...oli kerta ennen tokaa...
Mun eka kerta
1
7394
Vastaukset
- Nussi Mäki
Voi jumalaut, se oli takapenkillä, en unohda sitä koskaan, tytöllä oli pienet kumisaappaat jalassa, kun oli märkä ilma, ja minulla ei tuo niin sanottu jäykkä poika ollut jäykkänä, pelästyin koko hommaa, tyttö halusi, mitä tehdä, uitin sisään, voi helvetti kun hävettää jälkeen päin, ei siitä tullut yhtään mitään, ruiskui joka paikkaan , ainakin 6 kertaa, no niin sepä siitä, Soile kyllä muistaa varmasti, Naantalin Ristirannassa, poikuus ei ole mikään helppo menetettävä? Laita parempi, minulla onkyllä mahtava muisto mielessä Vm 69, voi helvetti miten vanha? mutta kuitenki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464071Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790