Minä-profiilien päivitys

Suomi24toimitus

Hei!

Olemme jälleen päivittäneet Minä-profiileja ja korjanneet niiden käyttöön liittyviä ongelmia.

Minä-profiilit ovat edelleen beta-vaiheessa, mikä tarkoittaa sitä, että profiilit ovat aktiivisen kehitystyön alaisena. Jatkuvalla kehitystyöllä pyrimme takaamaan Minä-profiilien toiminnallisuuden ja suorituskyvyn.
Kehitystyön yhteydessä palvelussa saattaa valitettavasti esiintyä käyttökatkoksia, jotka pyrimme pitämään mahdollisimman lyhyinä.

Uuden päivityksen myötä olemme korjanneet seuraavat ongelmat:

- Käyttäjän omat keskustelut näkyvät profiilissa
- Kaveri/suosikkilistoilla näkyy vastaisuudessa vain ne henkilöt, jotka käyttäjä on itse lisännyt profiiliinsa
- Käyttäjä pääsee näkemään ne kuvat, jotka hän on itse hyväksynyt. Kuvien latauksen yhteydessä käyttäjä näkee "odottaa hyväksyntää" -ilmoituksen.
- Palatessaan profiilista back-napilla yhteisöhakuun, käyttäjä palautetaan nyt samalle hakutulossivulle, jolta hän lähti, eikä enää listan alkuun.
- Jos käyttäjä ei halua näkyä muiden vierailijalistoilla, hän ei myöskään näe muiden vierailijalistaa omassa profiilissaan.
- Yhteisön sivutusta on korjattu, eikä se hajoa enää isoja numeroita käytettäessä
- Lisäksi Minä-profiilien ulkoasuun ja käytettävyyteen on tehty lukuisia pieniä korjauksia

Seuraavat havaitut ongelmat ovat edelleen korjauksessa:

- Profiilin vierailijamäärien päivittyminen
- Linkitys chatista profiileihin
- Kaverikutsun hyväksyminen tai poistaminen ei onnistu, jos kutsuja on piilottanut profiilinsa
- Migraation yhteydessä muutamien käyttäjien kuvat eivät siirtyneet oikein
- Omien keskusteluiden tilastot
- Lukuisia pieniä käyttöliittymä- ja ulkoasukorjauksia

Pyrimme kehittämään Minä-profiilien toiminnallisuuksia vastaamaan käyttäjiemme tarpeita ja toivomme edelleen saavamme palautetta ja kehitysehdotuksia niihin liittyen. Palautetta voit jättää kirjoittamalla viestin tämän tiedotteen jatkoksi, tai palautelomaketta käyttämällä.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

84

8065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi monista

      Minun minä profiilissa ei ole tapahtunut YHTÄÄN mitään muutosta, ongelmat jatkuu - kuvia ei voi ladata ym. ym. ym. Se on nyt sellanen juttu että tämän firman palvelut on minun osalta käytetty.....hyvää jatkoa

      • Hetkonen sano

        keksinyt sen viimeisen ihmeen: hyvän ja ilmaisen. Et viitsisi valottaa mistä?


      • kaunisleski

        onnistu kuvan lataaminen minullakaan.


      • rusakko431
        kaunisleski kirjoitti:

        onnistu kuvan lataaminen minullakaan.

        Ei onnistu kuvan lataaminen minultakaan ,täytyy mennä facebuukkiin.


      • Pitikö uudistaa?
        kaunisleski kirjoitti:

        onnistu kuvan lataaminen minullakaan.

        Kiva, että täältä sai tietoa, kun ihmettelin miksi kuvan lataaminen ei onnistu.
        Kai toikin toiminto saadaan joskus toimimaan?


    • Kyllä on ihan Hanurista ja Syvältä koko Minä-profiilit..PRKL..
      Galleria Takaisin...

      • masa,,

        kyllä tää on yhtä saatanan tukkoilua kokosivu,,ja koko 24,,touhu,ei mikään pelaa,
        tehkää jotain tai painukaa hevonkuuseen kokopoppoo,,,,


      • faacen käyttäjä

        tulkaa kaikki tonne faacen puolelle,pääsette näistä sivuista eroo,
        ne kuitenkin ovat toimineet,,!!


    • turhaa postia

      Miksi viestejä ei voi poistaa? Ei lähetettyjä eikä tulleita.

      • Suomi24toimitus

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Millä tavalla olet yrittänyt poistaa viestejä Minä-profiilistasi?

        Minä-profiilin viestejä voi poistaa viestit-sivun alalaidassa olevan poista-painikkeen avulla. Viestejä ei voi poistaa yksittäisen viestin kohdalla.

        Mahdollisen ongelman selvittämiseksi otamme mielellämme vastaan tarkempia lisätietoja.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • edellinen

        Olen kokeillut poistaa kaikki viestit sivulta tai yksittäisiä. Eli raksi ruutuun ja poista.


      • sick of
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Millä tavalla olet yrittänyt poistaa viestejä Minä-profiilistasi?

        Minä-profiilin viestejä voi poistaa viestit-sivun alalaidassa olevan poista-painikkeen avulla. Viestejä ei voi poistaa yksittäisen viestin kohdalla.

        Mahdollisen ongelman selvittämiseksi otamme mielellämme vastaan tarkempia lisätietoja.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Miten nyt tuntuu että te pidätte meitä käyttäjiä ihan idiootteina.
        Niinhän me varmaan olemme, tai ainakin osa meistä MINÄ mukaan lukien.



        >>>>Minä-profiilin viestejä voi poistaa viestit-sivun alalaidassa olevan poista-painikkeen avulla.
        VIESTEJÄ EI VOI POISTAA YKSITTÄISEN VIESTIN KOHDALLA.


      • 123 ja risat
        sick of kirjoitti:

        Miten nyt tuntuu että te pidätte meitä käyttäjiä ihan idiootteina.
        Niinhän me varmaan olemme, tai ainakin osa meistä MINÄ mukaan lukien.



        >>>>Minä-profiilin viestejä voi poistaa viestit-sivun alalaidassa olevan poista-painikkeen avulla.
        VIESTEJÄ EI VOI POISTAA YKSITTÄISEN VIESTIN KOHDALLA.

        Hyvänen aika mitkä keuhkot....heh heeeee


      • Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Millä tavalla olet yrittänyt poistaa viestejä Minä-profiilistasi?

        Minä-profiilin viestejä voi poistaa viestit-sivun alalaidassa olevan poista-painikkeen avulla. Viestejä ei voi poistaa yksittäisen viestin kohdalla.

        Mahdollisen ongelman selvittämiseksi otamme mielellämme vastaan tarkempia lisätietoja.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Itse käytän IE8 ja sain viestit poistettua kun otin profiilissa ollessani tuon yhteensopivuusnäkymän pois päältä, samoin kuvien lataaminen onnistuu vain, jos yhteensopivuustoiminto on pois päältä. Chatissa kun taas toiminto pitää olla päällä, muuten kirjoituspalkki on liian alhaalla.

        Ylläpito, huomioittehan tämän ongelman myöskin.....?


      • yrittäny.ainaki.
        Misan kirjoitti:

        Itse käytän IE8 ja sain viestit poistettua kun otin profiilissa ollessani tuon yhteensopivuusnäkymän pois päältä, samoin kuvien lataaminen onnistuu vain, jos yhteensopivuustoiminto on pois päältä. Chatissa kun taas toiminto pitää olla päällä, muuten kirjoituspalkki on liian alhaalla.

        Ylläpito, huomioittehan tämän ongelman myöskin.....?

        Minä en ole aikoihin päässyt chattiin. Mistähän se johtuu? Onko uudessa minä-profiilissa jotakin oletusasetuksia, etten pääse chattiin ja postikaan ei lähde liikenteeseen. Olen kokeillu neljällä eri selaimella, eikä mikään niistä tuo apuja.


      • ST

        Eivät ne sieltä näytä poistuvan,ennenkuin hylkäät ja poistat koko profiilisi! Olen siitä asiasta jo maininnut useaan eri kertaan ja mitään ei näytä tehtävän koko asian hyväksi! Pian lähtee muistoihin minunkin profiilini! ONNEA YRITYKSEEN!!


      • st
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Millä tavalla olet yrittänyt poistaa viestejä Minä-profiilistasi?

        Minä-profiilin viestejä voi poistaa viestit-sivun alalaidassa olevan poista-painikkeen avulla. Viestejä ei voi poistaa yksittäisen viestin kohdalla.

        Mahdollisen ongelman selvittämiseksi otamme mielellämme vastaan tarkempia lisätietoja.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Olisi päivitetty ja jokohan ne kolme vuotta vanhat jo kertaalleen poistetut viestit vihdoinkin voisi sieltä nappulasta painamalla hävittää? Yritin mutta turhaan!


    • arggg

      Jos tarkoitus oli vaikeuttaa yhteydenpitoa Galleriakavereihin niin hyvin onnistuttiin!!! Onnittelut siitä!!!

    • raivona

      Ystisten kanssa on helpompi seurustella ihan postin kautta. Toi uusi MINÄ on tosi sekava. Pitikö ihan oikeesti tehdä siitä tuommoinen. _*se ja se on nyt kaveri sen ja sen kanssa, se ja se on kirjoittanut sinulle sen ja sen vieraskirjaan,kommentoi kuplaan,kirjoita ...kuplaan jned... huoh.

    • Jokuvaan123

      Joukkopako sivuiltanne on alkanut...

    • Ei hyvä.

      Kyl sitä nyt paikataan sudeksi syntynyttä minäprofiilia,,, kannatais tehdä jotain treffipuolelle, nostaa serverien kapasiteettia tai vähentää mainoksia, kirjautunut nuppiluku kun yltää yli kolmentuhannen, kaatuu serverit yhtenään,,, ennen minäprofiileja sentään treffipuoli toimi ihan jees, vaikka calleria välillä kaatuikin mut siitä ei niinkään ollut haittaa..

      • 123ja risat

        muuten Galleria - ei Calleria....heheeeeee


      • sick of
        123ja risat kirjoitti:

        muuten Galleria - ei Calleria....heheeeeee

        Jopa Calleria on huomattavan paljon parempi nimike näille roffiileille kuin tuo idioottimainen MINÄ.
        ;P


      • 123 ja risat
        sick of kirjoitti:

        Jopa Calleria on huomattavan paljon parempi nimike näille roffiileille kuin tuo idioottimainen MINÄ.
        ;P

        Käden puristus jos oot mies, Puspus, jos oot nainen =))))


    • Avenging.Angel

      Puuttuu kuvien latausnappula. Jos klikkaa oletuskuvankin alta "vaihda kuva" ilmoittaa :Sivua ei löydy.

      • kuva?

        Eli sama ongelma täälläkin :(


    • rusakko431

      Kiitos korjauksist,nyt ei tarvitse mennä kilpailijan sivuille facebuk :)

    • rusakko431

      En saa vieläkään Profiiliiin kuvaani,ilmottaa,että sivua ei löydy.Voitteko lisätä kuvani sieltä? Kiitos!

      • KK

        olevani ainoa, jolta ei kuvan lisääminen onnistu :/

        Kun olisi vaan pysytty siinä galleriassa. Se oli tähän Minään verrattuna mestariteos.


    • st

      Ja korjatkaa päivityksen yhteydessä kaikki ongelmat! Varmaan olette lukeneet sata ellei tuhatpäin kiukkuuntuneita ihmisiä jotka kaipaavat pikaisesti kuntoon tämän koko minän! luulen kyllä että jo iso joukko on lähtenyt lätkimään,tuon typerän "minän" vuoksi.....siis vauhtia töppösiin!!! ps. pistäkää vaihtoehto entinen profiili ja "minä" huomaatte kumpaa käytetään;)olisikohan se kuitenkin se entinen jo hyväksi havaittu profiili luulisin......

    • Ei taida olla yllÄpidolla ääkköset hallinnassa! Vai pitäiskö kirjottaa %f6%f6kk%f6set? Ei ainakaan profiilisivut aukea enää chattihuoneista klikkaamalla...

    • näkyä

      Omat kommentit etusivulla? Onko mitään järkeä sillä, että esim. viikkoa aiemmin tehty päivitys vielä siellä roikkuu? Ketä ne vahat asiat kiinnostaa, jos on uusi päivitys tehty!! Ja eiköhän itsekukin profiilista näe, onko joku jonkun kaverina. Hittoon tuollainen toiminto... ja yhtäkään kaveria en hyväksy, ei kiinnosta tietää heidän tekemisiään. Jos joku kiinnostaa, menen hänen profiilisivulle ja katson sieltä, mitä on julkisena. Siellä näkee kenen kanssa on ystävä jne... jos silläkään tiedolla teen yhtään mitään! Tai jos tuo toiminto jää elämään, niin antakaa hyvät ihmiset mahdollisuus sen poistamiseen! Kiitos siitä, että ilmoitatte mitä olette korjailleet ja mitä aikomuksissa korjata. Näkyy edelleen kovasti olevan puutteita...

    • emosi!

      Hei,

      Aletaan kertoa Suomi24:n mainostajille, millainen mulkku S24 on käyttäjille.

      Suosivat häiriköitä (eivät bannaa tai edes poista vietejä) , eivätkä oikeita käyttäjiä.

    • emosi

      Aletaan ILMIANTAA " * Ilmoita asiattomasta viestistä" kaikki Suomi24:n ylläpitäjien viestit, koska ne ovat täynnä valetta. Mikään ei toimi, niinkuin pitäisi

      • 18+2

        Mistä kohtaa tätä systeemiä löytyy nappula: Palauta Galleria.

        Sitä täällä halutaan, Galleria takaisin. Ihan sama mitä selityksiä annatte.


    • sellaiseksi

      Että ei näy rekkaamattomille käyttäjille. En laita lisäkuvia, en kirjoita mitään esittelyä, en kirjoittele kenenkään vieraskirjaan (en halua, että sekin tieto näkyy kaikille minun etusivulla). En lisää suosikkeja, enkä kavereita... en laita profiilia osittain piiloon. Mutta rekkaamattomille, voisin laittaa porttikiellon. Koska rekatuista kävijöistä jää tieto... sitten, kun sekin toiminto alkaa pelittämään.

    • st

      Poistettu profiili näkyy vielä hakukentässä? Jos profiili on poistettu,eikö sen pitäisi hävitä myöskin hakukentästä? ja ilmoitus "tämä profiili on poistettu?

      • Luti Imatra

        palatkaa välittömästi wanhaan systeemiin joka toimi kuin pikajunan wc..

        tämä uudistus on niin syvältä että ensikesän yötön-aurinkokaan pysty luomaan sinne säteitään--

        EN IHMETTELE ETTÄ JOUKKOPAKO ALKAA ja käyttäjät äänestävät sormillaan !


      • Vielä yksi
        Luti Imatra kirjoitti:

        palatkaa välittömästi wanhaan systeemiin joka toimi kuin pikajunan wc..

        tämä uudistus on niin syvältä että ensikesän yötön-aurinkokaan pysty luomaan sinne säteitään--

        EN IHMETTELE ETTÄ JOUKKOPAKO ALKAA ja käyttäjät äänestävät sormillaan !

        Miten niin alkaa joukkopako pois Suomi24:stä?? Roikuthan sinäkin täällä vielä!! ;D


      • Luti Imatra
        Vielä yksi kirjoitti:

        Miten niin alkaa joukkopako pois Suomi24:stä?? Roikuthan sinäkin täällä vielä!! ;D

        vaikka pullollisen SALPIETARI-liuosta päälle kaataisin,, ihme arvostelija ??? Oletko HUTU vai TUTSI ?


      • 7+9

        se fucking profiili yleensä poistetaan??????????


      • Oikea nimitys
        Luti Imatra kirjoitti:

        vaikka pullollisen SALPIETARI-liuosta päälle kaataisin,, ihme arvostelija ??? Oletko HUTU vai TUTSI ?

        Vähäksä oot daiju. ;D


    • Latasin kaksikin kuvaa muttei niitä kyllä profiilissani näy. Mihinkähän ne kuvat oikein menivät tai sitten niitä ei oo missään.
      Profiilini on edelleenkin ilman kuvaa. Profiilikuvan ja lataa oma kuvan kohdalle tulee vain valkoinen palkki, se alue missä ne lukee.

    • Riivatluoto

      Pas...t te mitään ole korjannut!
      Palauttakaa vaan nyt äkkiä se vanha systeemi takasin ja saatte ehkä vielä joukkopaon estettyä!

    • Köh....

      Vanha galleria takaisin....pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis. Toivoisin myös ripeyttä kuvien julkaisemiseen, sekä treffeissä että Muna-profillissa, jos se nyt joskus alkaa toimimaan - mitä suuresti epäilen

      • 13+10

        Tuo oli hyvä. Muna-profiili. Juuri sitä se on!

        Kuukausi on mennyt sitten munattomasti. Peräkammaripoikien kotona koodaama fb-kopio ei nyt sitten onnistunutkaan. Ja GallerIIA takaisin.


      • rklsopema
        13+10 kirjoitti:

        Tuo oli hyvä. Muna-profiili. Juuri sitä se on!

        Kuukausi on mennyt sitten munattomasti. Peräkammaripoikien kotona koodaama fb-kopio ei nyt sitten onnistunutkaan. Ja GallerIIA takaisin.

        Galleria takas...tää koko Minä- systeemi on niin perseestä!!! Aivan tolkuton...niin, onhan tietty se vaihtoehto että häivyn koko systeemistä...kiitti vaan!


    • eli milloin pääsen käyttämään treffit palvelua?

      • Suomi24toimitus

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Minä-profiilien kuvien lataamiseen liittyvä ongelma on tiedossamme ja selvitämme parhaillaan häiriön syitä.

        Osalla käyttäjistämme on esiintynyt ongelmia kuvien lataamisessa, varsinkin jos kuvat ovat olleet isoja. Kuvien lataamista voi kokeilla uudestaan ja myös selaimen välimuistin tyhjentämistä kannattaa kokeilla.

        Pahoittelemme vikaa kuvien lataamisessa ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • poistin minä
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Minä-profiilien kuvien lataamiseen liittyvä ongelma on tiedossamme ja selvitämme parhaillaan häiriön syitä.

        Osalla käyttäjistämme on esiintynyt ongelmia kuvien lataamisessa, varsinkin jos kuvat ovat olleet isoja. Kuvien lataamista voi kokeilla uudestaan ja myös selaimen välimuistin tyhjentämistä kannattaa kokeilla.

        Pahoittelemme vikaa kuvien lataamisessa ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        profiilin ja takaisin ei taida tulla


      • joo-os
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei,

        kiitos palautteestasi.

        Minä-profiilien kuvien lataamiseen liittyvä ongelma on tiedossamme ja selvitämme parhaillaan häiriön syitä.

        Osalla käyttäjistämme on esiintynyt ongelmia kuvien lataamisessa, varsinkin jos kuvat ovat olleet isoja. Kuvien lataamista voi kokeilla uudestaan ja myös selaimen välimuistin tyhjentämistä kannattaa kokeilla.

        Pahoittelemme vikaa kuvien lataamisessa ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Miten sitä mitään ees yrittää ladata, kun klikkaa "vaihda kuva", niin sivua ei löydy.......grrrrrrrrrrrrr


      • NoBrainssa
        joo-os kirjoitti:

        Miten sitä mitään ees yrittää ladata, kun klikkaa "vaihda kuva", niin sivua ei löydy.......grrrrrrrrrrrrr

        Kannattais tyhjentää koko minä.


    • Usein kuulee sanottavan, että uudistuminen ja kehitys on hyväksi. Melkein yhtä usein tulee huomattua, ettei näin kuitenkaan ole. Kyse voi olla ihan tottumiskysymyksestäkin, mutta mielestäni palveluiden suhteen olisi mielekkäämpää, jos ensin vaikka vanha ja uudistettu palvelu toimisi jonkin aikaa rinnakkain. Näin muistaakseni oli, kun Suomi24 uudisti etusivunsa (uudistukseen pääsi ainakin tutustumaan beta-versiona)? Näin käyttäjä voisi rauhassa tutustua uudistettuun palveluun ja ehkäpä epäkohdatkin tulisivat ennen käyttöönottoa esiin.
      Henkilökohtaisesti pidin vanhasta (tai siis uudistetusta vanhasta) Galleriasta enemmän kuin Minä-profiilista. Galleria oli mukavan värikäs, helppokäyttöinen ja raikkaan erilainen kuin Twitterit ja Facebookit. Jos olisi mahdollisuus valita, palaisin mieluusti takaisin entiseen (enkä näytä olevan ainoa...)...

      • 14+2

        Miten tätä hemmetin yhteisöä voi pitää sosiaalisena mediana, kun ei siellä edes näe ketä on paikalla....

        Peileilyn voisi lopettaa ja tehdä mitä käyttäjät haluaa.


    • En vieläkään pysty poistamaan vanhoja viestejä Minä sivun viesteistäni.
      En myöskään saa ladattua minäkään uusia kuvia sivulleni.
      Kiva jos nuo asiat sais korjattua.

    • Rajansa kaikella!

      ..muiden mielipiteisiin. Kerronpa ne nyt kumminki vielä omin sanoin; viestejä ei saa millään konstilla poistettua, kuvia ei saa lisättyä, vierailijat ei näy, poistetusta profiilista ei ilmoiteta, ja kaiken huipennukseksi profiilini etusivulla näkyy tyypin, jonka olen estoon laittanut, kaikki prkleen päivitykset mitä millonki on tehny tai kirjottanu. Näistä kaikista olen palautetta antanu eikä mitään ole tapahtunu.

      Vaihtakaa se prkleen "tietokone-expertti" semmoseen tyyppiin joka oikeesti osaa tehdä jotain, niin ei tarvi teidänkää luvata kuuta taivaalta siellä toimituksessa ku mitään ei tapahdu. Oletin, niinkuin varmaan moni muukin, että Galleriasta Minään muutos olisi ollut normaali ajassa kunnossa mutta täähän menee jo totaali naurettavaks. Mulla on ollu profiili 10v täällä, ja erityisen vakavasti harkitsen profiilin poistoa. Onneks on olemassa Facebook :o)

    • Montakos kk sitä kuvaa saa sit orotella???? Saanen kysyä missä mättäää??? Kuva on alle 2mb, on pelkkä lärvi, jote ei pitäis olla kieltolistallakaa. On koitettu panna sivuille jo pari kol kertaa eikä viäkää näy! Alan pikku hiljaa ihmettelemään teiti toimintaa, eikös sitä kuvaa jo vois panna sinne minä profiiliii?? Mä vaan kysyn!

      moon ventannu jo tasa kuukaure!!

      • 4+10

        Minäminähään yritettiin jo ottaa käyttöön muutamia kertoja aikaisemminkin. Jos ei se lähtenyt silloinkaan muuta kuin lapasesta niin hommatkaa nyt p#"¤le se alkuperäisen Gallerian koodaaja takaisin paikalle....

        Turha näitä epäkohtia on täällä kerrata. Kaikkihan tämän tietää.


    • cnydy30

      i am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need lovei am need love

    • Palatkaa entiseen tai ainakin saman tyyliseen,miten joku voi kehittää näin idioottimaisen systeemin????????????
      Ensinnäkin sivujen olkoasu on aivan kauhea ja niin on koko uus systeemi muutenkin..mitä tuota enempää selittämään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ??

      Myös minä "päivitin"...... Jättäisin pelkän sähköpostin, mutta onnistuuko se?? Galleria saa jäädä.

      • 18+1

        S-posti kannattaa ottaa muualta. Ne sisäänkirjautumisajat näkyy siellä minämunassa.


    • Nkiin se vaan on

      Näkemiin......

    • ss60

      Minä olen ole päässyt moneen päivään treffipalstalle! Missä vika??

      • lallen

        Kysyin chrome -selaimesta ja vastasivat, että se ei oikein toimi, käskivät vaihtaa toisiin selaimiin. Omalta osal-
        tani sanon näkemiin.


    • Yhden kerran

      KYSYN ENÄÄ TÄMÄN YHDEN JA AINOAN KERRAN: MILLOIN LUULETTE SAAVANNE MINÄ PROFIILIN TOIMIVAKSI??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
      ??????????????????????????????????????????

    • joojoojooojoojoojooj

      Vi**u tedän päivitykset on yhtä tyhjän kanssa - nyt tuli mitta täyteen. Kyllä se kamelin selkäkin notkahtaa....

    • SIVUA EI LÖYDY-SIVUA EI LÖYDY-SIVUA,,

      On kulunut päiviä monta
      kun viimeeksi sinusta kuulla sain,
      ei se kohtalo enään meitä sääliä voinut
      kun onnemme-
      ~~(SUOMI-24) luontamme vei-

      EI LÖYDY-SIVUA EI LÖYDY-

      Elon,
      kauneimmat hetket
      me silloin,
      pilvilinnoiksi rakensimme-
      loisti kirkkaana haaveemmelinna
      oli kaunista, elomme tää-

      emme onnemme huumassa tieneet
      mitä SUOMI-24 tIellemme toisi-

      -sulki-
      sivumme, yhteisen,, ;(

      SIVUA EI LÖYDY-S,,

    • Hei, minua harmittaa että rupesin vaihtamaan kuvaani ja olen jo monta viikkoa yrittänyt laittaa siihen edes sitä vanhaa kuvaa. Poistin juuri Delio toolbaarin jota käskettiin tekemään. Onko eroa että mitä web-lukijaa käyttää. Google chromesta se ei toimi. Toolbar oli explorerissa. Toivon että sivuni toimii pian taas.
      Terkut

      • Avenging.Angel

        Minulla on firefox ja ei toimi. Ei kai sillä ole väliä mikä on. Sanoo vaan että sivua ei löytynyt.


      • Existi
        Avenging.Angel kirjoitti:

        Minulla on firefox ja ei toimi. Ei kai sillä ole väliä mikä on. Sanoo vaan että sivua ei löytynyt.

        Ei näy vihreää valoa.


    • Avenging.Angel

      Kuvan lataaminen ei toimi.Puuttuu osia profiilista.

    • Yksi monien joukossa

      VANHA GALLERIA TAKAISIN ,,,,enkä ole ainoa joka pyytää,, tästä ei saa mitään tolkkua ja entinen oli parempi.
      Jos ei muu auta niin poistun käyttäjistä minäkin. Entinen oli parempi kun rekkaamattomat ei päässeet profiileihin ja nyt pääsevät kaikki , ja minun profiilissani ei ainakaan näy kuka on käynyt eikä paljon muutakaan. SEKAVA KUN MIKÄ ,,, VANHA GALLERIA TAKAISIN ,,,,,,KIIIIIIIITOS

      • 007+007

        SAMAA MIELTÄ, ENTINEN GALLERIA TAKAISIN. EIHÄN TUOLLA NYKYISESSÄ FIASKOSSA EDES KÄY KETÄÄN !


    • Neiti näpsä

      Miten saan viestit poistettu???? Vanha hyväksi todettu ruksi ei toimi....en haluaisi roikottaa vuodesta 2007 olevia viestejä...apua!!!!!!

    • siniharmaasilmäiNen

      edelleenkään ei pääse kirjautumaan profiililla joka sisälätää Ä:n.
      lopetan mieluummin profiilin käytön kuin vaihdan vanhaa tuttua jo käsitteeksi käynyttä nimimerkkiäni.
      korjautuneeko tämäkin asia ajan saatossa....

    • Avenging.Angel

      ilmoittaa kun klikkaa "vaihda kuva" kohtaa. Ei siis toimi.

    • Ihan pebasta tää

      Eikö tota minä pask** saa toimimaan, vierailijat ei rekisteröidy ja kaikki muukin tökkii ja aika usein ei sivuakaan todella löydy. Vähän liian pitkään nää hienot päivitykset mättää. EI TYKKÄÄ EI :(

    • itku teiän koodajia

      kärsin tuosta ettei omaa kuvaa voi laittaa, tai se on jo laitettu muttei se sinne tullut, valittaa vain ettei sivua löydy. kuinka kauan tämä viellä kestää? oletteko te ihan oikeasti sitä mieltä että netissä pitäisi käyttää vain IE8saa? jos olette se kertoo jos kaiken teidän koodaajista. ;(

      ei lahja hevosta silti saisi katsoa suuhun mutta vetää tämä aika hiljaseksi.
      chättys pitäs olla kiva asia.
      tainut mennä jo 1/12 osa vuodesta, ei taida vain suomessa olla kilpailevaa puljua, joka teidät säästää asiakkaiyten menettämisestä.

      terveisin yksi turhautunut sättäri

      • väsynyt...

        edelleenkin jatkoa? mitä te kuvittelette kuin ainoa selain jolla pääsee lukemaan postia on käsittääkseni IE8? mimmonen takapajula suomi24 oikiasti on? Opera selain ei ole toiminut postin kansa pitkään aikaan. enkä ole postia menny kurkkaamaan pitkään aikaan tämän takia.

        netti pitäisi olla jo niin standartointu että joka selaimella pitäis päästä minne vain, siksi en käsitä miksi suomi24 on ottanut tämän IE8 linjan käyttöön --> joka käsittääkseni vähät välittää juuri standarteista --> syy miksi suomi24 takkuaa. TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ


    • karlpaul

      Miksi ei käyttäjän kuvaa ei saa liitettyä rekisteröijän profiliin paikalle, kuin levyltä? Olen yrittänyt liittä Karlpaul profiilia, mutta ei onnistu, koska se vaatii kuvan levyltä, ja ja minulla ei ole sellaista levyä joka sopisi kantotietokoneeseen. Miten saan profiilini paikalleen?

    • lioop

      Miksi niitä ????
      ..ihan asiallisia viestejä poistetaan..???
      Kenellä toimii haku Yhteisöstä ???

    • Tota miksi omissa keskusteluissa ei näy mitään? Siellä pitäisi olla vuoden keskusteluja... Onko tämä vika vai?

    • Hei,
      Minä-profiileja koskeva päivitys on suoritettu loppuun.

      Terveisin,
      Piia Suomi24

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3906
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      253
      3701
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2693
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      114
      2268
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      23
      2210
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      23
      2142
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1862
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1855
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      319
      1603
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1432
    Aihe