Undulaatteja 12kpl yhteishintaan 100e

lintumies....

Eli olisi undulaatteja myytävänä yhteishintaan 100e. On eri ikäisiä ja värisiä. Linnut noudettavissa vantaalta. Oma häkki mukaan tai vaihtoehtoisesti meidän oma häkki joka maksaa 30e/kpl. Isompi häkki on 100cm leveä ja toinen pienempi häkki n.80cm leveä, lisäksi mukaan tulee pieni pesimishäkki pönttöineen. Linnut mielellään myyn pois yhdellä kerralla,,,

Vastaukset suoraan sähköpostiin:
[email protected]

2

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsgfdfgfdpogkfdpos

      Minua on todenteolla alkanut rassaamaan te julmat idiootit, jotka menette ja ostatte niitä linturaukkoja, tehtailette poikasia vähän aikaa, ja sitten vain mielenkiinnon laannuttua dumppaatte ne kuin mitkäkin roskat!

      Ihan sama kenelle, ihan sama minne, ei kiinnosta enään! Kunhan lähtevät "KAIKKI SAMALLA KERRALLA" niin ei ole enään riesana!

      Inhoan suomalaisia. Inhoan niin paljon. Inhoan teitä. Repisin päänne irti jos näkisin ja heittäisin roskiin, tai myisin jollekin, ihan sama kenelle, ihan sama minne, kunhan ei olisi enään minun riesanani.

      Mitä te luulette että se tekee linnuille? Jatkuva pesiminen, pikkuruiset häkit, aktiviteetin puutokset.. Sitten kotien vaihdot päälle.
      Minulla on yksi kiertolainen jonka osti alunperin eräs ihminen yhtä tyhmästä syystä; puhumisen vuoksi. Valitettavasti nykyään minun omistuksessani oleva kultani ei osaa puhua kuin muutaman sanan, mutta on minulle rakas omana itsenään.

      Undulaatit ovat pieniä, mutta sata kertaa fiksumpia kuin kissat. Te ette vain ehdi näkemään sitä ylisuurelta egoltanne. Omani menevät pyynnöstä matkahäkkiin, muutama kesympi tapaus matkii joitain yksittäisiä sanoja, ja osaavat lukuisia temppuja kuten laittaa pienen pallon pieneen koriin, tuoda kolikoita minulle, ja lentää pyynnöstä sekä omalle paikalleen että häkkiin. Ja tällaiset lahjakkuudet heitätte kympillä pois.

      Toisaalta ihan hyvä. Ne ovat niin arvokkaita etten suvaitsisi niiden ilostuttaa kyvyillään teitä.

      Kuolkaa pois.

      • ??????

        Ajatteleko ollenkaan, että ihmiset voivat sairastua esim. allergiaan tai johonkin vakavampaan ? Linnunpölykeuhkoakin on, eli silloin on luovuttava linnuista. Kaikki eivät ota lintuja ja anna niiden pesiä ja sitten kun kyllästyttää ne myydään pois. Ottaahan osa koirankin, josta joutuu sitten allergian takia luopumaan, niin miksi kuvittelet ettei linnuista voi joutua luopumaan. Jos et tiedä syitä miksi ihmiset luopuu eläimistään, niin älä avaudu ollenkaan. Eikä tännekään myynti-ilmoituksiin tarvitse laittaa miksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe