Joopa-joo, totesin vaan etta eipa ole apua ns. kavereista Espanjassa. Kateellisata ja rahanahnetta porukkaa, varsinkin kiinteistovalittaja jonka luulisi edes ajattelevan mainettaan. En kayta hanta enka suosittele kenellekaan!
Vastaukset 5
- muuttolintu 44
Onko niin, että halusit
1. käännöksiä,
2. apua viranomaisien luona käyntiin, esim.NIE n:on hankintaa varten
3. auton rekisteriin laittamista varten ym. ??
Näitä ei kukaan kiinteistöjen välittäjä eikä kukaan muukaan voi ruveta tekemään -vielä ilmaiseksi-oman työnsä ohella. Tänä vuonna Kanarialle muuttaneena tiedämme, että niihin meni PALJON aikaa, päiväkausia.
Me teimme kaiken itse, virheineen päivineen. Kannattaa ottaa ensin sanakirjasta selvää, kuinka asia sanotaan, sitten vielä, mitä eri rivit takoittaa, esim. etunimi=nombre, sukunimi=apellido1, toinen sukunimi=apellido2 (johon merkitään vain apellido1, koska espanjalaisilla on usein 2 sukunimeä, esim. DIAZ ROMER...
Siis, älä tarjoa ystävyyttäsi, jos se tarkoittaa vain ihmisten hyväksikäyttöä, vaan vasta sitten, kun et enään ole haluamassa sitä etkä tätä.-Jos muuttaa ulkomaille, on jaksettava tehdä paljon ihan itse.- Niinpa niin...
siita mista puhut! Asianomistaja kylla tietaa!
- Torreviejan asukas
Niinpa niin... kirjoitti:
siita mista puhut! Asianomistaja kylla tietaa!
Jos et osaa asiaasi paremmin esittää,et voi vaatia vastauksia. Itserakkaus ja kaikkitietäväisyys kannattaa unohtaa. Vähän nöyryyttä ja ystävällisyyttä peliin.
- Ei veljiä,-ei sisari
tuli vain mieleeni, tarkkailen ympäristöä ja naapurissani asuu somaliperhe jotka kulkevat taxilla jonka yhteiskunta maksaa, miten ollakaan,-perhe tilaa aina taxin jota ajaa somalimies. Näin he auttavatg oman maan kansalaista. Virolaiset myös pitävät samalla lailla yhtä ja kertovat mistä saa halvalla ja mitä kannattaa yhteiskunnalta hakea. Kun suomalainen on samassa tilanteessa, ei hän kerro kenellekään jos saa jotain tai jos tarvii palveluita esim. Espanjassa, ottaa hän ne espanjalaiselta; -halvempaa ja ainakaan suomalainen "veli"
ei siitä pääse hyötymään. NÄIN TOIMII SUOMALAINEN! -Maailman kateimmat ihmiset löytyy suomalaisista!
- anton_skytt_
saman olen huomannut, seläntakana useimmin puhuvat, sääliks käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99939Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?156879- 64730
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26692Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46654- 49623
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä31562Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30557Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.37536Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee450518- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 43473
- 44471
- 30456
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39424