Lesboko?

summarun

On tosi älykästä 18-v kertoa olevansa lesbo! Entä jos ei olekaan vaan kyse onkin vain identiteetti kriisistä? Vaikka olisikin niin onko hirveän järkevää toitottaa sitä? BB käyttää hyväkseen liian nuoria ihmisiä jotka eivät ymmärrä mitä seurauksia voi olla.

13

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alksdjjkf

      Samaa mieltä BB vois lopettaa noi korostuneet homo- lesbojutut. Sitä kattelee alaikäset, jotka luulee sitte tollasen olevan normaalii....

      • *huoooohhhh*

        ...mutta kyllä homous ja ledsbouskin ovat normaalia.

        Ja sitäpaitsi; on hyvinkin paljon 18-vuotiaita, jotka täysin tietävät seksuaalisen suuntautumisensa, eikä kyse todellakaan ole identiteetin hausta ym.
        Joten ÄLKÄÄ taas YLEISTÄKÖ ja OLETTAKO!!!!


    • Jotkut tytöt jo tietävät eskarissa olevansa lesboja. 18-vuotiaana toi on jo varmaa, että onko lesbo vai ei. Jos ei ole vieläkään varma, niin voi melko hyvillä mielin sanoa olevansa bi-seksuaali.

    • ihmeen väliä

      sillä on? Ja miksei 18-vuotiaana vois jo olla suuntaus selvillä? Itsekö tiesit vasta 30-vuotiaana olevasi hetero?

    • pitää toitottaa

      Jos kaikki pitäis mua homona, mun pitäis "toitottaa" olevani hetero. Että siksi homot ja lesbot joutuu sen kertomaan. Kun muuten niitä pidettäis heteroina. Vaikka useimmat kai on vieläkin kaapissa eikä "toitota" yhtään mitään.

      • kuvottavaa

        Lapsi voi mieltää myös asian niin, jos leikkii samansukupuolen kanssa, on lesbo tai homo.
        Lesbojen ja homojen pitäisi pysyä kaapissaan.
        Homous ja lesbous on luojan luomistyötä vastaan sotivaa. Jumala loi miehen naiselle ja päinvastoin.
        Nuo lesbot ja homot kehuvat omaa sukupuolista suuntautumistaan, ikäänkuin se olisi muotia. Ja kehumisen arvoista.
        Hyi hitto.


      • ei homo
        kuvottavaa kirjoitti:

        Lapsi voi mieltää myös asian niin, jos leikkii samansukupuolen kanssa, on lesbo tai homo.
        Lesbojen ja homojen pitäisi pysyä kaapissaan.
        Homous ja lesbous on luojan luomistyötä vastaan sotivaa. Jumala loi miehen naiselle ja päinvastoin.
        Nuo lesbot ja homot kehuvat omaa sukupuolista suuntautumistaan, ikäänkuin se olisi muotia. Ja kehumisen arvoista.
        Hyi hitto.

        oottekos ottanut yhteyttä lääkäriin??


      • lähetetään
        kuvottavaa kirjoitti:

        Lapsi voi mieltää myös asian niin, jos leikkii samansukupuolen kanssa, on lesbo tai homo.
        Lesbojen ja homojen pitäisi pysyä kaapissaan.
        Homous ja lesbous on luojan luomistyötä vastaan sotivaa. Jumala loi miehen naiselle ja päinvastoin.
        Nuo lesbot ja homot kehuvat omaa sukupuolista suuntautumistaan, ikäänkuin se olisi muotia. Ja kehumisen arvoista.
        Hyi hitto.

        muistaakseni klo 22, joten jos annat lastesi katsoa sitä (ja muutenkin...) niin ei hyvää päivää. Toisekseen jos lapsi luulee, että saman sukupuolen edustajan kanssa leikkiminen tarkoittaa, että on homo tai lesbo... öö... mitäköhän pahaa siinä sitten olisi? Lapsi ymmärtäisi sanan väärin, ja sen merkitys varmaan paljastuisi myöhemmin. No harm done.


      • summarun
        lähetetään kirjoitti:

        muistaakseni klo 22, joten jos annat lastesi katsoa sitä (ja muutenkin...) niin ei hyvää päivää. Toisekseen jos lapsi luulee, että saman sukupuolen edustajan kanssa leikkiminen tarkoittaa, että on homo tai lesbo... öö... mitäköhän pahaa siinä sitten olisi? Lapsi ymmärtäisi sanan väärin, ja sen merkitys varmaan paljastuisi myöhemmin. No harm done.

        Tiedän että suuntautumisensa tietää jo nuorena, mutta tunnen myös tapauksia jotka aikuisena ovat huomanneet eläneensä "väärin". Tällä en tarkoita että lesbona oleminen olisi väärin vaan että jos huomaa ettei olekkaan oikeasti.
        Eikä sekään ole se suurin pointtini vaan se, että ihmisen itsetunto on jossain puskassa jos ainoa asia minkä itsestään osaa kertoa on se että olen lesbo! Kai jokaisessa paljon muutakin on, esim. harrastukset, musiikkimaku, mielenkiinnot, elämänkatsomus jne...
        Oli miten oli, 18-v on liian nuori bb:hen, siis minun mielestäni. Parempi olisi joku 22v ja siitä ylöspäin. Noi nuoret herättää vaan sääliä eikä oikeen kehtaa edes katsoa. Tarkoitan niiden känni-sekoiluja tai jotain seksikokemusten kertomisia.


      • _;:ZXC
        lähetetään kirjoitti:

        muistaakseni klo 22, joten jos annat lastesi katsoa sitä (ja muutenkin...) niin ei hyvää päivää. Toisekseen jos lapsi luulee, että saman sukupuolen edustajan kanssa leikkiminen tarkoittaa, että on homo tai lesbo... öö... mitäköhän pahaa siinä sitten olisi? Lapsi ymmärtäisi sanan väärin, ja sen merkitys varmaan paljastuisi myöhemmin. No harm done.

        LEsBBBOja lisää taloon, ja Bi.poikia
        SEPPAA


      • yleisempää
        summarun kirjoitti:

        Tiedän että suuntautumisensa tietää jo nuorena, mutta tunnen myös tapauksia jotka aikuisena ovat huomanneet eläneensä "väärin". Tällä en tarkoita että lesbona oleminen olisi väärin vaan että jos huomaa ettei olekkaan oikeasti.
        Eikä sekään ole se suurin pointtini vaan se, että ihmisen itsetunto on jossain puskassa jos ainoa asia minkä itsestään osaa kertoa on se että olen lesbo! Kai jokaisessa paljon muutakin on, esim. harrastukset, musiikkimaku, mielenkiinnot, elämänkatsomus jne...
        Oli miten oli, 18-v on liian nuori bb:hen, siis minun mielestäni. Parempi olisi joku 22v ja siitä ylöspäin. Noi nuoret herättää vaan sääliä eikä oikeen kehtaa edes katsoa. Tarkoitan niiden känni-sekoiluja tai jotain seksikokemusten kertomisia.

        on se, että tajuaa yli 18-vuotiaana, ettei olekaan hetero.........


      • Plaah...
        _;:ZXC kirjoitti:

        LEsBBBOja lisää taloon, ja Bi.poikia
        SEPPAA

        tyhmää (tai itseasiassa tyhmempääkin) oli 18v Marin yksityiskohtaset seksikokeilut siideritölkki pepussa.


      • summarun
        Plaah... kirjoitti:

        tyhmää (tai itseasiassa tyhmempääkin) oli 18v Marin yksityiskohtaset seksikokeilut siideritölkki pepussa.

        On todella kauheaa että noi ihan kakarat puhuu julkisesti henkilökohtaisista asioistaan ja pitävät sitä vielä tosi hienona! Kaikki jutut jää nettiin ja sieltä voivat tulevat sukupolvet katsoa ja ihailla mummojen ja pappojen nuoruuden edesottamuksia! Kaikki mitä noi reppanat sanoo jää ikuisiksi ajoiksi nettiin, on varmaan hienoa joskus 50v- vanhana...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe