Olen ajatellut,että rakentaisin automaalauskammion.Tarpeeni maalaukseen ei ole jokapäiväistä,mutta silloin tällöin olisi tarvetta.Kysymys kuuluukin,että voinko rakentaa maalauskopin lain mukaan esim yhdistämällä kaksi merikonttia toisiinsa ja poistamalla seinät välistä???? seinän pitää tietenkin olla palamatonta materiaalia,joten merikontti saattaisi sopia aihioksi. Mutta miten on tosiaan tuon lupa asian kanssa?
Kiitos vastanneille!
Maalaamon rakennuslupa?
2
1693
Vastaukset
- set34
On niin kovat vaatimukset, että unohda kerralla. Pelkät ympäristövaatimukset kaataa homman. Jos peset pensselin tai ruiskun tinnerillä, sun tarvii osittaa kuiteilla mihin jätteenkäsittelylaitokseen lopputinneri toimitettiin, kuka vei ja minä päivänä, ja paljonko sitä oli ja paljonko maksoi. Tuo pesutinneri, vaikka sitä olisi vain litra, vaatii oman säilytystilan joka ei saa olla maalaamon yhteydessä. Tinneri ei myöskään saa hävitä haihtumalla, esim pitämällä kantta auki. Jätetinneri maksaa n. 3 kertaa uuden hinnan. Myöskään ilmoitus " maalamosta ei tule jätetinneriä" ei tule menemään läpi. Sitten vielä muut lakipykälät päälle, ja niitä on maalaamolle PALJON.
- omatarve maalari
joo,ei tämä maalauskammio projekti tule kaatumaan tinneriin tai sen säilytykseen. meillä on autokorjaamo,joten tarkoitus on jatkaa hallia niin että toiseenpäähän tulee tehdä se maalaamo-osa. rakennustarkastajahan tuosta lupa-asiasta varmaan tietää eniten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353965Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1382545Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v882129Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221674Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781646Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601392Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791311Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 27661309- 671290
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741276