Käytiin Azoreilla ekan kerran 2008 josta tein jutun ja linkitin sen tännekin, näyttää olevan tuossa alempana... Vaan koska IP on vanhentunut niin laitan uuden tuoreemman jutun, käytiin nimittäin uudelleen nyt 2010 ja ko. teksti on alla olevassa linkissä 2008-tekstin perässä. Käyttäkää hyväksenne jos koette tarvitsevanne... :)
http://n-a-g-r-o-m.no-ip.org/~timppa/azorit/index.htm
Azorit, 2008 ja 2010 matkakokemuksia
t p v
1
889
Vastaukset
- 2007 siellä käynyt
Vaikka on jo myöhä jäin tähän netin ääreen lukemaan matkakertomustanne ja katselemaan ihania kuvia. Me nimittäin olimme Azoreilla keväällä 2007 ja jo silloin päätimme, että uudestaan sinne on päästävä. Itäpuoli meiltäkin jäi ensireissulla katsomatta, siellä täytyisi päästä käymään. Loma-ajat eivät ole vielä sopineet Azorien matkaan, mutta varmaan vielä mennään. Silloin tekivät Ponta Delgadassa sitä satama-aluetta uuteen kuosiin, nyt varmaan on jo valmis ! Loistavia kuvia oli !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892