turha hakea

milloin nää loppuu

Nopea on haastatteluaikataulu, toteutetaan yöllä?? Valinta myös yöllä, jotta pääset sitten aloittamaan heti aamulla uuden uran??
___

Työavain 150-357-10

Helsingin hallinto-oikeus on yleinen alueellinen hallintotuomioistuin. Sen tehtävänä on ratkaista oman tuomiopiirinsä hallinto-oikeudellisia valitus-, alistus- ja hakemusasioita sekä ns. hallintoriita-asioita.

Helsingin hallinto-oikeuden tuomiopiirinä on asiaryhmästä riippuen joko Uudenmaan ja Itä-Uudenmaan kunnat tai koko maa. Silloin kun asia koskee esimerkiksi arvonlisäveroa, tulleja, valmisteveroa ja turvapaikkaa, se käsitellään aina Helsingin hallinto-oikeudessa.

Viraston päällikkönä toimii hallinto-oikeuden ylituomari. Muina hallinto-oikeuden jäseninä toimivat hallinto-oikeustuomarit, joita on yhteensä 51. Esittelijöinä hallinto-oikeudessa on 51 hallinto-oikeussihteeriä. Hallinto-oikeudessa on 12 notaaria, jotka toimivat esittelijöinä. Heidän tehtäviinsä kuuluu myös lainkäytön avustavia tehtäviä. Lisäksi lainkäyttöasioiden avustavissa tehtävissä on osasto- ja toimistosihteereitä. Virastossa on hallinnollisissa tehtävissä ja lainkäytön tukitehtävissä henkilökuntaa, jota johtaa hallintopäällikkö. Henkilötyövuosien määrä on n. 150.

Tehtävä on vakinainen, palvelussuhde alkaa 01.10.2010
Hakuaika päättyy 30.09.2010 kello 16:15
Työpaikan tiedot: Helsingin hallinto-oikeus, Ratapihantie 9, 00520 HELSINKI

Viran/tehtävän kuvaus: Toimistosihteerin tehtävänä on tekstinkäsittely ja jaostolla lainkäyttötehtävissä avustavana sihteerinä toimiminen.

0

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
        Ikävä
        94
        3552
      2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
        Ikävä
        44
        2917
      3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
        Ikävä
        74
        2396
      4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
        Ikävä
        61
        2328
      5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
        Ikävä
        51
        2291
      6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
        Ikävä
        117
        2267
      7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
        Ikävä
        21
        2153
      8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
        Tunteet
        20
        2127
      9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
        Suomussalmi
        115
        2065
      10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
        Ikävä
        62
        1984
      Aihe