olemme aloittamassa joko aivan uuden rakentamisen ensi keväänä/kesänä tai sitten jatkamme jo aloitettua omakotitaloa. Tuon jo aloitetun talon valmiiksi jatkaminen alkaisi mahdollisesti jo 1-2 kuukauden kuluessa.
Mietimme, mistä saisimme/löytäisimme hyvän, asiansa osaavan timpurin tekemään valmiiksi. Itse emme osaa hirveästi tehä, maalaus/kittaus ja tavaroiden kantaminen jne. niihin taitaa meidän osaaminen rajoittua.
Myös rakennustarkastaja olisi etsinnässä.
Tietääkö kukaan Lahen Alueelta ketään hyvää yritystä/tekijää? Tai mistä aloittaisimme etsinnän?
Mistä hyvä kirvesmies?
5
2419
Vastaukset
- ehkä tästä
Laita viestiä sähkö[email protected]
- 10+10
rakennustarkastajan saatte kunnan rakennusvirastosta halusitte tai ette. Sen sijaan vastaavan työnjohtajan joudutte kyllä palkkaamaan ja mm. RIA yms. yhdistykset pitää käsittääkseni jotain rekisteriä.
Kirvesmiehen löytää varmaan vaikka googlettamalla. Hyvät ovat luultavasti jo muilla hommissa. - käytän jatkossakin
Suosittelen katsastamaan A&N Solutions www.remonttihelsinki.com , on erittäin ammattitaitoinen tekijä.
- oppia tämäkin
tee kirjallinen sopimus ja tarkista että hinta sisältää alv:n ja valvo itse työnkulkua sekä ota selvää etukäteen miten se tehdään.
nykyään tehdään niin paljon sutta ja sekuntaa että ei voi uskoakaan.
olen itse seurannut omia työmiehiä ja aina on huomauttelemista ihan kuin ne tekisivät tahallaan vikoja.
ja sitten se alv. en kiireeltäni kerinnyt tekemään kirjallista sopimusta erään kirvesmiehen kanssa ja suullisesti
monta kertaa varmistin että sehän sisätää alv:n ja sain vastauksen että kyllä sisältää.
no nyt kun laskua maksetaan niin se panee ulosottajalle sen alv:n kun en suostu maksamaan muuta kuin
sen mitä sovittiin suullisesti.
Teen tästä lähin itse kaikki rempat niin tulee paljon helpommaksi kuin riitelyt niiden kanssa. - ?late?
Moi! Teen Päijät-Hämeen alueella kirvesmiehen töitä Lahdesta käsin.
Työkokemusta löytyy noin 10v. Laita mailia osoitteeseen [email protected], tai soita 040 5177251, niin kerron lisää. Esim. referenssit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448