Millaista pyykkipulveria

kunnolla huuhdottu

steinerilaiset käyttävät? Meidän sukulaislapsi kertoi, että hänen takkiaan piti huuhtoa kymmenen kertaa, kun olimme pesseet sen hänen vierailullaan.

Hänen elinpiirissään on steinerilainen virike (ei kuulemma muuta arvomaailmaa), joten haluaisin tietää, millaista pyykkipulveria steinerilaisen virikkeen omaavat ihmiset käyttävät, jotta jatkossa ei tarvitse huuhtoa noin montaa kertaa.

12

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoa karmaa

      hajun pois putsaaminen. Kun huono ihminen (mm. ei-steinerilainen edes virikkeiltään) pesee lapsen takin väärällä pulverilla ja koskee likaisin käsinensa takkiin, tulee sitä demonstroiden lapsen nähden huuhtoa kymmenen kertaa. Liekö steinerilainen ihmepulverikaan auttaisi huonojen ihmisten "pölyn" pois pyyhkimiseen.

      • pulveri puhdistaa

        emme halua myöskään Steinerkoulun sisätiloihin emmekä piha-alueelle!

        Se saastuttaa hyvän karman ja pahan pulverin löyhkä ja väärän väriset vaatteet saastuttavat ympäristön. Hyi! Onneksi minulla on valtaa estää saastuneiden sukulaisten tulo Steinerkoulun tilaisuuksiin. En ole ihan tavallinen rivipulliainen!


      • nuuh, nuuh, nuuh
        pulveri puhdistaa kirjoitti:

        emme halua myöskään Steinerkoulun sisätiloihin emmekä piha-alueelle!

        Se saastuttaa hyvän karman ja pahan pulverin löyhkä ja väärän väriset vaatteet saastuttavat ympäristön. Hyi! Onneksi minulla on valtaa estää saastuneiden sukulaisten tulo Steinerkoulun tilaisuuksiin. En ole ihan tavallinen rivipulliainen!

        steinerkarman ansiosta laajemmallekin. Pystyn keräämään mafian muissakin elämäpiireissä ja tuo mafia auttaa minua pitämään lapsella ainoastaan oikeanhajuisen takin päällä. Oloni on siis taivallisen ihana. Stainerkoulussakin "eristävää toimintaani" tuetaan ja haju halutaan pitää hyvänä. Nuuh!


      • Steinerfaija.
        nuuh, nuuh, nuuh kirjoitti:

        steinerkarman ansiosta laajemmallekin. Pystyn keräämään mafian muissakin elämäpiireissä ja tuo mafia auttaa minua pitämään lapsella ainoastaan oikeanhajuisen takin päällä. Oloni on siis taivallisen ihana. Stainerkoulussakin "eristävää toimintaani" tuetaan ja haju halutaan pitää hyvänä. Nuuh!

        Ja annas kun arvataan:
        "Rouva" on kyseessä taasen...

        -SF


      • kuka on tuo mies?
        Steinerfaija. kirjoitti:

        Ja annas kun arvataan:
        "Rouva" on kyseessä taasen...

        -SF

        Kuka tuo sinun mystinen rouvasi on? Tuoksuuko hän hyvältä pulverilta?


      • Steinefaija.
        kuka on tuo mies? kirjoitti:

        Kuka tuo sinun mystinen rouvasi on? Tuoksuuko hän hyvältä pulverilta?

        Lueskele tätä palstaa niin voit tutustua, jos nyt ihan rouvaan itseensä niin ainakin johonkin katkeraan yksilöön, joka on tullut mielestään kaltoin kohdelluksi tämän toimesta...


      • rouva ja faija
        Steinefaija. kirjoitti:

        Lueskele tätä palstaa niin voit tutustua, jos nyt ihan rouvaan itseensä niin ainakin johonkin katkeraan yksilöön, joka on tullut mielestään kaltoin kohdelluksi tämän toimesta...

        on mielestäni oikeaan osunut ilmaisu. On väärin, että Steinerpiireissä pörrää koko hienoa aatetta saastuttava hyvän tuoksuinen yksilö, joka luulee olevansa kaikkein paras - ihan sinustakin parempi - ja katsoo oikeudekseen esim. määrätä, kuka sukulaisista pääsee avoiminen ovien päivään tai avoimiin koulun juhliin.

        Onko se sinusta oikein?


      • Jyväskylän Rouva
        rouva ja faija kirjoitti:

        on mielestäni oikeaan osunut ilmaisu. On väärin, että Steinerpiireissä pörrää koko hienoa aatetta saastuttava hyvän tuoksuinen yksilö, joka luulee olevansa kaikkein paras - ihan sinustakin parempi - ja katsoo oikeudekseen esim. määrätä, kuka sukulaisista pääsee avoiminen ovien päivään tai avoimiin koulun juhliin.

        Onko se sinusta oikein?

        Niin. Tuota...

        Puhutaan suoraan, tai siis yritetään jonkinlaista suoraan puhumista, kohteenkin anonymiteetti säilyttäen. Luin toisesta ketjusta tässä osastossa, että "Rouva" on sijaisvanhempi. Ilmeisesti jyväskyläläinen sijaisvanhempi. Ainakin Jyväskylän Steinerkoulussa kuuluu tämä paksu Rouva vaikuttavan.

        On hyvä, että asioista puhutaan. Epäoikeudenmukaisuus on erittäin perusteltu puheenaihe. Liputan sen puolesta, että sorretut nousevat puolustamaan oikeuksiaan. Ja puolustavat samalla läheistensäkin oikeuksia.

        Jatketaan siis, Rouvasta...

        Rouva käyttänee suurta valtaa saaliikseen saaneen sijaislapsensa lähipiiriin. Lastensuojelun sijaishuollossa on tunnetusti käytössä ällistyttävät yhteydenpidon rajoitukset. Se on törkeää lasta ja hänen sukulaisiaan kohtaan. Sijaisvanhemmalla, kuten tuolla Rouvalla, on mahdollisuus suureen mielivaltaan. Hämmästyisitte, jos tietäisitte...

        Hienoa, että te Rouvan kynsissä elävän lapsen sukulaiset jaksatte koettaa taistella. Voimia se varmasti vaatii. Kaikki sympatiani teille. Mielivalta on aina loukkaus koko yhteisöä kohtaan.


      • Steinerfaija.
        Jyväskylän Rouva kirjoitti:

        Niin. Tuota...

        Puhutaan suoraan, tai siis yritetään jonkinlaista suoraan puhumista, kohteenkin anonymiteetti säilyttäen. Luin toisesta ketjusta tässä osastossa, että "Rouva" on sijaisvanhempi. Ilmeisesti jyväskyläläinen sijaisvanhempi. Ainakin Jyväskylän Steinerkoulussa kuuluu tämä paksu Rouva vaikuttavan.

        On hyvä, että asioista puhutaan. Epäoikeudenmukaisuus on erittäin perusteltu puheenaihe. Liputan sen puolesta, että sorretut nousevat puolustamaan oikeuksiaan. Ja puolustavat samalla läheistensäkin oikeuksia.

        Jatketaan siis, Rouvasta...

        Rouva käyttänee suurta valtaa saaliikseen saaneen sijaislapsensa lähipiiriin. Lastensuojelun sijaishuollossa on tunnetusti käytössä ällistyttävät yhteydenpidon rajoitukset. Se on törkeää lasta ja hänen sukulaisiaan kohtaan. Sijaisvanhemmalla, kuten tuolla Rouvalla, on mahdollisuus suureen mielivaltaan. Hämmästyisitte, jos tietäisitte...

        Hienoa, että te Rouvan kynsissä elävän lapsen sukulaiset jaksatte koettaa taistella. Voimia se varmasti vaatii. Kaikki sympatiani teille. Mielivalta on aina loukkaus koko yhteisöä kohtaan.

        Ai että jonkun yksittäisen katkeroituneen mettäpöyröön yksipuolinen nillittäminen jostain steinerhihhuloinnilla omaa narsismiaan perustelevasta jyväskyläläisestä besserwisseristä, internetin keskustelupalstalla, jota seuraa kourallinen ihmisiä, on sinun mielestäsi "taistelemista"?

        Varsinkin, kun sinä tunnut olevan ainoa, joka edes tietää kenestä on kysymys?

        Varsinainen tuttiritari tämä taistelija onkin...


      • "Taistelua", kyllä!
        Steinerfaija. kirjoitti:

        Ai että jonkun yksittäisen katkeroituneen mettäpöyröön yksipuolinen nillittäminen jostain steinerhihhuloinnilla omaa narsismiaan perustelevasta jyväskyläläisestä besserwisseristä, internetin keskustelupalstalla, jota seuraa kourallinen ihmisiä, on sinun mielestäsi "taistelemista"?

        Varsinkin, kun sinä tunnut olevan ainoa, joka edes tietää kenestä on kysymys?

        Varsinainen tuttiritari tämä taistelija onkin...

        Mitä haluaisit "taistelun" olevan? Otetaanko siis ihan sodankäyntiin kuuluvat aseet käyttöön? Kyllä minulle riittää tällainen verbaalinen taistelu.

        Tiedät takuulla itsekin, että ei tuonkaan Steiner-rouvaa vastaan vastaan taistelevan omaisen taistelu rajoitu tälle nettipalstalle. Aivan varmasti hän työskentelee muillakin reiteillä, myös virallisessa koneistossa. Olen täysin vakuuttunut, että hän on kirjoittanut myös viranomaisvalituksia itsevaltiaasta Steiner-rouvasta, ollut suoraan yhteydessä kouluun, valittanut sijaishuoltoa valvolvaan aluehallintovirastoon (entinen lääninhallitus) jne...

        Minäkin kirjoitan tässä tässä aiheesta ihan siksi, että arvelen tunnistavani tuon tapauksen. Ja se johtuu siitä, että olen törmännyt Steiner-rouvaa vastaan esitettyyn kritiikkiin muuallakin kuin tässä osastossa. Olen saanut tietoa kyseisestä Steiner-rouvasta myös muualta kuin nettikeskusteluista. Kyllä se täyttää mielestäni hyvin "taistelun" määritelmän.

        Steiner-rouvaa vastaan taisteleva sijoitetun lapsen omainen tekee tärkeää työtä. Voimia ja uskoa hänelle! Vapaan yhteiskunnan puolesta!


      • Steinerfaija.
        "Taistelua", kyllä! kirjoitti:

        Mitä haluaisit "taistelun" olevan? Otetaanko siis ihan sodankäyntiin kuuluvat aseet käyttöön? Kyllä minulle riittää tällainen verbaalinen taistelu.

        Tiedät takuulla itsekin, että ei tuonkaan Steiner-rouvaa vastaan vastaan taistelevan omaisen taistelu rajoitu tälle nettipalstalle. Aivan varmasti hän työskentelee muillakin reiteillä, myös virallisessa koneistossa. Olen täysin vakuuttunut, että hän on kirjoittanut myös viranomaisvalituksia itsevaltiaasta Steiner-rouvasta, ollut suoraan yhteydessä kouluun, valittanut sijaishuoltoa valvolvaan aluehallintovirastoon (entinen lääninhallitus) jne...

        Minäkin kirjoitan tässä tässä aiheesta ihan siksi, että arvelen tunnistavani tuon tapauksen. Ja se johtuu siitä, että olen törmännyt Steiner-rouvaa vastaan esitettyyn kritiikkiin muuallakin kuin tässä osastossa. Olen saanut tietoa kyseisestä Steiner-rouvasta myös muualta kuin nettikeskusteluista. Kyllä se täyttää mielestäni hyvin "taistelun" määritelmän.

        Steiner-rouvaa vastaan taisteleva sijoitetun lapsen omainen tekee tärkeää työtä. Voimia ja uskoa hänelle! Vapaan yhteiskunnan puolesta!

        Kahdesta väärästäkö nykyään syntyy yksi oikea? Onko tämän "Rouvan" toiminta sinun mielestäsi oikeutus tälle katkeroituneelle nillittäjälle esittää, että koko steinerkoulu on mätä ja kaikki "steinerlaiset" (mitä ikinä nämä sitten ovatkaan) "Rouvan" kaltaisia röyhkeitä ponssareita?

        Ja ei, en todellakaan tiedä. En Rouvasta, enkä mistään muustakaan tähän aiheeseen liittyvästä.


    • Luottamustehtävässä

      Steinerfaija, kyseinen ongelmarouva on luottamustehtävässä steinerkoulussa. Se merkitsee. Tämä omavaltainen ympäristöongelma ei ole siis ihan tavallinen steinervanhempi - niin, ja eiväthän hänen kouluun kuskaamansa lapset ole edes hänen omiaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe