Olen lentämässä Finncomm Airlinesilla maakunnasta Helsinkiin, mutta en ole koskaan tehnyt lähtöselvitystä netissä. En nyt ole ihan varma, että pitääkö se tehdä netissä, vai voiko sen suorittaa lentoasemalla, jos lento on todella aikaisin aamulla? Eihän näitä lähtöselvityksiä ole pakko netissä tehdä?
Finncomm lähtöselvitys
finncommthumbsup
3
638
Vastaukset
- viitsinyt
itse selvittää asiaa Finncommin nettisivulta vaan odotat, että joku alkaisi tänne runoilemaan.
- vittuilla !
Et sinäkään sitten kyennyt asiallista vastausta antaa asialliseen kysymykseen. Aikaa sinulla kyllä oli ruveta vittuilemaan.
- Lentämään
lähtöselvitys Finncommin lennolle. Finncommilla ei ole internet-lähtöselvitystä.
Kun palaat Helsingistä maakuntaan, käytä Helsinki-Vantaalla automaattia tai mene lähtöselvitystiskille. Tietoa löytyy lentoaseman sivuilta: http://www.helsinki-vantaa.fi/lentoyhtiot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693