Olen ajatellut,että rakentaisin automaalauskammion.Tarpeeni maalaukseen ei ole jokapäiväistä,mutta silloin tällöin olisi tarvetta.Kysymys kuuluukin,että voinko rakentaa maalauskopin lain mukaan esim yhdistämällä kaksi merikonttia toisiinsa ja poistamalla seinät välistä???? seinän pitää tietenkin olla palamatonta materiaalia,joten merikontti saattaisi sopia aihioksi. Mutta miten on tosiaan tuon lupa asian kanssa?
Kiitos vastanneille!
Maalaamon rakennuslupa?
2
1615
Vastaukset
- set34
On niin kovat vaatimukset, että unohda kerralla. Pelkät ympäristövaatimukset kaataa homman. Jos peset pensselin tai ruiskun tinnerillä, sun tarvii osittaa kuiteilla mihin jätteenkäsittelylaitokseen lopputinneri toimitettiin, kuka vei ja minä päivänä, ja paljonko sitä oli ja paljonko maksoi. Tuo pesutinneri, vaikka sitä olisi vain litra, vaatii oman säilytystilan joka ei saa olla maalaamon yhteydessä. Tinneri ei myöskään saa hävitä haihtumalla, esim pitämällä kantta auki. Jätetinneri maksaa n. 3 kertaa uuden hinnan. Myöskään ilmoitus " maalamosta ei tule jätetinneriä" ei tule menemään läpi. Sitten vielä muut lakipykälät päälle, ja niitä on maalaamolle PALJON.
- omatarve maalari
joo,ei tämä maalauskammio projekti tule kaatumaan tinneriin tai sen säilytykseen. meillä on autokorjaamo,joten tarkoitus on jatkaa hallia niin että toiseenpäähän tulee tehdä se maalaamo-osa. rakennustarkastajahan tuosta lupa-asiasta varmaan tietää eniten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314004- 422699
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412687Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302413
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3132239- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481622- 1411497