Musta Pörssi

milla

Porvoon Musta-Pörssi liikkeessä on mielestäni huono palvelu. Varsinkin niillä nuorilla kolli pojilla. Onko kukaan muu huomannut samaa?

15

2405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas

Näilla kolleilla mustassa pörssissä ei ole hajuakaan asiakaspalvelusta! Jos jotain kysyy saa epäselvän murahduksen vastaukseksi tympeän ilmeen kera! Monet tuttuni ovat lopettaneet asioinnin kyseisessä mustassa pörssissä juuri myyjien ylimielisen käytöksen takia. Ainoa myyjä siellä jolta saa hyvää palvelua on se tumma vanhempi herrasmies joka oli ennen K-raudassa töissä, hänen kanssaan on ilo asioida! Näille pojankolleille suosittelisin kengänkuvaa persauksiin ennenkuin liikkeen huono maine leviää! Mustan pörssin porvoon liikkeen johdon olisi nyt syytä ottaa ohjat käsiinsä ja hoitaa ne ylpistelevät finninaamat pois sieltä tiskin takaa asiakkaita karkoittamasta!

• Ande

Juu eipä siellä palvelua saa..mutta eipä saa porvoon expertiltäkään..esim..Menin tässä kuukausi sitten sieltä tv:tä katselemaan ja no olin sillä hetkellä ainoa asiakas ja tunnin siinä seisoin tapittamassa ja pähkäilemässä telkkuja ja kukaan ei tullut palvelemaan...ja myyjiä oli 3 töissä..että ei sielläkään saa palvelua.

• käynyt

Menkääpä porvoon mustaan pörssiin tuulipuku tai muuten epätrendikäs vaatetus päällä ja koettakaa saada palvelua. On melkein suurempi mahdollisuus vetää ässäarvasta päävoitto. Kerran pankkireissulla kävin katselemassa dvd-videoita ja 3varttia seisoskeltuani poistuin. Vaikka päälläni olikin tuulipuku niin lompakossa oli sillä kertaa enemmän valuuttaa kuin nämä arvon myyjä tienaavat vuodessa. Mutta kai heillä on varaa valita asiakkaansa.

• mielipide

on paskin kauppa porvoossa. itse sain palloilla kaupassa viime kesänä yli puoli tuntia kunnes kyllästyin ja menin experttiin, josta sain todella hyvää palvelua. vaikka olin mustassa pörssissä ja siellä oli vapaita myyjiä, kukaan ei heistä tullut palvelemaan minua vaan osa hyökkäsi heti miesasikkaan luo, vaikka itselläni oli rahaa mukana pari tuhatta euroa tietokonetta ja kodinkoneita varten. itse en enää ikinä mustassa pörssissä käy! jaloilla saa äänestää.

• Höh

...nyt ei ole mikään kaupunkiasu. Porvoo on sentään Suomen toiseksi vanhin kaupunki ja kaupungilla ei tule liikkua mikään tuulipuku päällä niinkuin jonkin Pihtiputaan kylänraitilla. Mene helvetti johonkin Giganttiin tuulipukuinesi ja metsäkaupoilla tekeminesi rahoinesi ja pysy poissa pilaamasta kaupunkikuvaa.

• muuku
        Höh kirjoitti:

...nyt ei ole mikään kaupunkiasu. Porvoo on sentään Suomen toiseksi vanhin kaupunki ja kaupungilla ei tule liikkua mikään tuulipuku päällä niinkuin jonkin Pihtiputaan kylänraitilla. Mene helvetti johonkin Giganttiin tuulipukuinesi ja metsäkaupoilla tekeminesi rahoinesi ja pysy poissa pilaamasta kaupunkikuvaa.

hyvin sanottu!!!

• muuku
        muuku kirjoitti:

hyvin sanottu!!!

... se että tuulipukupellet voivat asioida metsässä ja koittaa olla pilaamatta arvokkaan kaupungin katukuvaa. ja kommentti mikä tässä välissä oli ei taas kuulu aiheeseen mitenkään. Mitä aiheeseen muuten tulee, yleensä kyllä palvelua saa juuri niin nopeasti kuin vain haluaa, ellei ole liikkeessä kiirettä. Jos seisoo paskanjäykkänä jossain kattomassa jotain tyhjiä cd-levyjä niin turha odottaakaan että joku ryntäisi kovin innoissaan palvelemaan.

• otan osaa
        mielipide kirjoitti:

on paskin kauppa porvoossa. itse sain palloilla kaupassa viime kesänä yli puoli tuntia kunnes kyllästyin ja menin experttiin, josta sain todella hyvää palvelua. vaikka olin mustassa pörssissä ja siellä oli vapaita myyjiä, kukaan ei heistä tullut palvelemaan minua vaan osa hyökkäsi heti miesasikkaan luo, vaikka itselläni oli rahaa mukana pari tuhatta euroa tietokonetta ja kodinkoneita varten. itse en enää ikinä mustassa pörssissä käy! jaloilla saa äänestää.

Ihan samaa mieltä. Varmasti löytyy paljon parempiakin liikkeitä.

• Huomannut

Kävin viikko sitten ko. liikkeessä enkä huomannut minkäänkaista vetelehdintää myyjissä. Siitä kun tulin liikkeeseen kului minuutin verran kun myyjä oli jo kyselemässä miten voi auttaa. Auton CD-soittimien esittely oli asiallista (tietysti myyjä esitteli aluksi kalleimmat mallit) ja lopuksi myyjä aukaisi tiskillä paketin ja näytti miten laite asennetaan.

• Laura

Kyllä mä ja mun mies saatiin oikein hyvää palvelua, kun mentiin pesukoneita katselemaan. Myyjä tuli heti kysymään, voiko auttaa jotenkin. Ja me tuskin näytetään mitenkään varakkailta, ollaan parikymppisiä opiskelijoita. Tosin tämä myyjä oli ainakin 50-vuotias, niistä nuoremmista en sitten tiedä.

• Tulen toistekkii
        Laura kirjoitti:

Kyllä mä ja mun mies saatiin oikein hyvää palvelua, kun mentiin pesukoneita katselemaan. Myyjä tuli heti kysymään, voiko auttaa jotenkin. Ja me tuskin näytetään mitenkään varakkailta, ollaan parikymppisiä opiskelijoita. Tosin tämä myyjä oli ainakin 50-vuotias, niistä nuoremmista en sitten tiedä.

Itse olen saanut hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä, ei asiakas aina halua myyjää heti siihen vierelle kyselemään - haluan ensin katsella hieman ympärilleni ja kun tarve tulee palvelulle, pyydän myyjältä sitä. Me kaikki ollaan erilaisia asiakkaita, siksi en lähtisi niin herkästi tuomitsemaan.

• Jebbbbbou
        Tulen toistekkii kirjoitti:

Itse olen saanut hyvää palvelua kyseisestä liikkeestä, ei asiakas aina halua myyjää heti siihen vierelle kyselemään - haluan ensin katsella hieman ympärilleni ja kun tarve tulee palvelulle, pyydän myyjältä sitä. Me kaikki ollaan erilaisia asiakkaita, siksi en lähtisi niin herkästi tuomitsemaan.

Kun olin poikani kanssa gigantissa kun etsin macciin kuulokkeita nii auttamaan tuli kyllä n.20 vuotias mies mutta kun taas hä ei tiennyt asiasta mitään kun piti käydä katsomassa koneesta mutta kun poikani on pro elektroniikassa niin joutuu hän (poikani) selittämään myyjälle liitännöistä viimeinen kerta kun pyydän myyjältä apua

• 31
        Tulen toistekkii kirjoitti:

Ootko pikkuisen sekaisin? Kommentoit keskustelua joka on ollut ajankohtainen vuonna "vasara ja kirves"!

• 5+50=?
        Jebbbbbou kirjoitti:

Kun olin poikani kanssa gigantissa kun etsin macciin kuulokkeita nii auttamaan tuli kyllä n.20 vuotias mies mutta kun taas hä ei tiennyt asiasta mitään kun piti käydä katsomassa koneesta mutta kun poikani on pro elektroniikassa niin joutuu hän (poikani) selittämään myyjälle liitännöistä viimeinen kerta kun pyydän myyjältä apua

Miksi sitten yleensäkään pyysit apua jos sinulla oli mukanasi Pro-poikasi? Ja mitä sillä on väliä jos menee koneelta katsomaan, sentään yritti ilmeisesti selvittää asiaa. Kyllä sitten jokaisesta tikusta pitää taas tehdä asiaa. Määmää.

• camajohansson

voi voi, näitä kommenttejä on vuodesta jotain ennen Herraamme.
      ihmettelen kuinka kommentit vielä seikkailevat.
      olin eilen 23.7.2012 mustassa pörssissä ostamassa kaappipakastinta.
      en todellakaan ollut siellä kauan niin ystävällinen mies tuli kysymään, jos hän voisi auttaa. teimme kaupat ja olen todella tyytyväinen ostokseeni. yritin kyllä tinkata hintaa, mutta pakastin oli jo kesähinnassa.
      nyt vain odotan huomista, että saan kaapin kotiin. sitten vain pakastamaan.
      kiitos Ristolle hyvästä palvelusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5608
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3141
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      43
      2748
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2082
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2065
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1844
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1782
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1258
    Aihe