Ko. pelissä olen käynyt kaikki tehtävät läpi Angor Wat -kentässä. Miksi en pääse aloittamaan Baijeri -kenttää?
Vastaukset 14
- -.-
ja mistä tämäkin peli keksittiin
- Giuseppeu
Puhelimesta mallia 2730. Yksinkertainen, mutta koukuttava peli :D
- OuliZ
Onko sulla tarpeeks timantteja? Niitä tarvii 10 :)
- Giuseppeu
Kiitos vihjeestä. Ratkaisinkin sen kun pääsein salakentät pelaamaan. Mulla ei tosiaan ollut "kiviä" tarpeeksi :)
- tympäämtynyt
mist löytää sen vasaran ?
- Diamondrush
sen löytää mun muistaakseni jostain Angor Wat kentästä. en muista tarkkaan mikä kenttä se oli.
- jutra
no mee ne kaks salatasoo
- ekg
Onks kukaan päässyt Baijerin osion loppuun? Miulla on vaikeuksia Baijerin nelos vaiheen kanssa kun en löydä niitä punaisia timantteja ja sama juttu on tossa seiska vaiheessa
- ssssssssssssssssssss
oon pääsy 3 kertaa läpi ja ne on yleensä jossai salakäytävis
- Ihunapeli
Itse pääsin just äskön koko pelin läpi:) Jos apuu tarttette, kattokaa youtubesta:) Itte jumituin baijerin 7 tasossa mutta sitte kattoin sen kohdan youtubesta ja pling :D
- OSKARONNETON
SULLA PITÄÄ OLLA TARPEEKS TIMANTTEI ET PÄÄSIS UUTEE MAAHA
- syd'n
siksikun jos siihen haluamenn' aloittaa alusta
- Pepsiini
Mä oon päässy Baijerin, JA Angor Watin
- jau352
Koko peli päästy läpi omin avuin! Ois voinu olla pidempi :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351028- 71838
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40680Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40666Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus178512- 43479
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45450
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6417