dilemma.. Elikkä me oltaisiin nyt järjestämässä polttareita yhdelle kaverille. Mietityttää missä se raja sitten menee? Ajateltiin että strippari ja alkoholi on ainakin yleisesti hyvin suosittua.. Mitä mekin myös sovelletaan :) Mutta voiko sitä hommata huoraa bileisiin? Olen varma että tuo sulhokin syttyy kun jonkun kivan vosun hommais mukaan. Tietysti tässä on hiukan taka-ajatuksena se, että myös tässä kaveriporukassa on muutamia naimisissa olevia (minä olen yksi heistä) ja voisimme siis osallistua tähän touhuun mukaan.. Ei viitti muuten muijan selän takana mitään puuhailla, polttarithan olisi se yksi "sallittu" hairahdus josta ei puhuttaisi jälkeenpäin.
Taas se kysymys meneekin siihen, onko se "sallittua"? Eikö nuo polttarit ole juuri sitä varten, että voi heittää viimeiset vieraat varvit johonkin muuhun neitoseen?
Eli jos palstalaiset voisivat hiukan omaa näkökulmaansa antaa asiaan, asiallista nyt varmaan on ihan turha pyytää, jos sellaista tulee niin pistetään toki korvan taakse.
Olisi tälläinen
Kultainen Porukka
0
899
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718