Nopea on haastatteluaikataulu, toteutetaan yöllä?? Valinta myös yöllä, jotta pääset sitten aloittamaan heti aamulla uuden uran??
___
Työavain 150-357-10
Helsingin hallinto-oikeus on yleinen alueellinen hallintotuomioistuin. Sen tehtävänä on ratkaista oman tuomiopiirinsä hallinto-oikeudellisia valitus-, alistus- ja hakemusasioita sekä ns. hallintoriita-asioita.
Helsingin hallinto-oikeuden tuomiopiirinä on asiaryhmästä riippuen joko Uudenmaan ja Itä-Uudenmaan kunnat tai koko maa. Silloin kun asia koskee esimerkiksi arvonlisäveroa, tulleja, valmisteveroa ja turvapaikkaa, se käsitellään aina Helsingin hallinto-oikeudessa.
Viraston päällikkönä toimii hallinto-oikeuden ylituomari. Muina hallinto-oikeuden jäseninä toimivat hallinto-oikeustuomarit, joita on yhteensä 51. Esittelijöinä hallinto-oikeudessa on 51 hallinto-oikeussihteeriä. Hallinto-oikeudessa on 12 notaaria, jotka toimivat esittelijöinä. Heidän tehtäviinsä kuuluu myös lainkäytön avustavia tehtäviä. Lisäksi lainkäyttöasioiden avustavissa tehtävissä on osasto- ja toimistosihteereitä. Virastossa on hallinnollisissa tehtävissä ja lainkäytön tukitehtävissä henkilökuntaa, jota johtaa hallintopäällikkö. Henkilötyövuosien määrä on n. 150.
Tehtävä on vakinainen, palvelussuhde alkaa 01.10.2010
Hakuaika päättyy 30.09.2010 kello 16:15
Työpaikan tiedot: Helsingin hallinto-oikeus, Ratapihantie 9, 00520 HELSINKI
Viran/tehtävän kuvaus: Toimistosihteerin tehtävänä on tekstinkäsittely ja jaostolla lainkäyttötehtävissä avustavana sihteerinä toimiminen.
turha hakea
milloin nää loppuu
0
442
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846