On kyllä tervellistä mutta siinä on todellakin hyvät ja huonot puolet omia kokemukseni mukaan.
Eli jos kärsii virtsatulehduksista, päänsäryistä tai huonosta ihosta vesi todellakin puhdistaa vaivat pois.
Toinen juttu. Ainakin itse saan semmosen turvotuksen, näytän siltä että olisin päivässä lihonnut 5 kiloa. Ja muuten vain ei tarvi juoda liikaa vettä se on ihan turha, liikaa vettä aiheuttaa pissihätää ja turvottaa.
Vedenjuonti
näiiihii
1
598
Vastaukset
- Ennen oli ennen
Vedenjuonti ei oikeestaan auta mitään. Olen pistänyt merkille, että iho näytää samalta juonko vettä tarpeeksi tai en. Suihkun jälkeen pitää iho rasvata muuten ihoa kutittaa koko ajan ja kiristää. Vessassa pitää juosta koko ajan kesken työpäivän, vaikkei aina ole aikaa kävästä vessassa. Päänsärkyyn siitä ei ole apua!
Siksipä mieluummin syön enemmän hedelmiä ja vihanneksia, josta saan nestettä ja jos janottaa, niin vettä!
Nykyään vedessä on niin paljon myrkkyä, että ei ihme jos iho kuivuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805