Herra Weixelbraun oli mukana Kommissaario Rex -sarjassa, hahmon nimi oli Christian Böck. Hän lähti sarjasta koska halusi keskittyä teatterissa näyttelemiseen.
Olen kolunnut kaikki netin englannin- ja suomenkieliset sivut missä hänet on mainittu, saksaa en osaa niin paljon että voisin niiltä katsoa mutta Googlen sekavaa käännöstä olen käyttänyt vähän mutta eipä ole oikein mitään selvinnyt....
Sattuisiko joku tietämään mitä Heinz Weixelbraun tekee nyt? Luin että hänellä olisi kaksi lasta, onko tullut lisää, minkä ikäisiä lapset suunnilleen ovat.....?
En oikein saa netistä mitään uutta tietoa........ Yksi ongelma ainakin on se kun en osaa saksaa. :(
Voisiko joku vähän auttaa ja kertoa mitä hänelle nyt kuuluu......? Oli vaan niin ihana ja SÖPÖ Rex-sarjassa!
Heinz Weixelbraun
The Greatest Fan
1
1069
Vastaukset
- HawaijiGirl
Hei, aloittaja! Tässä jotakin sinulle, mitä löysi Googlen avulla (osan saatat tietää)
Nimi: Heinz Weixelbraun
Syntynyt: 1963, Spittal an der Drau
Hän on itävaltalainen näyttelijä.
Mitä hän tekee nyt?
-näyttelee luultavimmin teatterissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201