mikähän kolisee

takapäässä

Minulla on toyota carina gti, vm.93, nyt on parina päivänä alkanut kuulua ajaessa takaa kolinaa, joka kiihtyy kun nopeutta nostaa ja on loppunut itsekseen, mutta nyt tänään teki pari kertaa, kuului sellainen isompi paukasu ja sitten se kolina loppui, mutta lisäksi tuli kumin haju,,osaisko joku antaa vinkkejä missä voisi olla vika?

7

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koti asentaja

Käsijarru hirttänyt kiinni. Olis yks vaihtoehto.Toinen pyörä tai molemmat.

• Töytäällä

Tn. pakoputken paukkulaakeri. Niitä on ollut juurikin tuon vuosimallin Carinoissa ja ne on kumipäällysteisiä, joten sieltä se kuminhaju tulee. Kallis uusia :(

• kirj.
        Töytäällä kirjoitti:

Tn. pakoputken paukkulaakeri. Niitä on ollut juurikin tuon vuosimallin Carinoissa ja ne on kumipäällysteisiä, joten sieltä se kuminhaju tulee. Kallis uusia :(

Kiitos vastauksista. Itse kyllä kans kalistuisin jarrujen puolelle, koska se ei sitä koko ajan tee. Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on pakoputken paukkulaakeri?en ole koskaan kuullutkaan.

• Töytäällä
        kirj. kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Itse kyllä kans kalistuisin jarrujen puolelle, koska se ei sitä koko ajan tee. Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on pakoputken paukkulaakeri?en ole koskaan kuullutkaan.

Pakoputken paukkulaakeriksi sanotaan sitä äänenvaimentimessa olevaa diffuusorikomplexia, joka jakaa pakokaasun ainesosat esim. häkä ja noki, happi, typpi jne. osiin. Kolina johtuu kuluneesta paukkulaakerista. Kyllä asiantunteva autotarvikemyyjä tietää kun kysyt paukkulaakeria. Joihinkin malleihin saa ihan tarvikeosanakin, mut niinkuin sanoin kallis on.

• kirj.
        Töytäällä kirjoitti:

Pakoputken paukkulaakeriksi sanotaan sitä äänenvaimentimessa olevaa diffuusorikomplexia, joka jakaa pakokaasun ainesosat esim. häkä ja noki, happi, typpi jne. osiin. Kolina johtuu kuluneesta paukkulaakerista. Kyllä asiantunteva autotarvikemyyjä tietää kun kysyt paukkulaakeria. Joihinkin malleihin saa ihan tarvikeosanakin, mut niinkuin sanoin kallis on.

No vika on nyt selvitetty, vika on iskareissa, joista kuuluu kolina ja kumin käry välillä. Kiitos kumminkin kaikille vastanneille.

• 124578
        Töytäällä kirjoitti:

Paukkulaakeriukko voi mennä hiekkalaatikolle leikkiin leluilla vielä,tuntuu olevan vanua vielä korvan takana,juttusi perusteella.Ei sellaista olekaan.

• Ocutin
        124578 kirjoitti:

Paukkulaakeriukko voi mennä hiekkalaatikolle leikkiin leluilla vielä,tuntuu olevan vanua vielä korvan takana,juttusi perusteella.Ei sellaista olekaan.

Vaihda tuo muinaismuisto pois ja osta tehokas, vääntävä ,taloudellinen Skoda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      84
      3072
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      316
      2730
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1506
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1202
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1141
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      77