Undulaatteja 12kpl yhteishintaan 100e

lintumies....

Eli olisi undulaatteja myytävänä yhteishintaan 100e. On eri ikäisiä ja värisiä. Linnut noudettavissa vantaalta. Oma häkki mukaan tai vaihtoehtoisesti meidän oma häkki joka maksaa 30e/kpl. Isompi häkki on 100cm leveä ja toinen pienempi häkki n.80cm leveä, lisäksi mukaan tulee pieni pesimishäkki pönttöineen. Linnut mielellään myyn pois yhdellä kerralla,,,

Vastaukset suoraan sähköpostiin:
[email protected]

2

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsgfdfgfdpogkfdpos

Minua on todenteolla alkanut rassaamaan te julmat idiootit, jotka menette ja ostatte niitä linturaukkoja, tehtailette poikasia vähän aikaa, ja sitten vain mielenkiinnon laannuttua dumppaatte ne kuin mitkäkin roskat!

Ihan sama kenelle, ihan sama minne, ei kiinnosta enään! Kunhan lähtevät "KAIKKI SAMALLA KERRALLA" niin ei ole enään riesana!

Inhoan suomalaisia. Inhoan niin paljon. Inhoan teitä. Repisin päänne irti jos näkisin ja heittäisin roskiin, tai myisin jollekin, ihan sama kenelle, ihan sama minne, kunhan ei olisi enään minun riesanani.

Mitä te luulette että se tekee linnuille? Jatkuva pesiminen, pikkuruiset häkit, aktiviteetin puutokset.. Sitten kotien vaihdot päälle.
      Minulla on yksi kiertolainen jonka osti alunperin eräs ihminen yhtä tyhmästä syystä; puhumisen vuoksi. Valitettavasti nykyään minun omistuksessani oleva kultani ei osaa puhua kuin muutaman sanan, mutta on minulle rakas omana itsenään.

Undulaatit ovat pieniä, mutta sata kertaa fiksumpia kuin kissat. Te ette vain ehdi näkemään sitä ylisuurelta egoltanne. Omani menevät pyynnöstä matkahäkkiin, muutama kesympi tapaus matkii joitain yksittäisiä sanoja, ja osaavat lukuisia temppuja kuten laittaa pienen pallon pieneen koriin, tuoda kolikoita minulle, ja lentää pyynnöstä sekä omalle paikalleen että häkkiin. Ja tällaiset lahjakkuudet heitätte kympillä pois.

Toisaalta ihan hyvä. Ne ovat niin arvokkaita etten suvaitsisi niiden ilostuttaa kyvyillään teitä.

Kuolkaa pois.

• ??????

Ajatteleko ollenkaan, että ihmiset voivat sairastua esim. allergiaan tai johonkin vakavampaan ? Linnunpölykeuhkoakin on, eli silloin on luovuttava linnuista. Kaikki eivät ota lintuja ja anna niiden pesiä ja sitten kun kyllästyttää ne myydään pois. Ottaahan osa koirankin, josta joutuu sitten allergian takia luopumaan, niin miksi kuvittelet ettei linnuista voi joutua luopumaan. Jos et tiedä syitä miksi ihmiset luopuu eläimistään, niin älä avaudu ollenkaan. Eikä tännekään myynti-ilmoituksiin tarvitse laittaa miksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11362
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      100
      5771
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5141
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4009
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3521
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3030
    Aihe