Jep jep eli ostin itselleni pari kuukautta sitten Sony Vaio VPCF12M1E:n ja olen huomannut tässä sellaisen asian, että kun olen koneella niin näytön kirkkaus vaihtelee, välillä menee himmeämmäksi ja välillä kirkastuu.. ei siis himmene ihan pimeäksi vaan se himmeneminen on pientä, mutta kyllä sen huomaa kun tässä koneella on että välillä menee himmeämmäksi ja välillä kirkkaammaksi.. Olen koittanut tuolta ohjauspaneelista näytön kirkkautta säädellä ja kun siellä on valittuna paras suoritusteho ja sieltä säätänyt asetuksia kuten näytön himmennys verkkovirta ja akkuvirta ja molempiin laittanut ei koskaan ja silti himmenee aina välillä. Mikä on vikana? voiko se olla koneessa vika? tai siis näytössä? vai onko vielä jotain asetuksia mitä en ole huomannut? en tiedä kauheasti mitään tietokoneista joten kiitos avusta! :)
näytön kirkkaus
annukka89
3
766
Vastaukset
Koneessasi on ympäristön valoisuuden mukaan automaattisesti säätyvä taustavalon kirkkaussäätö, joka etenkin liioitellun suurena ja nopeasti reagoivana voi olla todella ärsyttävä. Tutki Sonyn apuohjelmia, mistä sen toivottavasti saa pienemmälle tai kokonaan pois.
Tiedän kyllä tyyppejä, jotka ovat epätoivoissaan liimanneet näytön luona olevan ympäristön valoisuusanturin päälle teipin. ; )- annukka89
kiitoksia! :)
- Anonyymi
Minun Vaiossa kirkkauden säätö lakkasi toimimasta. Ratkaisu ongelmaan oli ottaa automaattinen kirkkaudensäätö pois päältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562751
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501423- 711387
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3131257The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911