Mikä on tämä flash seikkailupeli missä pitää auttaa pieni valkoinen avaruusolio kotiin klikkailemalla kaikkea mahdollista. Muistaakseni tästä kyseisestä pelistä on tehty myös kakkos osa.
GRZ!
Apua!
aofa
1
726
Vastaukset
otsikko vastasi hienosti "ongelmaa". (Minkä hemmetin takia mä klikkailen näitä Apua-otsikoita, en ymmärrä...)
Mutta on se hyvä tietää, että jos kuulen jonkun joskus huutavan apua, sillä on vain jokin seikkailupeli meneillään. Eli voin jatkaa matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936