Olin myyntityössä jokin aika sitten. Kauppasin puhelimen välityksellä ihmisille lehtitilauksia. No, mummot kertoivat minulle, että "Meillä on sellainen lehtirinki, että kierrätämme lehtiä jolloin saa lukea ilmaiseksi."
On se järkyttävää nykyään tämä eläkeläisten harjoittama lehtipiratismi! Miettikää, ne saavat ilmaiseksi lukea lehtiä joista OIKEASTI PITÄISI MAKSAA! Oli selvää että siinä koko ajan tarkoituksella haitattiin meidän lehtitalon bisnestä! Meikäläinen ei päässyt hyville provikoille mummojen PIRATISMIN TAKIA! Miten tämä voidaan sallia nyky-Suomessa?
Lehtipiratismi
Yogg
4
1129
Vastaukset
- puhelin soi, helou
Ammu ittes!
Kyllä nyt pitäisi tiukentaa lainsäädäntöä siten että tällainen piratismi ei olisi mahdollista! Mummelit aiheuttavat lehtitaloille vuosittain miljoonien menetykset. Miksei tähän ole jo puututtu?
- Brutukseni
EIhän tämä vetele!
PITÄÄHÄN MAFIAAAAAAAAAN saada osa rahoista! ILMAISEKSI LUKEVAT! Kirjastoihin pääsymaksut! - Kelol
Ei sitä voi estää, hyvähän se vain on jos eläkeläisillä on tälläista toimintaa. Säästävätpä pennejään. Kaikki suuret lehdet ovat muutenkin jo nettissä ilmaiseksi. (mainostuloilla toimivat)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.851064- 35918
- 110917
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849- 53844
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58759Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711