Moi!
Mihin kannattaisi käyttää kertyneitä finnair plus-pisteitä? Voiko niillä matkustaa? Onko kellään kokemuksia?
Finnair Plus -pisteiden käyttö?
7
3886
Vastaukset
- AY Plus pisteet
Helpottais huomattavasti vastata sun kysymykseen jos kertoisit ensin että kuinka paljon sulla on pisteitä tilillä käytettävissä.
- Lusikalla annettu
Finnairin nettisivuilla on kyllä tästä niin selkeät tiedot, että vähän tyhmemmänkin pitäisi tajuta.
Lista kaikesta, mitä pisteillä voi saada. Lista myös lentopalkinnoista. - Plus-jäsen
Pisteitä ei ollut kuin reilu 10000, joten ilmaisia lentoja ei sillä määrällä saanut. Löysin sen sijaan sieltä finnairin sivuilta finnair plus matkojen sivut, joissa oli lento&hotelli-matkoja jotka pystyy maksamaan rahan ja pisteiden yhdistelmällä. Sattumalta oli hyvä viikonlopputarjouskin ja buukkasin sen vanhenemassa olleilla pisteillä. Bangkok kutsuu :D
- satunnainen lentelij
10.000:lla pisteellä ei pääse vielä mihinkään, valitettavasti. Kerää reilusti lisää. Mihinkään muuhun kuin pelkkiin lentopalkintoihin pisteitä ei kannata käyttää, tai joudut luopumaan pisteistä puoli-ilmaiseksi. FinnairShopin tuotteita saa muualta puoleen hintaan ja pisteen arvo on naurettavan alhainen. Myöskään mitään lento-hotelli yms. paketteja ei kannata maksaa osittain pisteillä ja rahalla, pisteet ei hyvitetä juuri mitään. Kaikki on vaan finskin kikkailua jolla se yrittää saada taseessa makaavaa pistevelkaa vähemmäksi ällyttämällä asiakkaat käyttämään pisteet muuhun kuin lentämiseen!
Manner- ja länsieuroopan lennoille pisteitä ei myöskään kannata käyttää, siis sellaisiin kohteisiin, joihin pääsee muutamalla kympillä käyttäen Airbalticia, RyanAiria, Norwegiania, Blue1:stä jne. Lento Välimeren saarille, Dubaihin, Intiaan, Kanarialle, jenkkilään tai Afrikan saarille on hyvä käyttökohde ja näin saa pisteistä parhaan hyödyn. Pisteitä pitää vain olla luokkaa 100.000 tai enemmän...
- Frequent flyer
Jokainen arvostaa hieman eri asioita, joita pisteillä voi saada. Itse käytän pisteet yleensä matkustusluokan korotuksiin pitemmillä lennoilla. Niissä käytetyn pisteen laskennallinen arvo on suurin, jos käyttää julkaistuja hintoja vertailun pohjana. Toisaalta bisnesluokan lennot ovat niin kalliita, ettei niitä varmasti omalla rahalla tulisikaan ostettua.
Lentopalkintojen hankkiminen pisteillä ei mielestäni turistiluokan lentojen kohdalla ole kannattavaa. Käytettyjen pisteiden lisäksi rahaa joutuu pulittamaan lentoon liittyvistä veroista. Hintaero tavallisen tarjouksesta ostetun lipun ja pistelipun välillä ei useinkaan ole järin suuri.
Jos pisteitä on vähän, tuollainen piste rahatarjous voi olla ihan hyväkin juttu. - Finskipoju
Hei!
Jos aikeissa ei ole matkustaa, tai pisteet eivät riitä, voit myös ostaa tavaroita tai lahjoittaa pisteitä Finnair PlusShopissa.
https://www.finnairplusshop.com/- antoli parru cee
Meilestäni pisteitä ei KANNATA käyttää kuin upgreidaukseen, kaikki pistemyynnit on pelkkää pelleilyä, samaa tavaraa saa halvemmalta muualta. Finnairin pistemyymälästä on tulossa Anttila kakkonen.
Finnairi voi lopettaa aliarvioimassa asiakkaitaan.
Miksi finnair myy halvemmalla lentoja halvemmalla Helsingin kauttoja euroopplaisille kuin suomalaisille,
ei taida lennot olla täynnnä Hkiin ?
Anteeksi kieioppivirheet, kiitos Koskenjorman
anatoli parruvenko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704