...oli kerta ennen tokaa...
Mun eka kerta
1
7512
Vastaukset
- Nussi Mäki
Voi jumalaut, se oli takapenkillä, en unohda sitä koskaan, tytöllä oli pienet kumisaappaat jalassa, kun oli märkä ilma, ja minulla ei tuo niin sanottu jäykkä poika ollut jäykkänä, pelästyin koko hommaa, tyttö halusi, mitä tehdä, uitin sisään, voi helvetti kun hävettää jälkeen päin, ei siitä tullut yhtään mitään, ruiskui joka paikkaan , ainakin 6 kertaa, no niin sepä siitä, Soile kyllä muistaa varmasti, Naantalin Ristirannassa, poikuus ei ole mikään helppo menetettävä? Laita parempi, minulla onkyllä mahtava muisto mielessä Vm 69, voi helvetti miten vanha? mutta kuitenki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696