ja irtipääsy ei onnistu millään, kärsimys jatkuu, vanhemmat aj sisarukset saavat hävetä hänen takiaan
Huumeongelmainen näyttelijä Lindsay Lohan voi joutua uudestaan vankilaan, sillä hän jäi kiinni hänelle määrätyssä päivittäisessä huumetestissä.
TMZ-sivuston mukaan Lohanin verestä löydettiin kokaiinia. Tämä tarkoittaisi hänelle uutta 30 päivän vankilatuomiota.
Lohan myöntää asian Twitter-sivuillaan.
- Valitettavasti on totta, että jäin kiinni viimeisimmässä huumetestissäni, ja jos pyydetään, olen valmis astumaan tuomari Foxin eteen ensi viikolla, hän kirjoittaa Twitterissä.
- Tämä oli minulle takaisku, mutta otan vastuun teoistani ja olen valmis kohtaamaan seuraukset.
Seurauksien kestämistä koko elämä.
En kadehdi, kukaan ei kadehdi, säälittävän typerää.
Älä ikinä kokeile, sillä tuo kokeili
3
432
Vastaukset
- HawaijiGirl
...on huumeriippuvainen, sehän jo tiedetään. Mistäs oot poiminu noi tiedot? Twitteristä vai?
On kuitenkin hienoa, että hän on valmis kohtaa seuraukset, se osoittaa jo jotain. Kaikki eivät edes tunnusta käyttäneensä huumeita, vaan kieltävät kaiken (esim. uutisissa oli juttua, että Paris Hilton pidätettiin huumeiden hallussapidosta. Väitti ettei tiennyt.). Esim. LSD:tä, kokaiinia, amfetamiinia, morfiinia (käytetään myös lääkkeissä, on joskus ollut huume. Morfiinia käytetään esim. kolmiolääkkeissä.) jne...- .,...,.,..,.
>>hän on valmis kohtaa seuraukset
- eerikki vähäpuheinen
Lohan lopettaa kohan kohan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800