turha hakea

milloin nää loppuu

Nopea on haastatteluaikataulu, toteutetaan yöllä?? Valinta myös yöllä, jotta pääset sitten aloittamaan heti aamulla uuden uran??
___

Työavain 150-357-10

Helsingin hallinto-oikeus on yleinen alueellinen hallintotuomioistuin. Sen tehtävänä on ratkaista oman tuomiopiirinsä hallinto-oikeudellisia valitus-, alistus- ja hakemusasioita sekä ns. hallintoriita-asioita.

Helsingin hallinto-oikeuden tuomiopiirinä on asiaryhmästä riippuen joko Uudenmaan ja Itä-Uudenmaan kunnat tai koko maa. Silloin kun asia koskee esimerkiksi arvonlisäveroa, tulleja, valmisteveroa ja turvapaikkaa, se käsitellään aina Helsingin hallinto-oikeudessa.

Viraston päällikkönä toimii hallinto-oikeuden ylituomari. Muina hallinto-oikeuden jäseninä toimivat hallinto-oikeustuomarit, joita on yhteensä 51. Esittelijöinä hallinto-oikeudessa on 51 hallinto-oikeussihteeriä. Hallinto-oikeudessa on 12 notaaria, jotka toimivat esittelijöinä. Heidän tehtäviinsä kuuluu myös lainkäytön avustavia tehtäviä. Lisäksi lainkäyttöasioiden avustavissa tehtävissä on osasto- ja toimistosihteereitä. Virastossa on hallinnollisissa tehtävissä ja lainkäytön tukitehtävissä henkilökuntaa, jota johtaa hallintopäällikkö. Henkilötyövuosien määrä on n. 150.

Tehtävä on vakinainen, palvelussuhde alkaa 01.10.2010
Hakuaika päättyy 30.09.2010 kello 16:15
Työpaikan tiedot: Helsingin hallinto-oikeus, Ratapihantie 9, 00520 HELSINKI

Viran/tehtävän kuvaus: Toimistosihteerin tehtävänä on tekstinkäsittely ja jaostolla lainkäyttötehtävissä avustavana sihteerinä toimiminen.

0

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
        Kuhmo
        39
        2361
      2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
        Ikävä
        47
        813
      3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
        Ikävä
        59
        804
      4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
        Ikävä
        223
        647
      5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
        Ikävä
        81
        587
      6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
        Suomussalmi
        7
        569
      7. Mitä näät

Siinä miehessä?
        Ikävä
        47
        548
      8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
        Ikävä
        62
        532
      9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
        Hyrynsalmi
        16
        524
      10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
        Ikävä
        42
        520
      Aihe