Oiskos kukaan kultaisen noutajan nartun omistaja kiinnostunut astuttuttamaan koiransa minun ison valkoisen villakoiran kanssa? Tehtäisiin designer pentue. Oma koirani on kaikin puolin terve ja hyväluonteinen myös jonkin verran menestynyt näyttelyissä.
Jos olet Turun seudulta ja kiinnostunut niin ota yhteyttä niin keskustellaan lisää.
[email protected]
Goldendoodle
minä1223
3
710
Vastaukset 3
- asphyxiated-
Voi hyvää päivää. Se mikään design pentue olisi, perus sekarotuisia.
Toivottavasti kultsu narttujen omistajat älyätte olla ottamatta yhteyttä...- Arjalainen
Ota asioista selvää. Uuudet rodut syntyvät juuri tällä tavalla ja vanhat rodut on ihmisen valinnan tulosta.
- skumppia
Arjalainen kirjoitti:
Ota asioista selvää. Uuudet rodut syntyvät juuri tällä tavalla ja vanhat rodut on ihmisen valinnan tulosta.
Voisitko luetella rotuja, jotka ovat syntyneet näin, eli kahta jo olemassaolevaa rotua risteyttämällä? Minulle ei tule mieleen ainuttakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust16811Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 70648
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2616Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516