DENTA TURKU

hikipisara

Kysyin jo "työpaikat"palstalla Dentasta työpaikkana, mut kysäisen vielä:) Onko kellä kokemusta???

7

1594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hikipisara

nyt kukaan tiedä tai ole kuullut jotain edes??? 75 lukia on katsonut viestiä! Taida olla ok paikka! Onko edes kokemuksia hoidosta?

• kuuloo

Olen kuullut paljon, mutta totuudenperäisyyttä en voi sanoa. Palkkoja ei saa kuulemma ajoissa ja melko tiukkaa on........ Hoitajien vaihtuvuus suuri, kertonee jotain paikan ongelmista.

Hoidosta en osaa sanoa.

• hikipisara
        kuuloo kirjoitti:

Olen kuullut paljon, mutta totuudenperäisyyttä en voi sanoa. Palkkoja ei saa kuulemma ajoissa ja melko tiukkaa on........ Hoitajien vaihtuvuus suuri, kertonee jotain paikan ongelmista.

Hoidosta en osaa sanoa.

Vuoden 2009 liikevaihto melkein 220mlj ja liikevoitto 126 000€ (julkista tietoa!) eikä voi maksaa palkkoja ajoissa???? Katsoin vaan firman taustoja googlamalla:) Mutta kiitoksia vastauksesta!

• hikipisara
        hikipisara kirjoitti:

Vuoden 2009 liikevaihto melkein 220mlj ja liikevoitto 126 000€ (julkista tietoa!) eikä voi maksaa palkkoja ajoissa???? Katsoin vaan firman taustoja googlamalla:) Mutta kiitoksia vastauksesta!

Ei kun noin 2 200 000!

• the_road

Hoidosta on kokemusta sen verran, että 2 kertaa taisin käydä. Eka kerta oli oikein mukava. Toisella kertaa oli eri hml, kun se jolla olin ensin käynyt olikin lähtenyt muualle töihin. Toisesta käynnistä jäi vähän kurja fiilis.

Piti ottaa jäljennökset hampaista. Se on muutenkin inhottavaa, kun tuo yökkäysrefleksi on mulla tosi herkässä, mutta tällä kertaa se oli jotain ihan kamalaa.... Tuoli oli laskettu niin alas, että melkein pää alaspäin roikuin siinä (muut hammaslääkärit ovat aina jättäneet vähän pystympään tuolin, niin on helpompi olla "tukehtumatta", mutta hänelle se ei sopinut). Yökkäilin siinä aikani, hoitajan ja lääkärin tuijotellessa seiniä välinpitämättömänä. Lopulta tuli oksennusta kurkkuun asti ja meinasin tukehtua siihen, kun seinien tuijotus jatkui vaan, eikä kukaan huomannut mitään. Tuntui tietysti loputtomalta se aika, joka hoitajalta kesti ennen kun huomasi ja tajusi tehdä jotain. Lekuri ei edes silloin vielä ollut tajunnut mitä tapahtuu. Lääkäri oli mulle vihainen, kun olin tuolla tavalla meinannut tukehtua! :O Sanoin kyllä etukäteen, että on herkkä yökkäysrefleksi ja pelottaa jne... ja senkin sanoin, miten muut lääkärit on onnistuneet muottien kanssa aikaisemmin. Eipä tuo ottanut asiaa kuuleviin korviinsa, aika tylyn tuntuinen nainen (näyttää edelleen olevan töissä ko. paikassa). :(

Ei ole denta ihan ensimmäisenä minun työnhaku listallani, kunhan tästä valmistun (vaikka onkin kokemusta vain tuosta yhdestä lääkäristä)! ;)

• nähnyt...........
        the_road kirjoitti:

Hoidosta on kokemusta sen verran, että 2 kertaa taisin käydä. Eka kerta oli oikein mukava. Toisella kertaa oli eri hml, kun se jolla olin ensin käynyt olikin lähtenyt muualle töihin. Toisesta käynnistä jäi vähän kurja fiilis.

Piti ottaa jäljennökset hampaista. Se on muutenkin inhottavaa, kun tuo yökkäysrefleksi on mulla tosi herkässä, mutta tällä kertaa se oli jotain ihan kamalaa.... Tuoli oli laskettu niin alas, että melkein pää alaspäin roikuin siinä (muut hammaslääkärit ovat aina jättäneet vähän pystympään tuolin, niin on helpompi olla "tukehtumatta", mutta hänelle se ei sopinut). Yökkäilin siinä aikani, hoitajan ja lääkärin tuijotellessa seiniä välinpitämättömänä. Lopulta tuli oksennusta kurkkuun asti ja meinasin tukehtua siihen, kun seinien tuijotus jatkui vaan, eikä kukaan huomannut mitään. Tuntui tietysti loputtomalta se aika, joka hoitajalta kesti ennen kun huomasi ja tajusi tehdä jotain. Lekuri ei edes silloin vielä ollut tajunnut mitä tapahtuu. Lääkäri oli mulle vihainen, kun olin tuolla tavalla meinannut tukehtua! :O Sanoin kyllä etukäteen, että on herkkä yökkäysrefleksi ja pelottaa jne... ja senkin sanoin, miten muut lääkärit on onnistuneet muottien kanssa aikaisemmin. Eipä tuo ottanut asiaa kuuleviin korviinsa, aika tylyn tuntuinen nainen (näyttää edelleen olevan töissä ko. paikassa). :(

Ei ole denta ihan ensimmäisenä minun työnhaku listallani, kunhan tästä valmistun (vaikka onkin kokemusta vain tuosta yhdestä lääkäristä)! ;)

Älä mene, älä kokeile... en suosittele, lähdet kuitenkin pian!

• ei

Aivan kauhee paikka!! En suosittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe