meillä oli joskus aikoinaan nöffi(Mä on olin n. 6vuotias) naapurin poika kivitti sitä--->koira haukku aina kun näki sen pojan viereises rivitalos.---> häätöilmoitus koiralle...ei omaa rauhaa kun se haukkuu koko ajan...ne sano: häiriintynyt...--->jouduttiin antaa se isosiskon poikaystävän kotiin--->todettiin kasvain--->nukutettiin... =(
söpöjä!!!!!!!!!!!!
ansku
5
610
Vastaukset
- ansku
---> Raiskattiin --> Arvaa kiinnostiko meitä jos sun koiras kuoli ku olit 6 v..
- olet tyhmä
saa kirjoittaa mitä haluaa!
- man-legally
NEWFOUNDLANDINKOIRA.BERNHARDINKOIRA JA SAKSANPAIMENKOIRA
- 888
MULLA OLISI JOSKUS JA KUN ASUISIN JO OMILLANI NIIN < MÄ LIIKKUISIN NIIDEN KANSSA.OLISIN KERRAN MM ERÄÄSSÄ ELOKUVASSA < SIVUOSASSA < JOSSA OLISI KAKSI NÖFFIÄ.SITTEN MEILLÄ OLISI KUN ASUISIMME HEIKINLAAKSOSSA < NIIN KAKSI MUSTAA NÖFFIÄ JA ROIHUVUORESSA YKSI RUSKEA
- 8884
JOS OIS JOSKUS NIIN ERI ROTUISIA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884