Olin myyntityössä jokin aika sitten. Kauppasin puhelimen välityksellä ihmisille lehtitilauksia. No, mummot kertoivat minulle, että "Meillä on sellainen lehtirinki, että kierrätämme lehtiä jolloin saa lukea ilmaiseksi."
On se järkyttävää nykyään tämä eläkeläisten harjoittama lehtipiratismi! Miettikää, ne saavat ilmaiseksi lukea lehtiä joista OIKEASTI PITÄISI MAKSAA! Oli selvää että siinä koko ajan tarkoituksella haitattiin meidän lehtitalon bisnestä! Meikäläinen ei päässyt hyville provikoille mummojen PIRATISMIN TAKIA! Miten tämä voidaan sallia nyky-Suomessa?
Lehtipiratismi
Yogg
4
1179
Vastaukset 4
- puhelin soi, helou
Ammu ittes!
Kyllä nyt pitäisi tiukentaa lainsäädäntöä siten että tällainen piratismi ei olisi mahdollista! Mummelit aiheuttavat lehtitaloille vuosittain miljoonien menetykset. Miksei tähän ole jo puututtu?
- Brutukseni
EIhän tämä vetele!
PITÄÄHÄN MAFIAAAAAAAAAN saada osa rahoista! ILMAISEKSI LUKEVAT! Kirjastoihin pääsymaksut! - Kelol
Ei sitä voi estää, hyvähän se vain on jos eläkeläisillä on tälläista toimintaa. Säästävätpä pennejään. Kaikki suuret lehdet ovat muutenkin jo nettissä ilmaiseksi. (mainostuloilla toimivat)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1611536Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381208Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 66805
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52700
- 46695
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187578