Kannelmäen bunkkerisurma 1984?

Hoitsu -84

Tietääkö joku jotain? Kertokaa!
Itse vasta synnyin sinä vuonna... :D

P.S. Taas tylsä työyö... :D

15

1684

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

"Oikeudenkäyntiaineisto julistetaan salaiseksi kymmeniksi vuosiksi eikä yksityiskohtaisia tietoja teosta,tekotavasta tai tekoon johtaneista syistä koskaan anneta julkisuuteen"

Eli et tule saamaan muuta tietoa kuin itse kaivamalla googlesta.

• Hoitsu -84

että MITÄ on tapahtunut? Kai nyt joku JOTAIN tietää?!

• ....
        Hoitsu -84 kirjoitti:

Valitan tietoa ei heru nyt.

• murhainfo.fi
        Hoitsu -84 kirjoitti:

Lue murhainfosta tapauksesta tehty ketju. Sieltähän sitä tietoa saa. Löytyy henkirikokset-osiosta.

• lutkatepi
        murhainfo.fi kirjoitti:

Lue murhainfosta tapauksesta tehty ketju. Sieltähän sitä tietoa saa. Löytyy henkirikokset-osiosta.

kannelmäessä on sodanaikaiset bunkkerit et sillee hei

• J-72
        Hoitsu -84 kirjoitti:

olin surmaajan hyvä ystävä ja surmattu oli myös samalla luokalla.nimiä en todellakaan mainitse,rankkaa touhua kasari kantsussa.Niin,haluun painottaa et en ole ylpeä siitä mitä tiedän/jouduin kokemaan jo niin snadina...Vitun sairasta touhua!!!!!!

• Hoitsu -84
        J-72 kirjoitti:

olin surmaajan hyvä ystävä ja surmattu oli myös samalla luokalla.nimiä en todellakaan mainitse,rankkaa touhua kasari kantsussa.Niin,haluun painottaa et en ole ylpeä siitä mitä tiedän/jouduin kokemaan jo niin snadina...Vitun sairasta touhua!!!!!!

Tehän ootte olleet jotain 12v. :/ Miten sen ikänen osaa murhata?
        Ihan uteliaisuudesta kysyn, piditkö surmaajaan yhteyttä myöhemmin?

• J-72
        Hoitsu -84 kirjoitti:

Tehän ootte olleet jotain 12v. :/ Miten sen ikänen osaa murhata?
        Ihan uteliaisuudesta kysyn, piditkö surmaajaan yhteyttä myöhemmin?

Joo,oltiin 12v.Kaverilla kai sit vaan naksahti,oon kuullu syyn mut en tiedä onx se totta vai paskaa niin se siitä.Oon kuullu R:stä mut en oo ollu yhteyksissä,tiedän minne ne muutti kantsusta ku näin kyllä sen äitiä sen tapahtuman jälkeen.

• Hoitsu -84
        J-72 kirjoitti:

Joo,oltiin 12v.Kaverilla kai sit vaan naksahti,oon kuullu syyn mut en tiedä onx se totta vai paskaa niin se siitä.Oon kuullu R:stä mut en oo ollu yhteyksissä,tiedän minne ne muutti kantsusta ku näin kyllä sen äitiä sen tapahtuman jälkeen.

Vaikken tapauksesta mitään tiedä, ni veikkaan persoonallisuushäiriötä. Sehän alkaa jo lapsena, usein lapsilla niin että ensin tappaa eläimiä, sitten pystyy tappamaan ihmisiä. Tai voihan se olla että on ollut jotain psykoottisuutta mutta se on erittäin harvinaista lapsille! Toivottavasti on saanut apua! Surullista että lapsi tappaa, mut maailmalla ei mitenkään harvinaista... Persoonallisuushäiriö kun voi alkaa jo lapsena...

• J-72
        Hoitsu -84 kirjoitti:

Vaikken tapauksesta mitään tiedä, ni veikkaan persoonallisuushäiriötä. Sehän alkaa jo lapsena, usein lapsilla niin että ensin tappaa eläimiä, sitten pystyy tappamaan ihmisiä. Tai voihan se olla että on ollut jotain psykoottisuutta mutta se on erittäin harvinaista lapsille! Toivottavasti on saanut apua! Surullista että lapsi tappaa, mut maailmalla ei mitenkään harvinaista... Persoonallisuushäiriö kun voi alkaa jo lapsena...

Niin,en tiedä noista häiriöistä.Lähinnä tulee viha mieleen koska se tikkas leipäveitsellä toistasataa kertaa ja teki sillä veitsellä samille jotain muutakin,jota en viitsi edes kertoa.Kävin siellä bunkkerrissa heti ku kytät poisti eristyksen sieltä,vitun karu kokemus.Silloin ei viel tiedetty tekiää joka sattu asumaan n.150m sieltä tekopaikalta.

• perapervo7777
        J-72 kirjoitti:

Niin,en tiedä noista häiriöistä.Lähinnä tulee viha mieleen koska se tikkas leipäveitsellä toistasataa kertaa ja teki sillä veitsellä samille jotain muutakin,jota en viitsi edes kertoa.Kävin siellä bunkkerrissa heti ku kytät poisti eristyksen sieltä,vitun karu kokemus.Silloin ei viel tiedetty tekiää joka sattu asumaan n.150m sieltä tekopaikalta.

on edelleen stadin asshole,,,..

• lm
        perapervo7777 kirjoitti:

on edelleen stadin asshole,,,..

Kannelmäen bunkkerisurmasta ja tekijän henkilöllisyydestä on keskusteltu eri palstoilla paljon vuosien mittaan. Olipa tekijä sitten aikansa paljon puhuttujen julkkisten lapsi tai kenen hyvänsä, surmatyö oli kammottava; Samin puukotti kuoliaaksi ikätoverinsa, koulukaverinsa, järjettömän, käsittämättömän väkivaltaisen raivon puuskassa.
        Ei voi kuin toivoa, että tekijä sai hoitoa, terapiaa; tunsi syvää katumusta. Ja että ei enää koskaan ikinä milloinkaan tee pahaa kenellekään.

• xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        lm kirjoitti:

Kannelmäen bunkkerisurmasta ja tekijän henkilöllisyydestä on keskusteltu eri palstoilla paljon vuosien mittaan. Olipa tekijä sitten aikansa paljon puhuttujen julkkisten lapsi tai kenen hyvänsä, surmatyö oli kammottava; Samin puukotti kuoliaaksi ikätoverinsa, koulukaverinsa, järjettömän, käsittämättömän väkivaltaisen raivon puuskassa.
        Ei voi kuin toivoa, että tekijä sai hoitoa, terapiaa; tunsi syvää katumusta. Ja että ei enää koskaan ikinä milloinkaan tee pahaa kenellekään.

Ed viitaten; tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta tuskin tekisi enää pahaa kärpäsellekään.

• Pppp

Mikähän mahtoi olla teon motiivi ja mitä tekijälle nykyään kuuluu?

• Hinthattoo

Liittyikö tapahtumien taustalle jotain homojuttuja mahdollisesti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe