Undulaatteja 12kpl yhteishintaan 100e

lintumies....

Eli olisi undulaatteja myytävänä yhteishintaan 100e. On eri ikäisiä ja värisiä. Linnut noudettavissa vantaalta. Oma häkki mukaan tai vaihtoehtoisesti meidän oma häkki joka maksaa 30e/kpl. Isompi häkki on 100cm leveä ja toinen pienempi häkki n.80cm leveä, lisäksi mukaan tulee pieni pesimishäkki pönttöineen. Linnut mielellään myyn pois yhdellä kerralla,,,

Vastaukset suoraan sähköpostiin:
[email protected]

2

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsgfdfgfdpogkfdpos

Minua on todenteolla alkanut rassaamaan te julmat idiootit, jotka menette ja ostatte niitä linturaukkoja, tehtailette poikasia vähän aikaa, ja sitten vain mielenkiinnon laannuttua dumppaatte ne kuin mitkäkin roskat!

Ihan sama kenelle, ihan sama minne, ei kiinnosta enään! Kunhan lähtevät "KAIKKI SAMALLA KERRALLA" niin ei ole enään riesana!

Inhoan suomalaisia. Inhoan niin paljon. Inhoan teitä. Repisin päänne irti jos näkisin ja heittäisin roskiin, tai myisin jollekin, ihan sama kenelle, ihan sama minne, kunhan ei olisi enään minun riesanani.

Mitä te luulette että se tekee linnuille? Jatkuva pesiminen, pikkuruiset häkit, aktiviteetin puutokset.. Sitten kotien vaihdot päälle.
      Minulla on yksi kiertolainen jonka osti alunperin eräs ihminen yhtä tyhmästä syystä; puhumisen vuoksi. Valitettavasti nykyään minun omistuksessani oleva kultani ei osaa puhua kuin muutaman sanan, mutta on minulle rakas omana itsenään.

Undulaatit ovat pieniä, mutta sata kertaa fiksumpia kuin kissat. Te ette vain ehdi näkemään sitä ylisuurelta egoltanne. Omani menevät pyynnöstä matkahäkkiin, muutama kesympi tapaus matkii joitain yksittäisiä sanoja, ja osaavat lukuisia temppuja kuten laittaa pienen pallon pieneen koriin, tuoda kolikoita minulle, ja lentää pyynnöstä sekä omalle paikalleen että häkkiin. Ja tällaiset lahjakkuudet heitätte kympillä pois.

Toisaalta ihan hyvä. Ne ovat niin arvokkaita etten suvaitsisi niiden ilostuttaa kyvyillään teitä.

Kuolkaa pois.

• ??????

Ajatteleko ollenkaan, että ihmiset voivat sairastua esim. allergiaan tai johonkin vakavampaan ? Linnunpölykeuhkoakin on, eli silloin on luovuttava linnuista. Kaikki eivät ota lintuja ja anna niiden pesiä ja sitten kun kyllästyttää ne myydään pois. Ottaahan osa koirankin, josta joutuu sitten allergian takia luopumaan, niin miksi kuvittelet ettei linnuista voi joutua luopumaan. Jos et tiedä syitä miksi ihmiset luopuu eläimistään, niin älä avaudu ollenkaan. Eikä tännekään myynti-ilmoituksiin tarvitse laittaa miksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe