Diamond Rush

Ko. pelissä olen käynyt kaikki tehtävät läpi Angor Wat -kentässä. Miksi en pääse aloittamaan Baijeri -kenttää?
141885
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

ja mistä tämäkin peli keksittiin

Äänestä
  • Puhelimesta mallia 2730. Yksinkertainen, mutta koukuttava peli :D

Äänestä

Onko sulla tarpeeks timantteja? Niitä tarvii 10 :)

Äänestä
  • Kiitos vihjeestä. Ratkaisinkin sen kun pääsein salakentät pelaamaan. Mulla ei tosiaan ollut "kiviä" tarpeeksi :)

Äänestä

mist löytää sen vasaran ?

Äänestä
  • sen löytää mun muistaakseni jostain Angor Wat kentästä. en muista tarkkaan mikä kenttä se oli.

Äänestä

no mee ne kaks salatasoo

Äänestä

Onks kukaan päässyt Baijerin osion loppuun? Miulla on vaikeuksia Baijerin nelos vaiheen kanssa kun en löydä niitä punaisia timantteja ja sama juttu on tossa seiska vaiheessa

Äänestä
  • oon pääsy 3 kertaa läpi ja ne on yleensä jossai salakäytävis

Äänestä

Itse pääsin just äskön koko pelin läpi:) Jos apuu tarttette, kattokaa youtubesta:) Itte jumituin baijerin 7 tasossa mutta sitte kattoin sen kohdan youtubesta ja pling :D

Äänestä

SULLA PITÄÄ OLLA TARPEEKS TIMANTTEI ET PÄÄSIS UUTEE MAAHA

Äänestä

siksikun jos siihen haluamenn' aloittaa alusta

Äänestä

Mä oon päässy Baijerin, JA Angor Watin

Äänestä

Koko peli päästy läpi omin avuin! Ois voinu olla pidempi :/

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Giuseppeu kirjoitti:

Ko. pelissä olen käynyt kaikki tehtävät läpi Angor Wat -kentässä. Miksi en pääse aloittamaan Baijeri -kenttää?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu