mitä harrastuksia landseerin kanssa voi harrastaa??
tiedän ainakin vepen mihin muuhun se on sovelias??
harrastuksia
2
687
Vastaukset
- gggggggg
suojeluun vartiointi viettinen koira
- Sekalinjainen
harrastaa vaikka mitä! VEPE:n lisäksi TOKO:a, jälkeä, hakua, pelastuskoiratoimintaa... Agilityn kyllä voi mielestäni unohtaa. Valitettavasti lansut ovat menettäneet oikeuden kilpailla palveluskoirakokeissa, mutta harrastaahan aina voi. Tuon "suojelun" voit unohtaa, sillä ei ole mitään tekemistä lansun (tai minkään muunkaan rodun) vartiointitaipumuksen kanssa. Landseer vartioi ja puolustaa reviiriään ja laumaansa, tarvittaessa voimakkaastikin eikä sitä tarvitse siihen erikseen opettaa. Toki tämä ominaisuus vaihtelee yksilöstä toiseen. Moni murtovaras on istunut kiltisti olohuoneen sohvalla liikkumatta koko päivän kunnes isäntäväki on palannut kotiin. Tiedän myös tapauksen, jossa lansu piti vankilasta karanneen rikollisen talon ovella seisomassa, kunnes saatiin virkavalta paikalle.
Kaikenlainen yhdessä puuhailu on lansun mielestä kivaa ja pääasia on että se saa olla perheensä parissa eikä sitä suljeta yksin ulos tarhaan tai laiteta juoksuvaijeriin. Lauman jäsenenä oleminen on tärkeää vaikka muuten lansu aika itsenäinen ja itsekäskin joskus on :-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984