Olin myyntityössä jokin aika sitten. Kauppasin puhelimen välityksellä ihmisille lehtitilauksia. No, mummot kertoivat minulle, että "Meillä on sellainen lehtirinki, että kierrätämme lehtiä jolloin saa lukea ilmaiseksi."
On se järkyttävää nykyään tämä eläkeläisten harjoittama lehtipiratismi! Miettikää, ne saavat ilmaiseksi lukea lehtiä joista OIKEASTI PITÄISI MAKSAA! Oli selvää että siinä koko ajan tarkoituksella haitattiin meidän lehtitalon bisnestä! Meikäläinen ei päässyt hyville provikoille mummojen PIRATISMIN TAKIA! Miten tämä voidaan sallia nyky-Suomessa?
Lehtipiratismi
Yogg
4
1167
Vastaukset
- puhelin soi, helou
Ammu ittes!
Kyllä nyt pitäisi tiukentaa lainsäädäntöä siten että tällainen piratismi ei olisi mahdollista! Mummelit aiheuttavat lehtitaloille vuosittain miljoonien menetykset. Miksei tähän ole jo puututtu?
- Brutukseni
EIhän tämä vetele!
PITÄÄHÄN MAFIAAAAAAAAAN saada osa rahoista! ILMAISEKSI LUKEVAT! Kirjastoihin pääsymaksut! - Kelol
Ei sitä voi estää, hyvähän se vain on jos eläkeläisillä on tälläista toimintaa. Säästävätpä pennejään. Kaikki suuret lehdet ovat muutenkin jo nettissä ilmaiseksi. (mainostuloilla toimivat)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527610Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613675Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552815Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211791