Uusi Kirjeenvaihtopalsta

Kirjekaveri

6

4014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujostuttaa

Aika vähänlaisesti ilmoituksia tuolla... enkä välttämättä kyllä haluaisi suoraan johonkin nettisivulle kirjoittaa nimeäni ja kotiosoitettani...

• A--

On varmaan avattu vasta eilen (21pv) että ei ihme jos on vähänlaisesti ilmoituksia. Mutta en kyllä itsekkään haluais nimeäni ja kotiosoitetta internetin ihmeellisessä maailmassa huudella koko suomelle, kyllä peitenimellä tehty mese saa riittää niin kauan että tarpeeksi hyvin tuntee toisen.

• näin homma toimii

eikä nimikään itse ilmoituksessa. Siinä on vain sähköpostiosoite. Näinhän voidaan menetellä monilla palstoilla tai jossain huutonetissä yms. mihin pitää laittaa ihan oikea nimi ja osoitetieto. Lukija näkee netissä kuitenkin vain sähköpostinosoitteen ja muut tiedot vasta, jos henkilö haluaa yhteyttä.

• Anonyymi

olen elämäniloinen leskirouva ,nämä palstat ovat outoja .Olisi kiva keskustella
      jonkun saman kokeneen kanssa.Mutta olen varovainen koska huijareita liikkuu
      nimimerkki elokuu.

• Anonyymi

Kyllä ne kaverit löytyy ihan tuolta elävastä elämästä jos yleensä löytyy, eikä näiden nettipalstojen kautta. Itse olen vain yhden ikäiseni kirjoitteluystävän saanut vuosia sitten erään jo lakkautetun kirjeenvaihtopalstan kautta ja livenäkin olemme tavanneet vaikka välimatkaa satoja kilometrejä ja viikottain vaihdamme sähköpostilla kuulumisia edelleen. Nuoremmilta miehiltä kyllä tuli jos jonkinlaista viestiä, mutta jätin omaan arvoonsa kun en sellaista seuraa ollut hakemassa.

• Anonyymi

Pitkästä aikaa tuota vilkaisin niin taitaa olla lopetettu kun sivulle ei pääse ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      67
      2535
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      188
      2222
    3. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2152
    4. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      48
      2127
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      33
      1875
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      194
      1597
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      221
      1536
    8. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1451
    9. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1285
    10. Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä

Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva
      Lieksa
      207
      1100
    Aihe