaisuus
Eihän windowsiisa mikään koskaan toimi!
- Anonyymi
Kyllä Windows:ssa toimii paremmin kuin iOS:ssa, josta en löydä ääkkösiä. Minulla on siis sama ongelma kuin aloittajalla, mutta tietokoneen tilalla iOS-kännykkä.
- Rääkkääkään
kiitos ALT SHIFT
- Anonyymi
eipä kestä ALT GR
- Anonyymi
Windows hajoitaa koneen!
- Anonyymi
Kiitos! Kissa kävelly näppäimistöllä, niin sama ongelma tuli, ja ratkaisu löytyi googlella heti täältä!
- Anonyymi
Nappaimistoei oleoikein
- Anonyymi
Huomenta. Muista ottaa aamulääkkeesi.
- Anonyymi
eli
- Anonyymi
Aakkoset puuttuu
- Anonyymi
Vapuselta puuttuu aivot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapuselta puuttuu aivot.
On huomattu!
- Anonyymi
dos koneelle annat komennon "keyb su" ja johan alkaa toimia. Oikea koodisivu on 850 jos sellainen tarvii ladata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031737- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58875En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉59744The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742