Olin yhteydessä tuonne Ruotsiin ja sieltä sanottiin, että löytyisi muitakin kiinnostuneita Suomesta. laittakaahan viestiä tänne niin saadaan se 5 taloa kasaan ja nuokin tänne Suomeen myllertämään "moderneja" puutalomarkkinoita.
www.nexthouse.se
Nexthouse
3
709
Vastaukset
- ploompuu
Aika hauska yhteensattuma! Löysin itse mainitsemasi talovalmistajan juuri muutama pvä sitten. Olen itsekin suunnittelemassa huvilaa. Valitettavasti en voi vielä tilata. Oletko kysellyt heidän hintojaan noin suurin piirtein?
Mukavaa viikonjatkoa!- funkkis puutalo
Ollaan varmaan ensi kuussa menossa Ruotsiin katsomaan niitä niin eiköhän sitten saada tarkemmat hinnatkin selville rahteineen jne.
- ploompuu
funkkis puutalo kirjoitti:
Ollaan varmaan ensi kuussa menossa Ruotsiin katsomaan niitä niin eiköhän sitten saada tarkemmat hinnatkin selville rahteineen jne.
ok, voisitko sitten laittaa hieman tietoja tänne? Paljon kiitoksia ja mukavaa reissua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457