Stadin tähti boikottiin!

EnniAnniPenni

Mun tämän vuoden tavoitteeni on jakaa sanomaa, että Helsingin Kurvin Ravintola Stadin Tähteen ei vain kannata mennä johtuen narikan palvelusta. Todella harmi itse ravintolalle, koska narikka on eri firma!!! Kadottivat takkiki keväällä, en saanut raikkalappua vastaan mitään ja pilkun jälkeen, kun kaikkien takit olivat "pois tieltä" ei UUTTA takkiani löytynyt ja meidät ajettiin ystäväni kanssa ulos viileään yöhön, ilman takkia siis minä. Ei pahotteluja tai mitään. Kesti KUUKAUSIA saada korvaus: soittelin useille ihmisille, kukaan ei ottanut vastuuta eikä asia mennyt eteenpäin, otin yhtyden kuluttajavirastoon ja vasta virallisen valituksen jälkeen ja useiden kuluttajatädin kanssa keskusteluiden ja itkujen jälkeen sain tililleni takin hinnan. Taksia eivät tietenkään maksaneet ja takin koko hintakin oli erityistapaus, koska tammikuussa ostettu takki ei ollut uusi (tapahtui toukokuussa siis) Mulle se on.
No joka tapauksessa, yritän vain niittää huonoa mainetta sinne kulmille! :/ Minulla ei ainakaan ole sinne menemistä, harmi, suht OK rafla tietyssä mielentilassa.

Toivottavasti tää ei ny oo mainosta! :D

Minä

29

7268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnniAnniPenni

      NARIKKAFIRMA: NGUARD OY/ GUARD OY

    • Annettu

      Tässä samaisessa ravintolassa rahasta väärin takaisin niin, että kymppi puuttui, mutta baaritiskillä oluen myynyt hlö ei tullut edes selvittämään asiaa vaan luikki pakoon jonnekin, eikä häntä näkynyt. N. 20 min. jaksoimme odottaa, mutta sitten luovutimme ja lähdimme koko ällöttävästä huijausmestasta.
      Ravintolassa ei ollut paljon asiakkaita ja heti kun tulimme tiskille mieshlö tuli heti meille myymään. Olimme jo hieman nauttineita, mutta heti huomasin, että sain 20€ setelistä vain viitosen ja kolikoita.
      Tarjoilija siis ajatteli, että humalaiset naiset eivät huomaa petosta.
      Tiskin takana oli kaksi miestä ja luoksemme tultiin heti kun olimme ostamassa, mutta kun yritimme viittoa ja huutaa heitä takaisin selvittämään vaihtorahoja, niin toinen hävisi heti jonnekin takahuoneeseen ja toinen ei millään ollut huomaavinaan meitä ja huitomistamme.
      Aivan selvää järjestelmällistä huijaamista ja varoitankin kaikkia Stadin tähdessä käyviä, että olkaahan tarkkana. Itselleni ja kavereilleni ei niin kovaa janoa tule, että sinne menisimme.

      • "huora"

        narikkahenkilöknta on oikeesti erittäin huonokäytöksistä. Minä sain liian vähän rahaa takaisin narikkamaksun yhteydessä, jouduin kinaamaan miehen kanssa kauan ennenkuin antoi oikean summan takaisin. koska olin jonkunverran kännissä tokaisin "voi vittu mitä palvelua" ja mies tokaisi takasin "voi vittu mikä huora!?" valitin täsät tiskillä, koska on erittäin väärin henkilökunnalta rupeamaan huorittelemaan ja ketään tapahtuma ei kiinnostanut.
        kannatan boikottia!


    • TakeAway1

      Paska mestahan tuo on. Tai siis poket ovat joskus olleet pahiNpia mulkkuja mitä maa päällään kantaa. Uskokaa vaan, ettei tuonne kannata mennä.

    • Ziiiisus

      Samaa linjaa täällä. Tähän baariin ei kannata astua jalallakaan, jos ei halua pokeilta turpaan.

    • Aleksi355

      Ylihinnoiteltu ja huono palvelu koska on ainoa paikka niillä kulmilla joka saa olla klo 4 asti yöllä auki. Kumma juttu sinänsä. Hyi Hel%¤#ti mikä mesta =)

      • ksöaa

        nythän sinne ehkä voisi mennä 1.kertaa.kun ovat saaneet huonoa mainosta niin olisi pakko petrata.vai onko näissä jutuissa kilpaileva ravintola Populus tms. takana??


      • kallionkapakat

        Ei ole ainoa. Musta Härkä on kans neljään.


    • Päätöntä.....

      Hei jumalauta, olin eilen kyseisessä paikassa, en saanut käydä vessassa kun kello oli jo puoli ja juuri oli tullu pilkku, pyysin vielä että muuten täytyy kusta teidän baarin eteen mut ei, ja siinä synty sanallinen riita jä tää "poke" ottaa mua naamasta kiinni vittu niin et tönäsee kunnolla, ei mitää väliä onko mies vai nainen.
      ikinä en oo noin huonoo pokea nähny! Iso mies, mä 160senttinen ja 50 kilonen, fyysisesti siis max yksi kolmasosa tästä pokesta. Musta tästä tyypistä pitäs tehdä kunnon juttu kun joku kerta joku sanoo viel pahemmin nii se käy kimppuunki viel pahemmin ja voi tulla oikeesti rumaa jälkee. Muistan kyl tarkkaan kaiken.

      • brutaali-ali

        Jos sä oot mielestäs fyysisesti yksi kolmasosa portsarista, ja omat mittasi ovat 160 cm ja 50 kg, niin silloinhan se tarkottais, et ko. poke on 480 cm pitkä ja painaisi 150 kg. Luulis olevan väkeä tungeksimassa katsomaaan tuonkokoista ovimiestä.

        Sit ku lukee tätä teidän kurnutusta, ni parempi olis, et pysyisitte siel sohvillanne imuroimassa siidereitänne. Ei oo ihme jos portsarilla menee pannu jumiin, jos teidän suusta tulevat jutut on samaa luokkaa kun mitä tulee näppikseltä.


      • dåfåj
        brutaali-ali kirjoitti:

        Jos sä oot mielestäs fyysisesti yksi kolmasosa portsarista, ja omat mittasi ovat 160 cm ja 50 kg, niin silloinhan se tarkottais, et ko. poke on 480 cm pitkä ja painaisi 150 kg. Luulis olevan väkeä tungeksimassa katsomaaan tuonkokoista ovimiestä.

        Sit ku lukee tätä teidän kurnutusta, ni parempi olis, et pysyisitte siel sohvillanne imuroimassa siidereitänne. Ei oo ihme jos portsarilla menee pannu jumiin, jos teidän suusta tulevat jutut on samaa luokkaa kun mitä tulee näppikseltä.

        oletko ovimies vai ovimiehen kauniimpi puolisko(hahhahhhhhaaaaa no krämm..) poket ammattitaidottomia lesoja,kun järki ei pysty käsittelemään asioita alkaa fyysinen puoli toimimaan ja silloin lentää syyttömättömätkin ulos!! asiat käsitellään aina poken kannalta edullisesti,kun niin "järki sanoo".aivottomia paasskoja mitkä eivät muihin töihin pystykään.muuttomiehinä eivät pärjää kun sippaavat 1t jälkeen! menee lihakset hapoille,ei kestävyyttä,eikä järkeä!heikon itsetunnon omaavia jotka kiusattuina rääpäleinä alkoivat bodaa ja hormonit nousi päähän kusen kanssa!


    • Hmm..
      -Aika paljon siis omasta käytöksestä ja asenteesta kiinni tuo vastapalvelu.
      Kerran käynyt kyseisessä baarissa, tykkäsin. Mitään ihmeellistä ei tapahtunut, mutta tykkäsin. Sijainniltaan sen verran syrjässä ettei sinne helposti eksy uudestaan edes hyvännäköisestä pokesta huolimatta. =)

      • dqwq

        ootko homo vai akka?


    • Kallion läävä

      Pakko kirjoittaa nyt tähänkin oma kommentti: Olin yksi viikonloppu Stadin Tähdessä ja myönnän, että olin jonkin verran humalassa. Pilkun aikaan portsari tuli hätistelemään meitä ulos erittäin epäasiallisesti ja kohtalaisen rumin sanankääntein. No siitä emme välittäneet ja aloimme suunnata oville päin. Narikassa olin meistä ensimmäisenä paikalla ja laitoin takin päälle. Jäin eteiseen odottamaan hetkeksi, koska loppuryhmämme liikkuminen ei ollut ihan niin nopeaa. Yht`äkkiä tunsin voimakkaan tönäisyn selkäpuolelta ja käännyin katsomaan, että kuka siellä minua töniin. Takana seisoi tämä samainen, meitä uloshätistellyt ulkomaalaistaustainen portsari ..Tähän kysyin, " että mitäköhän helvettiä sinä oikein teet? Minähän olen tässä lähdössä ulos?" Tähän portsari kommentoi, "että sinulle on vi##&%u sanottu, että ulos".. Tähän kommentoin, "että on sulla omaperäinen tyyli hoitaa asiakkaita täältä pihalle".. Tämän jälkeen tuli toinen poke paikalle, joka pahoitteli tilannetta ja sanoi, että tee valitus maanantaina jos vielä haluat? No en tiedä maksaako vaivaa, mutta kyllä tuollainen meininki ihmetyttää ja enpä ihmettele niitä tarinoita lainkaan, että joku olisi tuolla joskus kurmootettu noiden järkkäreiden toimesta.. Vaikka olin/Olimme humalassa, kukaan ystäväpiiristäni ei koskaan ole käyttäytynyt huonosti ko.baarissa, tapellut tai muutenkaan sikaillut. Itse olen baareissa myös työskennellyt, joten noudatan aina henkilökunnan ohjeita, vaikka olisinkin asteen jurrissa. Varma homma on se, etten koskaan tuohon kioskiin jalallani astu ja toivon, että tämä ko.poke mogaa sen verran, että hommat loppuvat.

      • sgt.pepper-59

        eivätkö ravintolan omistajat tajua että MaMu-pokena = 100varma että ravintola/työnantaja joutuu korvauksien maksajaksi jossain muodossa jossain vaiheessa!ei sellainen yhtälö toimi että valtaväestön seasta nousee kiusattu,huonoitsetuntoinen ählämi pokeksi.jollei kiusattu niin ählämin normaali luonne tulee silti esiin,komentelee mielellään "omaa rotuaan" jos siihen kykenee,eli jotenkin pomona.saati sitten valtaväestön miespuolisia edustajia,ja vielä naisia ympärillä niin ählämi sekoaa täysin ja pitää näyttää millainen poro hän on! vertaan poroa joka yrittää hallita haaremiaan silmät pullistellen naaraan selässä,kilpailijoita kyttäillen ja ajaen pois.ÄLKÄÄ IKINÄ PALKATKO ÄHLÄMIÄ OVIMIEHEKSI!!
        jos sellaisen näen ovella niin jalat vievät ZETORIIN !!!


    • shit india

      hah.. aivan varmasti kyseisen ravintolan johto on lueskellut näitä... kyl muaki vituttais jos oma henksu on pellee jengii... mol.fi sivuilla jatkuvasti haetaan kyseiseen läävään mikkoja ja mirkkuja, kumma ku avoimetpaikat ei kiinnosta ketään tai sit henkilökunnan vaihtuvuus on baarimikko/viikko... kuka ny tuol haluu työskennellä..

    • temmi2

      Olitko viettämässä iltaasi ravintola Stadin tähti lauantaina 27.4.2013 ja näitkö asiakkaan ja järjestyksenvalvojien välisen yhteenoton. Olisitko ystävällinen ja ilmoittaisit asiasta täältä.

    • Simppa7

      taas kärjistellään asioita..joka widun ravintolassa tulee ongelmia portsareiden kans jos oot ite idiootti..oon ite kyseisessä paikassa satunnaisesti käyny monia vuosia ja aina kauhees juubas ja ei ikinä mitää ongelmia ole ollu, koska jurriski osaan käyttäytyä kui ihmine, enkä ole mikää junan tuoma tollo.
      jos tässä alkas kirjottaa eri baarien asioden hoito tavoista nii loppus tila netistä..
      Kallion baareissa on tosi hienoa henkilö kuntaa

    • stt5

      Ettekö te Urpot ymmärrä, että silloin kun tulee pilkku on aika poistua baarista. Ei sinne jäädä mihinkään eteiseen odottamaan muita ja tukkimaan sitä poistumisreittiä? Tämä on todella monelle "asiakkaalle" vaikea saada kupoliin.. menkää pihalle odottamaan kavereitanne, aivan varmasti ne sinne tulevat. Mutta Suomi urpot tuntien ollaan maailmanomistajia ja mehän käyttäydytään aina kännissä asiallisesti.

      Pokeille nostan hattua,!

    • petteri

      Viimeksi Städärissä käydessä paikalla oli joku viisitoistapäinen Helvetin Enkeleiden ryhmä, jotka olivat ilmeisen hyvää pataa pokejen kanssa. Paska paikka, huono palvelu ja kusipäistä jengiä. Ei tartte enää mennä.

    • terve5

      Päivisin tulee joskus käytyä syömässä seisovassa pöydässä. Usein joutuu itse kertomaan mikä milloinkin on pöydästä loppu. Palvelu on todella huonoa. Usein joutuu odottamaan että saa maksaa ruuan, ja kellokortti raksuttaa kokoajan. Palvelu on hidasta. Mutta jos tiskin takana soi kännykkä siihen vastataan kyllä ja asiakas saa luvan odottaa :/ Suututtaa

      • skattalainen

        Ei ihme! =n ählämi-paikka. Itsekkin saanut huonoa kohtelua kyseisessä paikassa.
        Ovat kuin Euroopan omistajia, vaikka ovat jostain intialaisesta läävästä kotoisin.


    • Reggawomen

      Millaiset on sunnuntain reggae illat?

    • StädärinPoketEdesVastuus

      Näitkö viime pe-la 28.11.15 vastaisena yönä n. klo 3.40 Standin Tähti ravintolan pihalla tapahtuneen pahoinpitelyn mm. kuristusote takaapäin, riitapukarien erottamisen jälkeen ravintolan portsari tuuppasi uhrin maahan siten että hänen polvensa osui täysillä katukivetykseen ja aiheutti myös useita mustelmia.

      yht. [email protected]

      • Taasväkivaltaa

        Kukaan ei nähnyt, kukaan ei halua todistaa, mietihän hetki miksi ei ? :=)
        Jatkuvasti sinua muka pahoinpidellään, jatkuvasti olet riidoissa jonkun kanssa, jatkuvasti haet sääliharavana huomiota itsellesi.
        Tee rikosilmoitus ja anna poliisin hoitaa, varo vaan ettet ole itse kusessa järjestystä ylläpitävänhenkilön väkivaltaisesta vastustamisesta.
        Hyvin on Tukiaisen opit menneet sinulle perille, aina syy muissa koskaan sinä et ole tehnyt ensin mitään kuten esim. haastanut riitaa, hangoitellut portsarille vastaan kun huutavaa vahvasti päihtynyttä asiakasta yritetään poistaa ravintolasta jne.jne.
        Joulu tulossa ja rahaa pitää yrittää saada millä keinolla tahansa, voi ettäkön :=)
        Ainoa vaan , että nuo jutut kestää tutkinnasta-syyttäjälle.oikeuteen hyvässä lykyssä vuoden tai ylikin ja jos sinä itse olitkin se syyllinen saat rapsakat korvaukset maksettavaksesi!


    • Minaesi

      Miten en ole yllättynyt, kun Tiirikaiseen sattuu. On tasan provosoinut itse.

    • Moralinvalvoja

      Joo riistäjät ja huijjarit boikottiin ja tietysti Monsanto ym Gaso Kenkä Ruoka ym firmat nimen kait tiiättekin jo. Kapina kenraali oottaa joukkoja Punatoril no ainakin vappuna ainasgi Hagigses vai kankkunenko on?

    • TUORE

      Suurin osa ulkomaalaisten pyörittämistä baareista ja pitserioista on todennäköisesti rahanpesua harjoittavia yrityksiä.Ulkomaalaisia baareja ehkä eniten Helsingissä ja muualla Suomessa aina pohjoiseen asti.Taustojen mukaan melkoinen määrä keskustoja myöten.Moni ulkomaalaisravintola palkkaa narkkareita varastamaan kaupoista lihaa, juustoa ja juotavia.Tätä voi jokainen nähdä ympärillään hyvin usein ellei sulje silmiään käydessään kaupassa tai baareissa.Välillä narkkarit saattavat kokoontua baarien ja asemien yhteydessä reput selässä sopimassa mihin kaupppaan menevät eikä ole vaikea huomata ohikulkiessaan tätä toimintaa.Narkkari tunkee repppuun sisäfileitä jossa on täynnä huumeruiskuja ja vie lähimpään baariin.Maistuis varmaan sullekin.Kauanko ne vielä ovat kypsyneet repussa.Suurimmalla osalla on tauteja.Yli 15: sta vuoden ilmiö.

    • Anonyymi

      Tää on se ravintola missä tummat kannibaalimiehet tuli nuolemaan huuliaan ja napsuttelemaan suutaan tanssilattialla.
      Portsari istui baarijakkaran kanssa tanssilattian vieressä ja tuijotti.
      Toinen asiakkaista kävi varoittamassa, että olivat edellisviikonloppuna kuristaneet naisen.
      Tuo varoittaja oli itse muukalaisyhdistyksen työntekijöitä.

      Kokemukseni jälkeen osaan tunnistaa myös muita ulkomailta Helsinkiin haalittuja kannibaaleja.
      Pitkiä estottomia tuijotuksia, eivät aina nuole edes huulia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe