Kertookapa joku hyvä imatralainen autokoulu jossa ei ole "pervoja setiä" töissä? Pitäs likkaa laittaa autokouluun, mutta aika hurjia juttuja olen kuullut imatralaisista ajo-opettajista...
Autokoulu?
7
1635
Vastaukset
- Setämies 2
No miehän kerron, ehdottomasti paras on:Autokoulu Ranta Ky.Siin on käynt isoveli, kaksoiveli, mie ja entine exä ajaas kortin.
Jos likkas haluu parasta autokoulu opetusta, ni se on tuo justiinsa.
Voithan sie tietysti ns.kilpailuttaa noit autokouluja hintojen perusteella, mut halvin ei oo aina paras.
En tiijjä ett saapiko näil sivuil mainostaa kys.olevaa koulua, mut kyl se on the best.
Onnee likalles kortin ajamiseen.- aikoihi eletty
Kyllä "setiä" kiinnostaa tyttöjen autokoulu?? Miksköhän?? Taidatte olla itse just sellasia pervoja jotka heti kiilto silmissä ovat ehdottelees nuorille tytöille kaikkea ,,,phyi,, kamalaa. Ilkeette vielä täällä kysellä.
- ajokortillinen
Hallikaisen autokouluun ehdottomasti. Siellä on mualiman paras ajo-opettaja, nainen vieläpä. Saat varmasti rahoillesi vastineen ja kun inssipäivä koittaa voit olla varma että tyttäres pääsee sen läpi. Tiukka täti mutta niin ihanan kannustava. Suosittelen!
Ja ei näillä Imatran autokouluilla ole hinnassa eroa kun max pari kymppiä, ollut ainakaan joku aika sitten kun itse niitä hintoja kyselin. Eikä ajokalustossakaan kummoista eroa. - Hallikaisella oleva
Hallikainen ehdotomasti.
- Olikos
Vielä joku vaihtoehto. Minkälaisilla vehkeillä siellä ajellaan ?
- kkk-kkkkkkk
VSP-autokoulu niskan töllin tiloissa. Jos siis haluat oppia ajamaan,etkä istumaan "koeinsseissä".
- Juutoo
Hallikainen on paras
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972