...oli kerta ennen tokaa...
Mun eka kerta
1
7570
Vastaukset
- Nussi Mäki
Voi jumalaut, se oli takapenkillä, en unohda sitä koskaan, tytöllä oli pienet kumisaappaat jalassa, kun oli märkä ilma, ja minulla ei tuo niin sanottu jäykkä poika ollut jäykkänä, pelästyin koko hommaa, tyttö halusi, mitä tehdä, uitin sisään, voi helvetti kun hävettää jälkeen päin, ei siitä tullut yhtään mitään, ruiskui joka paikkaan , ainakin 6 kertaa, no niin sepä siitä, Soile kyllä muistaa varmasti, Naantalin Ristirannassa, poikuus ei ole mikään helppo menetettävä? Laita parempi, minulla onkyllä mahtava muisto mielessä Vm 69, voi helvetti miten vanha? mutta kuitenki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482