Sama juttu WC:ssa

Kapitrolli

12

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitrolli

tarkoita tässä että WinCapita olisi ollut epärehellinen, sehän toimi alkuvuoteen 2008 ihan kiitettävästi, tuloutukset tuli pyydettäessä ja se oli kaikinpuolin tasapuolinen ja rehellinen järjestelmä. Toimintahan lakkautettiin sittemmin raha sukujen ja viran omais rikollisten puolesta.

• jespers

Mutta onneksi on WishWincapita(jolla ei ole mitään tekemistä edellisen Wincapitan kanssa), joka jatkaa tuulipukukansan asialla raha sukuja ja viran omaisuus rikollisia vastaan.

Miten muuten Wishiin voi sijoittaa? Onko tuotot kohdallaan ja saako ilmalämpöpumpun tai takan asennuksesta bonuksia?

• Kapitrolli
        jespers kirjoitti:

Mutta onneksi on WishWincapita(jolla ei ole mitään tekemistä edellisen Wincapitan kanssa), joka jatkaa tuulipukukansan asialla raha sukuja ja viran omaisuus rikollisia vastaan.

Miten muuten Wishiin voi sijoittaa? Onko tuotot kohdallaan ja saako ilmalämpöpumpun tai takan asennuksesta bonuksia?

omaan sponzoriisi, hän neuvoo tai ainakin voi ottaa sijoitusvarasi vastaan, älä sijoita kuitenkaan enempää kuin on varaa hävitä (tämä ohjeistus on edelleenkin voimassa ja sitä kannattaa noudattaa)

• elä usko lupauksia
        Kapitrolli kirjoitti:

omaan sponzoriisi, hän neuvoo tai ainakin voi ottaa sijoitusvarasi vastaan, älä sijoita kuitenkaan enempää kuin on varaa hävitä (tämä ohjeistus on edelleenkin voimassa ja sitä kannattaa noudattaa)

kuin rupeat peliä pelaamaan tulee kaikki kotiinpäin ja halvemmaksi, vähän voi päässä seraavana aamuna tuntua mutta se on pieni riesa suuremman rahan menetyksestä.

• jespers
        Kapitrolli kirjoitti:

Minä kun luulin, että Wishiin ei pidä sijoittaa enempää kuin haluaa hävitä. Mutta kyllä hyvästä sijoituksesta kannattaa maksaa.

• hedelmäpeliin verrat
        jespers kirjoitti:

Minä kun luulin, että Wishiin ei pidä sijoittaa enempää kuin haluaa hävitä. Mutta kyllä hyvästä sijoituksesta kannattaa maksaa.

mitä sioitusta eikö se ole peliä.. .

• Kapitrolli

Toimintahan lakkautettiin sittemmin raha sukujen ja viran omais rikollisten puolesta koska toimiat olivat rikollisuudella rahaa pyramidiin netonneet. Ja pyramidi rikollisuuden rahat menevät kaikki ulos ottoon.

• Kapitrolli

Tuli vaan mieleen että olen wuuushin kovin puolesta puhuja ja vihaan viran omais rikollisia mutta siitä huolimatta pluntsut voivat pitää tuottot.

• sama kohtalo

Hävisivät, että kyllä tienarit joutuu myös kärsiä nahoissaan korkojen kera.

• luukut onna kiin

mutta ruu-ut on kiinni, jotta kun pääsis vähhäsen välliin kampeamaan, niiin eeköhän se sieltää lotottaaisi eutoo voitolla niinkuin vooton tuolelle, no ainaakin siinnee päinn.

• elää hyvee

mies pellaa, sinnee män miukii venerahaat hetelmiin ja venettäää oon nyt sitteen toostaseksii.

• toimi vain 17% tuotolla joka mahdollisti huomattavasti pitemmän toiminta-ajan.
      Wincapita toimisi vieläkin huomattavasti pienempää tuottoa käyttäen ja useampi olisi liittynyt ja uskonut vivutukseen.
      Nyt tulos jäi vain vaivaiseen 10 000 "siottajaan".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe