Helou elikkäs nyt on sellanen onglema et rellu ei käynisty.
Akussa on virtaa johdot on kiinni
sähköt muuten toimii.
Auto on toiminut moitteettomasti kokokesän mutta nyt on satanut noin 1.5viikkoo
ja tänä aamuna vein pojat tarhaan ja tarhan pihalta kun lähdin ei auto käynistyny
olin jättänyt auton mäkeen mutta ei lähteny edes mäkistartilla.
Hetken tutkin konehuonetta ja vääntelin piuhoja ja starttasin ja autolähti käyntiin.
Päivällä yritin uudestaa startata mut ei käynistyny missä mahtaa olla vika????
Voisko kosteus aiheuttaa vian vai mikä???
lisäksi soitin edelliselle omistajalle et onko ilmenny samanlaisia ongelmia.
Hän vastasi että harvoin on ilmenny mut on kuitenkin sadekelillä.
Lähtenyt kuulemma käyntiin että kaasupohjaan ja pitkä starttaus ja siitä käyntiin..
Minua ei auttanut vaikka kokeilin!!!
Auttakaa ihmeessä kiitos!
Renault laguna 96 2.0RT
6
1141
Vastaukset 6
- edwefg
mut kun ei osata näkemättä. Sähköviat tuossa tyyppivikana että tilapäinen huono kosketus virtalukossa tms voi olla kiusallinen varsinkin jos ei joka kertta ilmene. Mittausta kehiin siis
- H.Hartikainen
sähkön ja bensan saanti saattaa olla bensapumppu sökö tai puola/puolat kokeile tulppien ja puolien
johdot ja tuskin haittaa jos vaihtaisi tulpat, ehkä paras viedä verstaalle jos ei itse osaa tutkia.
- Pv
Mulla samat oireet,Bensapumpun rele oli rikki konehuoneessa.
- kjhgf
voitko kertoa missä sijaitsee renault lagunassa bensapumpun rele
- eerouz
Vika löyty puola antoi läpi ja pienten hioimisien ja crc jälkeen autolähti käyntiin
- hd
Entäs ne muut viat.....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494