cockeri ja metsästys

Olen kuullut että metsästyksessä on oltava kaksi koiraa. Onko se totta?
Olen kuullut että cockeri on lintukoira, mutta voiko sitä käytää moniin metsästyksen lajeihin?
Onko cockerilla metsästysvietti hallittavissa mutta kuitenkin hyvä metsästämään?
Kiitos jos vastaatte pian!
2660
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Minä olen kuullut, että koiria pitää olla kolme. Kumpihan oikein on totta? Hassua. Tosi omituista.

Äänestä

Yksi koira kaksi ampujaa on hyvä yhdistelmä. Koiralla perustottelevaisuus ,haku ja nouto opetettu.
Ampujilla aseenkantolupa ja metsästyskortti ja lupa metsästää sillä alueella jossa koira päästetään hakuun.
Kannattaa ensin harjoitella fasaaneilla ennenkuin siirtyy kanalintuihin. Jotkut ovat opettaneet spanielitkin noutamaan ja etsimään jäniksiä.
Kannattaa mennä metsästyskoulutus kurssille siellä oppii paljon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

cockerii kirjoitti:

Olen kuullut että metsästyksessä on oltava kaksi koiraa. Onko se totta?
Olen kuullut että cockeri on lintukoira, mutta voiko sitä käytää moniin metsästyksen lajeihin?
Onko cockerilla metsästysvietti hallittavissa mutta kuitenkin hyvä metsästämään?
Kiitos jos vastaatte pian!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu