Lakeri saappaat

Lakeri saappaat

Mistä löyvän sen outokummun sivun. Teetin saappaat ja ei oo tullu vielä 4kuukautta sitte tilasiiin.

34

5934

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno nainen.

      ei kai sinne mun tietääkseni ole kotisivuja..no mutta mikset sä soita outokumpuun että missä
      viipyy tumman pojan saappaat..teetikö muute tavalliset vai lyhyt vartiset saappaat.nehään
      on taas mustalais miehen kengät nuo noin

      • 34567uygghjk

        Niin on, paa myös hiukan suolaa. juu sitä se on.


    • "Sande"

      Ne ei ole siellä Outokummussa saaneet vielä sitä lakeri lehmää kiinni, mistä vois ne saappaat tehdä.

      • don hok

        laakerisaappaat, sellaiset ovat minulla, voisin myydä, mutta kun niillä ei tahdo pysä pystyssä.


      • erkki
        don hok kirjoitti:

        laakerisaappaat, sellaiset ovat minulla, voisin myydä, mutta kun niillä ei tahdo pysä pystyssä.

        onko ne uudet ne saappaat ja minkä numeron on ? ja mikä on varren pituus??


      • Anonyymi
        don hok kirjoitti:

        laakerisaappaat, sellaiset ovat minulla, voisin myydä, mutta kun niillä ei tahdo pysä pystyssä.

        onko vielä saappaat


      • Anonyymi
        don hok kirjoitti:

        laakerisaappaat, sellaiset ovat minulla, voisin myydä, mutta kun niillä ei tahdo pysä pystyssä.

        Onko vielä


    • 20

      Kai sulla hyvä mies sinne Outokumpuun yhteystiedot on, ku kerran saappaat teetätit?
      Voi tziisus ihmisen yksinkertaisuutta.

    • jeeno vaa

      onko numeroo sinne missä teetetää saappaita

    • ansse vain...

      ne on kyllä hienot e lakeri saappat

    • näin se mänöö
    • havaa kaaleet!!!

      minulla on myynnissä outokumpun saappaat 150 käytetty pari kertaa.. ja koko 43


      havaa kaaleet

      • kiinnostunut111

        onko sulla vielä jäljellä ne saappaat?jos on ni laita numero mä soitan sulle niistä.


      • Anonyymi

        Onko enää??


      • Anonyymi

        onko vielä


    • kaaleet3

      miksette soita sinne outokummun suutariin sen numeron saa numero tiedustelusta että ihan ttijosvaan

    • kuka tietää

      onko oriveellä saapas vaatteiden tekiä jos on niin laitatko jotain tietoo

    • niilo1

      mitä maksaa outokumun lakeri sappaat

    • Nokialaiset saappaat

      On parempi ostaa Nokialaiset saappaat, ne kun voitele ruokaöljyllä, niin johan kiiltää

      • epätietonen

        mulla on sellaset, on vain ankaran kallista tuo öljy. mistähän saisi halapaa öljyvä


      • Sakeri Laapas

    • romano

      paljo maksaa lakerisaappaat ja mistä pääsen sinne sivulle.

    • nuolenkovana

      Lakeri saapaat kenelä......

    • Anonyymi

      Laittakaa mulle sen nykysen kaavon numero ketä tekee niitä lakeri saappaita

    • Anonyymi

      JALKINE LIIKE RANNELA ,OUTOKUMPU

    • Anonyymi

      Mä mistä löytäisin ne saappaat,
      ne saappaat jotka tilasin.
      Mä mistä löytäisin ne saappaat
      lakerisaappaat kiiltävät...

    • Anonyymi

      Morjesta saisiko ostaa sulta ne työkalut millä niitä sapaita tehdään.

    • Anonyymi

      Mistä saan ostaa miesten lakerisaapaat ja hinta

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe