Minä-profiilien päivitys

Suomi24toimitus

Hei,

Minä-profiileja päivitetään perjantaina 17.9 klo 7.00 alkaen. Päivitys aiheuttaa katkoksen kaikkiin Suomi24:n palveluihin.

Pyrimme pitämään katkon mahdolllisimman lyhyenä ja pahoittelemme siitä aiheutuvaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

40

3002

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies kaupungista

      Kun päivittäisiäkin koko Minä-profiilit hevonkuuseen ja palattais entiseen joka sentään jotenkin pelasi
      vai jospa tarkoitus onkin että käyttäjiä ei olis niin runsaasti. Kukahan kertois esim. kun kaikki vanhatkin poistetut viestit on tullet mukaan ihan sekaisin, millä ne poistetaan, kun ei ne tottele vaikka kuinka poista nappulaa painelee.
      t. mies kaupungista

      • kissssssssu

        olen aivan samaa mieltä kanssasi , minä nytten olen oppinnut ton katsomaan kuka on paikan päällä , että näkyy vihreenä mutta se oli tosi monimutkanen juttu , kun missään ei kerrota miten sen teet , se ei näy automaattisesti sun pitää eri kuvia painaa niin sitten näet , minä ihan vahingossa hiffasin sen , minä kyllä kaipaan vanhaa galleriaa


    • Kyllästynyt 38436:s

      Ei mitään uutta kun palvelut ei toimi. Pelkkiä käyttökatkoksia ja toimimattomia "palveluja"

    • sick of

      Suurin osa yhteisön jäsenistä myös PÄIVITTELEE
      miksi mikään ei tunnu toimivan ja miksi mitään ei saada aikaiseksi.

      Moni ei saa kuviaan ladattua, toisilla viestien poisto ei onnistu, usealla ei kumpikaan edellä mainituista toimi.
      Jollakin on kaikki yhteisön jäsenet hukassa kun ei mistään näe ketä on online. Toisille on ilmaantunut uppo-outoja joiden poistaminen toimii onnistuneesti, tai sitten ei.
      Jonkun viestit katoaa mustaan aukkoon josta ne varmaan palautuvat lähettäjälle huomisen päivityksen yhteydessä ja säilyvät lähettäjällä ilman poisto oikeutta maailman tappiin asti.

      Tämäkö on teidän mielestänne nykyaikaista sosiaalista mediaa ja yhteisöllisyyttä.


      Ystävällisin terveisin,
      yksi aikatavalla jo kyllästynyt

      • Ex-käyttäjä

        Aiemmin käytin galleriaa päivittäin, minulla kävi useita vieraita viikottain katsomassa profiilia. Oli mukava tutustua uusiin ihmisiin ja saada viestejä.

        Nyt minun profiilissani ei ole käynyt ketään uutta ihmistä, enkä itsekään ole kirjautunut kuin muutaman kerran sisään. Tuo Minä-viritys on niin surkea, että ei sitä viitsi käyttää. Kaikki se mikä oli Galleriassa hyvää on onnistuttu poistamaan ja nekin mitä on eivät toimi kunnolla.

        Kiitos ja näkemiin, tämä käyttäjä äänestää jaloillaan ja siirtyy muille sivuille. Ilmeisesti moni muukin on vastaavan jutun jo tehnyt, kun ei tuolla profiileissa vieraile enää juuri ketään.


      • Huomioikaa käyttäjät
        Ex-käyttäjä kirjoitti:

        Aiemmin käytin galleriaa päivittäin, minulla kävi useita vieraita viikottain katsomassa profiilia. Oli mukava tutustua uusiin ihmisiin ja saada viestejä.

        Nyt minun profiilissani ei ole käynyt ketään uutta ihmistä, enkä itsekään ole kirjautunut kuin muutaman kerran sisään. Tuo Minä-viritys on niin surkea, että ei sitä viitsi käyttää. Kaikki se mikä oli Galleriassa hyvää on onnistuttu poistamaan ja nekin mitä on eivät toimi kunnolla.

        Kiitos ja näkemiin, tämä käyttäjä äänestää jaloillaan ja siirtyy muille sivuille. Ilmeisesti moni muukin on vastaavan jutun jo tehnyt, kun ei tuolla profiileissa vieraile enää juuri ketään.

        Minäkin käytin paljon entistä galleriaa ja vierailijoita oli profiilissani päivittäin!! Tuhannen kävijää oli jo ylittynyt reippaasti. Nyt moneen viikkoon on ainoastaan yksi kävijä!!! Vanhat poistetut viestit olikin palautettu takaisin, mutta vierailijat laskuri nollattu, siitä olen erityisen vihainen!!! Lueskeltuani ihmisten mielipiteitä kukaan ei ole nykyiseen MINÄ- profiiliin tyytyväinen!!! Miksi ei huomioida käyttäjien mielipidettä??? Olen siirtynyt facebookiin se on parempi kun tämä MINÄ joka on huono kopio fb:sta!!!!


      • huomannut
        Ex-käyttäjä kirjoitti:

        Aiemmin käytin galleriaa päivittäin, minulla kävi useita vieraita viikottain katsomassa profiilia. Oli mukava tutustua uusiin ihmisiin ja saada viestejä.

        Nyt minun profiilissani ei ole käynyt ketään uutta ihmistä, enkä itsekään ole kirjautunut kuin muutaman kerran sisään. Tuo Minä-viritys on niin surkea, että ei sitä viitsi käyttää. Kaikki se mikä oli Galleriassa hyvää on onnistuttu poistamaan ja nekin mitä on eivät toimi kunnolla.

        Kiitos ja näkemiin, tämä käyttäjä äänestää jaloillaan ja siirtyy muille sivuille. Ilmeisesti moni muukin on vastaavan jutun jo tehnyt, kun ei tuolla profiileissa vieraile enää juuri ketään.

        Sellainen huomio on tullut, että chatissa entistä enemmän rekkaamattomia ihmisiä. Mitäpä sitä gallerialla, joka ei toimi... ei pääse katsomaan jne. Itse myös ennen päivittäin käynyt vaihtamassa viestejä gallerian kautta, nyt tuntuu kaikki kadonneen. Vanhat pitkäaikaiset tutut on poistaneet omia profiileitaan ihan kokonaan ja ihan on sama minullakin mielessä kun ei sitä näemmä saa toimimaan niin millään!! Facebook onkn nyt se ykkönen, vaikka ennen siellä satunnaisesti vierailin. Tehkää jotain, jos ette muuta keksi niin entinen galleria takaisin KIITOS!


    • ronsku90

      Miksei tuo treffipalvelu ole toiminut moneen päivään?

      • köhänhän

        ...väärää selainta... Ghromella ei toimi, IE:llä toimii (valitettavasti...)


      • köhänhän kirjoitti:

        ...väärää selainta... Ghromella ei toimi, IE:llä toimii (valitettavasti...)

        onneksi ,ei valitettavasti


    • iina42222

      minä profiilit... entinen sentään jotenkin toimi (galleria), vaikka sekin tökki.... nyt ei tapahdu minä profiileissa yhtään mitään.... hohoijaa siis.... Toivottavasti saatte kondikseen :)

      • Setuttu

        V%&%¤ttaa koko ns minä-yhteisösysteemi. 3500 vierailijaa oli profiilissa reilussa vuodessa, paljon hyviä tuttavuuksia, joitakin viestejä jotka tarkoituksella halusin säilyttää. Kaikki mennyttä. Ylläpitojengi tietysti tottelee omistajien päätöksiä. Mutta me käyttäjäthän gallerian teimme.

        Ei ole mitään kiitosta nyt esittää. Pahoitteluni.


      • Sokkona
        Setuttu kirjoitti:

        V%&%¤ttaa koko ns minä-yhteisösysteemi. 3500 vierailijaa oli profiilissa reilussa vuodessa, paljon hyviä tuttavuuksia, joitakin viestejä jotka tarkoituksella halusin säilyttää. Kaikki mennyttä. Ylläpitojengi tietysti tottelee omistajien päätöksiä. Mutta me käyttäjäthän gallerian teimme.

        Ei ole mitään kiitosta nyt esittää. Pahoitteluni.

        Vaikka Galleria tökkikin...aika pahastikkin välillä, siellä sentäs oli porukkaa, viestejä tuli ja lähti.
        Nyt saa yksistään nököttää "Minässä" ei ole vierailijoita, ei. Kaverilistalta putosi kavereita jotenkin mystisesti uudistuksen yhteydessä.
        Äkkiä nyt vanha Galleria takasin ja heti!


      • nimimerkkiiiiiii
        Sokkona kirjoitti:

        Vaikka Galleria tökkikin...aika pahastikkin välillä, siellä sentäs oli porukkaa, viestejä tuli ja lähti.
        Nyt saa yksistään nököttää "Minässä" ei ole vierailijoita, ei. Kaverilistalta putosi kavereita jotenkin mystisesti uudistuksen yhteydessä.
        Äkkiä nyt vanha Galleria takasin ja heti!

        Heti takaisin vanha Galleria, se oli vilkas upea sivusto,,,,,,
        ,nyt nykyinen minä profiili jo kuolemassa oleva.
        Jos joku haluaa olla facebokissa hän on siellä, ei s-24 tarvitse tehdä sivustostaan edellämainitun kopiota.
        Taidanpa minäkin äänestää jaloillani niinkuin suurin osa kavereistanikin :((


      • Amenda
        Sokkona kirjoitti:

        Vaikka Galleria tökkikin...aika pahastikkin välillä, siellä sentäs oli porukkaa, viestejä tuli ja lähti.
        Nyt saa yksistään nököttää "Minässä" ei ole vierailijoita, ei. Kaverilistalta putosi kavereita jotenkin mystisesti uudistuksen yhteydessä.
        Äkkiä nyt vanha Galleria takasin ja heti!

        Kun niin kovasti taas kohta päivittelette, niin olisi jos todellakin palauttaisitte elokuun lopun tilanteen kaikille ja vanhentuneet/käyttämättömät haamuprofiilit pois kuormittamasta systeemiä. Gallerian lamput palamaan!


      • ja
        Amenda kirjoitti:

        Kun niin kovasti taas kohta päivittelette, niin olisi jos todellakin palauttaisitte elokuun lopun tilanteen kaikille ja vanhentuneet/käyttämättömät haamuprofiilit pois kuormittamasta systeemiä. Gallerian lamput palamaan!

        Laittakaa viimeksi sisään kirjautuneet näkyville, siten saadaan entisen gallerian sosiaalista toimintaa taas aktivoitua.

        Yhteisön sivulta kun tekee hakuja, niin aina tulee näkyville lähes sivullinen niitä jotka ovat viimeksi sisään kirjautuneet 2-6 jopa 8 vuotta sitten. Seuraavalle sivulle ei sitten pääsekään, tämäkin toiminto tyssää alkuunsa.
        Mielestäni vuoden vanhat profiilit pitäisivät tuhoutua automaattisesti, tuskin heistä monikaan enää edes muistaa kuuluvansa suomi24:een, saatikka että muistaisivat vanhoja tunnuksiaan


    • jaarnia

      Eihän suomi24 ole mikään facebook!

    • darling darling

      no toivottavasti toiminto palaa ennalleen että pääsee sinne treffi-sivuille... terveisin jo viikon blokattuna ollut!!!

    • .:-DDDD

      tämä uusi galleriajuttu. Saa rauhassa kirjoitella ystäviensä kanssa, kun ei se iänikuinen "vihreä valo" mollota keräten uteliaita!!
      Joillekinhan galleria on koko elämä. Kuvia vaihdetaan usein ja kuvat ovat vieläpä ihan "omakuvia". Joka kantilta keimaillen ja tyrkyttäen.:)

      • viestiisi

        Mitä väliä sillä on mihin tarkoitukseen kukakin näitä profiilejaan käyttää. Sehän on jokaisen käyttäjän oma asia, eikä muilla pitäisi siihen olla mitään sanomista.
        En koskaan ole ymmärtänyt sitä miksi kenenkään pitäisi puuttua toisten tekemisiin niin tässä yhteisössä kuin elämässä yleensäkään.

        Ei minua muiden vierailut profiilissani häirinnyt millään tavoin, päinvastoin oli tosi mukava kun kävivät vierailuilla, siten tutustui uusiin ihmisiin. Eikä lukuisat vierailut häirinnyt edes viestittelyä, mitä enemmän oli kävijöitä sitä enemmän tuli myös viestikavereita

        Linkin avulla voi selata kuvia profiilissa vaikka sen näkyvyyden olisit sallinut vain kavereillesi. Entisessä galleriassa vain yksi kuva oli rekkautumattomille näkyvissä, nyt kuvia voi katsella kuka tahansa vaikkei koskaan olisi rekisteröitynyt tähän yhteisöön.
        Vaikka se vihreä valo ei mollotakaan joka kävijän näkyvillä, niin online tilan näkee tässä uudessakin profiilissa joka tapauksessa, ellet piilota profiiliasi.
        Ja tässä yhteydessä on todettava, miksi arvostella muita jos oman profiilin käyttöä pitää salata muilta yhteisön jäseniltä.

        Eiköhän anneta jokaiselle jäsenelle vapaus ja vastuu omasta profiilistaan ja sen käytöstä.


    • kertoa etukäteen...

      Että profiilit, joissa on ä kirjain, niin eivät näy! Ja juuri vanhoissa nimimerkeissä niitä on, kun olivat sallittuja, ennen tätä edellistä muutosta. Pitääkö nyt sitten mennä vaihtamaan hyvä, vuosia ollut nimimerkki johonkin toiseen? Nicinvaihtajia piisaa muutenkin ja koskaan ei ole tarvinnut mennä vaihtamaan toiseksi. Enkä halua tehdä sitä nytkään... Kuinka mahdollista, että ennen nimimerkkini näkyi ja millä ihmeellä olette sen nyt saaneet näkymättömäksi? Enkä tietenkään ole ainut... kaikki muutkin voi samaisen havainnon tehdä, minkä itse tein. Olisihan tuosta voinut etukäteen ilmoitella, että nicit jää käyttämättömäksi!

    • jh

      Eipä näytä pelaavan mitenkään

    • Ikuinen päivitys

      Toivottavasti koko minä-profiilipaska on kiinni koko loppukuukauden!

      Tämä on ihan perseestä koko suomi24n minä-profiilin Facebook -kopio ja sen toimimattomuus ikuisine päivityksineen! Luuletteko te dorkat, että jotain huvittaa käyttää suomi24n jumittavaa Facebook-kopiota, kun alkuperäinen ja toimiva Facebook on kaikkien käytettävissä.

    • 1 plus 1 = nolla

      Edelleenkään vierailut/vierailijat ei päivity profiileissa. Tuli testattua äsken
      työkavereiden kesken. Vierailimme toistemme minä-profiileissa, eikä vierailut
      näkyneet kellään.

      • 13+16

        Kaikki pystyy visiteeraamaan kenen tahansa profiileissa. Ennen sentäs vaadittiin rekisteröityminen.


      • 1 plus 1 = nolla
        13+16 kirjoitti:

        Kaikki pystyy visiteeraamaan kenen tahansa profiileissa. Ennen sentäs vaadittiin rekisteröityminen.

        mutta tarkoitinkin sitä, että ihan vierailemalla vierailimme toistemme profiileissa,
        kirjautumalla profiileihin, mutta kenenkään vierailijat-kohdassa ei näitä visiittejä
        näkynyt.

        Ja mitä siihen kaikki näkyy kaikille tulee, niin todellakin, kaikki näkyy kaikille.
        Nekin profiilit, joissa käyttäjä on määritellyt asetukset niin, että _muka_ vain
        kaverit näkee profiilin, niin se näkyy kyllä ihan kaikille, kun jatkaa osoitekentässä
        osoitetta. Osoitteen loppuosan piilottaminen ei piilota tietoja.


      • 15+11
        1 plus 1 = nolla kirjoitti:

        mutta tarkoitinkin sitä, että ihan vierailemalla vierailimme toistemme profiileissa,
        kirjautumalla profiileihin, mutta kenenkään vierailijat-kohdassa ei näitä visiittejä
        näkynyt.

        Ja mitä siihen kaikki näkyy kaikille tulee, niin todellakin, kaikki näkyy kaikille.
        Nekin profiilit, joissa käyttäjä on määritellyt asetukset niin, että _muka_ vain
        kaverit näkee profiilin, niin se näkyy kyllä ihan kaikille, kun jatkaa osoitekentässä
        osoitetta. Osoitteen loppuosan piilottaminen ei piilota tietoja.

        Ei tästä päivittelystä tule yhtään mitään. On toki muitakin foorumeita, mitä tällaisen perään uikuttamaan... Eikä olisi paljon reilumpaa sanoa heti suoraan, jotta se oli siinä, koko galleria, pytystä alas. Eikä edes lähteä kyhäämään mitään minäminäprojektia.


      • Big Joke
        15+11 kirjoitti:

        Ei tästä päivittelystä tule yhtään mitään. On toki muitakin foorumeita, mitä tällaisen perään uikuttamaan... Eikä olisi paljon reilumpaa sanoa heti suoraan, jotta se oli siinä, koko galleria, pytystä alas. Eikä edes lähteä kyhäämään mitään minäminäprojektia.

        Eipä se mitään uikutusta ole, jos vähän kritisoi tätä minä-härpäkkää.
        Esim. ihmisille ei sais uskotella niin, että tiedot on piilossa, esim. vain kamujen
        luettavissa, jos klikkaa asetuksista niin, että vain kaverit näkee profiilin.
        Nythän niin ei ole, vaan Esittely, Taustatiedot, Lempiasiat ym. on ihan kaikkien
        luettavissa, kun jatkaa osoitetta osoitekentässä. Testattu on.


    • Päivityksiä tehdään, mutta eipä tule kuntoon se ongelma, että miten kummassa saa poistettua ikivanhoja viestejä. Vaikka mitä tekee, niin siellä ne vaan tyytyväisenä olla möllöttävät. Olen laittanut palautelomakkeenkin kautta pyytämiänne viestejä nähtäväksenne, mutta eipä ole mitään vastausta asiaan kuulunut. Eihän tämä nyt toki elämää isompi asia ole, mutta kun parannuksia kerta tehdään niin soisi niiden sitten toimivankin. Entisessä galleriassa ei tälläistä ongelmaa ollut, miksi siis muuttamaan jo hyvää suht hyvin toimivaa systeemiä, kun kaikenlisäksi uusi Minä on vielä sekavakin. Ja onhan siellä muitakin ongelmia ilmennyt kuin nuo viestien poistamiset. Ventovieraiden kuulumisiakin näkyy omassa profiilissani vaikka en heidä kanssaan ole koskaan tekemisissä ollutkaan. Tehkää nyt ihmeessä jo jotain!!

      • ElizaD

        En tiedä, mikä selain sinulla, itsellä IE8, jossa tuo uusi yhteensopivuusnäkymä-nappula. Sen kun otat profiilissa ollessasi pois, niin johan onnistuu viestienkin poisto, myöskään kuvien lisääminen ei onnistu, jos kyseinen toiminto on päällä. Sitten taas esim chat-sivu ei näy täysin oikein, jos toiminto EI OLE päällä. Eli hieman olisi ylläpitäjillä viilailua sivuston kanssa...


      • ei heitä kiinnosta

        Ihan sama käyttääkö palautelomaketta vai antaako palautetta tätä kautta, eivät he välitä vähääkään.
        Eivät siitäkään vaikka joka päivä joku/jotkut poistavat profiilejaan, jäähän jäljelle niitä joita ei ole vuosikausiin käytetty. Siten jäsen määrä näyttää muka niin suurelta ja voivat kehuskella olevansa suomen suosituin saitti.
        Siksi eivät vaivaudu edes ilmoittamaan ovatko onnistuneet korjaamaan niitä epäkohtia joita käyttäjät ovat havainneet.

        Tuolla eräässä minäminä tiedotteessa Suomi24 ystävällisesti ilmoittaa tämän nykyisen olevan sosiaalista mediaa.

        Erään määritteen mukaan sosiaalinen media on tietoverkkoja ja tietotekniikkaa hyödyntävä viestinnän muoto, jossa
        KÄSITELLÄÄN VUOROVAIKUTTEISESTI JA KÄYTTÄJÄLÄHTÖISESTI TUOTETTUA SISÄLTÖÄ JA LUODAAN JA YLLÄPIDETÄÄN IHMISTEN VÄLISIÄ SUHTEITA.


      • huge joke
        ei heitä kiinnosta kirjoitti:

        Ihan sama käyttääkö palautelomaketta vai antaako palautetta tätä kautta, eivät he välitä vähääkään.
        Eivät siitäkään vaikka joka päivä joku/jotkut poistavat profiilejaan, jäähän jäljelle niitä joita ei ole vuosikausiin käytetty. Siten jäsen määrä näyttää muka niin suurelta ja voivat kehuskella olevansa suomen suosituin saitti.
        Siksi eivät vaivaudu edes ilmoittamaan ovatko onnistuneet korjaamaan niitä epäkohtia joita käyttäjät ovat havainneet.

        Tuolla eräässä minäminä tiedotteessa Suomi24 ystävällisesti ilmoittaa tämän nykyisen olevan sosiaalista mediaa.

        Erään määritteen mukaan sosiaalinen media on tietoverkkoja ja tietotekniikkaa hyödyntävä viestinnän muoto, jossa
        KÄSITELLÄÄN VUOROVAIKUTTEISESTI JA KÄYTTÄJÄLÄHTÖISESTI TUOTETTUA SISÄLTÖÄ JA LUODAAN JA YLLÄPIDETÄÄN IHMISTEN VÄLISIÄ SUHTEITA.

        ei oikein toteudu tässä uudessa minä-systeemissä, kun saapi olla ihan ittekseen
        siellä omassa profiilissaan, kun kukaan ei käy moikkaamassa. :D

        Rauhaa rakastaville se minä-sivu on ihan jees. Ei ole pelkoa, että joku hyökkää
        yhtäkkiä visiitille ja alkaa pommittaa viesteillä. Hiljaista on kun huopatossutehtaalla,
        kun mikään ei toimi. :D


    • Avenging.Angel

      Minulla profiili epäkunnossa. Ei onnistu kuvan laitto tai vaihtaminen. Puuttuu sekin "selaa kuvia" linkkikin

    • Kysyn vaa

      Voisitte päivittää sen mun kuvan sinne vihdoista ja viimein! Nyt on aikaa kulunut jo 3 viikkoa, on koitettu miljoonaan kertaa lisätä eikä vaan tulosta tuu! Mikä piru siinä maksaa?

      Meery

      • syyttäkää itteänne

        oon tässä nyt 3 viikkoa koittanut saada kuvaa laitetuksi, joka helvetin kerta kone ilmoittaa ettei sivua löydy.

        miten olis jos lopettaisitte nämä "päivitykset" ja koittaisitte korjata virheet?
        galleria oli toimiva homma, miksi sitä piti lähteä muuttamaan tämmöiseksi josta kukaan ei pidä, eikä ikinä pidäkkään kun mikään ei näytä toimivan! myöntäkää nyt että teitte virheen, esittäkää vaikka pahoittelut päälle ja laiittakaa galleria takaisin, voisitte jopa saada muutaman käyytäjistä takaisin.
        miksi gallerian muuttamisesta ei järjestetty minkäänlaista kyselyä?

        lopetan koko profiilin täältä jollei kuvan laitto onnistu keskiviikkoon mennessä. sama aki se on vaikka sättäilisi vieraana, profiilista kun ei näytä olevan kummoista hyötyä


      • mtäh??
        syyttäkää itteänne kirjoitti:

        oon tässä nyt 3 viikkoa koittanut saada kuvaa laitetuksi, joka helvetin kerta kone ilmoittaa ettei sivua löydy.

        miten olis jos lopettaisitte nämä "päivitykset" ja koittaisitte korjata virheet?
        galleria oli toimiva homma, miksi sitä piti lähteä muuttamaan tämmöiseksi josta kukaan ei pidä, eikä ikinä pidäkkään kun mikään ei näytä toimivan! myöntäkää nyt että teitte virheen, esittäkää vaikka pahoittelut päälle ja laiittakaa galleria takaisin, voisitte jopa saada muutaman käyytäjistä takaisin.
        miksi gallerian muuttamisesta ei järjestetty minkäänlaista kyselyä?

        lopetan koko profiilin täältä jollei kuvan laitto onnistu keskiviikkoon mennessä. sama aki se on vaikka sättäilisi vieraana, profiilista kun ei näytä olevan kummoista hyötyä

        voisko joku kertoa, miten koko prpfiilin saa huitsin hiiteen??????


      • olepa hyvä
        mtäh?? kirjoitti:

        voisko joku kertoa, miten koko prpfiilin saa huitsin hiiteen??????

        - omat tiedot
        - käyttäjä tiedot (täs on ne tiedot mitä oot rekatessa antanut)
        kun rullaat sivua ihan alas löytyy sieltä _poista_ painike klikkaa sitä


      • mtäh??
        olepa hyvä kirjoitti:

        - omat tiedot
        - käyttäjä tiedot (täs on ne tiedot mitä oot rekatessa antanut)
        kun rullaat sivua ihan alas löytyy sieltä _poista_ painike klikkaa sitä

        siellä on vaan poista käyttäjätunnus, sillä ei kuulemma saa profiilia pois.


      • ensin tää
        mtäh?? kirjoitti:

        siellä on vaan poista käyttäjätunnus, sillä ei kuulemma saa profiilia pois.

        Jos haluat poistaa profiilisi käytöstä, valitse "Kuka pääsee katsomaan profiiliasi?"
        –kohdasta vaihtoehto "Ei kukaan".
        ja paina sitten poista namiskaa käyttäjä tiedoista


      • 17+13=ei mitään
        ensin tää kirjoitti:

        Jos haluat poistaa profiilisi käytöstä, valitse "Kuka pääsee katsomaan profiiliasi?"
        –kohdasta vaihtoehto "Ei kukaan".
        ja paina sitten poista namiskaa käyttäjä tiedoista

        Vaikka piilotat profiilisi se näkyy kuitenkin esim jos olet kirjoittanut vieraskirjoihin tai jollakin on lähettämisiäsi viestejä tallella, siitä klikkaamalla pääseen sisään profiiliin.... testasttu on.

        Minäminäminä-touhu on kuin tyhjässä komerossa, pimeässä haahuilisi.

        Samalla kun ns ylläpito päivittelee voisi myös tuolta keskusteluista poistaa lähes kymmenenkin vuotta vanhoja keskusteluja. Kuka niihin enää kommentteja kaipaa? Tyhjänpäiväistä niistä pitää ilmoa etusivuilla kuinka monta kymmentä miljoonaa keskustelua löytyy. Turhaa tilanhaaskausta sekin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2164
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1404
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1035
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe