tåässähän se.
8
320
Vastaukset
Nyt olen kuunnellut sitä useammankin esittämänä.
Kun toiset ovat villiintyneet muutaman vuoden takaiseen ketjuun, olen minä villiintynyt soittelemaan.
Pikku syntisestä jouduin Kurjet-sävelmään. Sitä kuuntelin ensin suomeksi sekä sen jälkeen useampanakin venäläisenä versiona.
Herkistihän se pikku syntinenkin, mutta vielä enemmän liikuttivat Kurjet.
Linkkiä en osaa laittaa, mutta googlettamalla sen löytää, jos kiinnostaa. Suosittelen lämpimästi.- *******
http://www.youtube.com/watch?v=wcwrv_Tollw
Minäkin sen kuuntein, laulajalla on syvä miehinen ääni. - Piikanen poloinen
joille nimi on yököttävä, en siksi sitä kpletta viitsi kuunnella
näin leikkispäiten tämän sanon. DDD Jotain rajaa! - p.h.
Piikanen poloinen kirjoitti:
näin leikkispäiten tämän sanon. DDD Jotain rajaa!myös katsotaan että lapsi itse halusi olla tuhmanlainen ja viekotteli aikuisen miehen-- siksi on pikkusyntinen ja mies vain tekee tarpeensa--- ei ole syntinen
aivan sama asennoituminen---naiselle vain ruma nimi---huora vielä rumempi tietenkin. mutta sama asia.
naisetkin samaa mieltä tottuneet olemaan.
Samaa mieltä olen siitä edellise kanssa--- mutta Kurjet kuuntelen huomenna tai siis tänään-- kun tulen kotiin iltapäivällä kerhon kokouksesta---näin yöllä ei voi kuunnella---talossa on hiirenhiljaista - susmorsian ek.
näin leikkispäiten tämän sanon. DDD Jotain rajaa!on sellanen T-paita, jossa lukkee eessä, että Pikkutuhma. Eiks ookkii kamalaa....ja ihan "ihmisten ilimoillakkii" oon sitä pitäny, on nääs mukava nähä hymmyy ihmisten huulilla.
- 10+7
susmorsian ek. kirjoitti:
on sellanen T-paita, jossa lukkee eessä, että Pikkutuhma. Eiks ookkii kamalaa....ja ihan "ihmisten ilimoillakkii" oon sitä pitäny, on nääs mukava nähä hymmyy ihmisten huulilla.
Sinä voit sanoa hymyillen kutsuilta lähtiessäsi: "Vanha rouva lähteekin tästä kotiin",
mutta varjele, jos joku nuori mies kutsuilla antaa tulin ja sanoo: "Vanharouva on hyvä!"
Kaksi eri asiaa! - Piikanen pikkarainen
näin leikkispäiten tämän sanon. DDD Jotain rajaa!Kurjet oli herkistävä ja tähän vuodenaikaan niin sopiva, alkujaan venäläinen sävelmä.
http://www.youtube.com/watch?v=tJB2Yn1yaSw&feature=related
Kuuntelen huomenna vielä muidenkin esittämänä. - Atolfia
Piikanen pikkarainen kirjoitti:
Kurjet oli herkistävä ja tähän vuodenaikaan niin sopiva, alkujaan venäläinen sävelmä.
http://www.youtube.com/watch?v=tJB2Yn1yaSw&feature=related
Kuuntelen huomenna vielä muidenkin esittämänä.Rahkosen esittämänä, oli vallan haikea. Huomenna kuuntelen muitakin versioita. Olin tänään laulamassa. Tämänkin tahtoisin saada nuotteina sanoineen. Voisi tuota yksikseen soitella ja lauleskella. Varmaan se jostain löytyy.
Mukava, kun ihmiset laittavat tänne noita musiikkivihjeitä. Mukava aina välipalaksi kuunnella.
Ei tule juuri itse niitä haettua.
Kiitos vain niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2387141IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1883842- 1711775
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)721605- 701134
- 1341112
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61027Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128936Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205914- 102863