Kuka tietää saako tuohon mahtumaan webaston? Lienee konehuone kyllä melko täynnä, mutta joku joskus sanonut, että sellaista autoa olekaan, mihin ei mahtuisi.
Webasto Auris HSD:hen?
4
640
Vastaukset
- MBE320cdi
Itse vebasto asennetaan yleensä oikeaan pyöräkoteloon lokarin alle. Lisähärpättimet tulevat sitten konehuoneeseen ja kello yn muut kabiiniin. Se on aika pieni laitos nykyään toi lämmitin kun vertaa esim vanhoihin veneen lämmittimiin. Vielä asennusta helpottaa jos on vedetty polttoaineletku tankilta valmiiksi.
- lsd
se on tää ekoauto jossa on HSD Hevon Sonta Diesel
- ajatusta...
Taisitte olla penan kanssa siinä mietiskellessä nauttineet nimimerkissä mainittua ajoainetta...
Webastoon en osaa vastata, sitä pitää kysyä maahantuojalta. Sellainen huomio, että Priuksen ja Auris HSD:n 12V:n akku on normaalia pienempi, koska sitä ei käytetä auton käynnistykseen. Auton käynnistys hoidetaan sillä isolla ajoakulla. Eli jos Webaston laitto muuten onnistuu, niin tuo 12V:n akku kannattanee vaihtaa samalla isommaksi. - MBE320cdi
ajatusta... kirjoitti:
Taisitte olla penan kanssa siinä mietiskellessä nauttineet nimimerkissä mainittua ajoainetta...
Webastoon en osaa vastata, sitä pitää kysyä maahantuojalta. Sellainen huomio, että Priuksen ja Auris HSD:n 12V:n akku on normaalia pienempi, koska sitä ei käytetä auton käynnistykseen. Auton käynnistys hoidetaan sillä isolla ajoakulla. Eli jos Webaston laitto muuten onnistuu, niin tuo 12V:n akku kannattanee vaihtaa samalla isommaksi.Akku kannattaa olla 100 ampperin. Webasto itsessään jos sen laittaa käsin käymään niin automatiikka sammuttaa sen puolen tunnin jälkeen että jää vielä virtaa auton käynnistämiseen. Joa auto on kauempana niin voi käyttää ajastinta. Webasto asennuksineen saattaa maksaa n 2000 e ellei sitten itse osaa tehdä sitä. Mulla vaikka on Mersu niin On myös Webasto tehdasasennettuna. Esim viime talvena oli peli paikallaan kun oli kovia pakkasia. Vielä täytyy muistaa että yleensä autolla on ajettava yhtä kauan kun on Webastoapyörittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794