mitä harrastuksia landseerin kanssa voi harrastaa??
tiedän ainakin vepen mihin muuhun se on sovelias??
harrastuksia
2
765
Vastaukset 2
- gggggggg
suojeluun vartiointi viettinen koira
- Sekalinjainen
harrastaa vaikka mitä! VEPE:n lisäksi TOKO:a, jälkeä, hakua, pelastuskoiratoimintaa... Agilityn kyllä voi mielestäni unohtaa. Valitettavasti lansut ovat menettäneet oikeuden kilpailla palveluskoirakokeissa, mutta harrastaahan aina voi. Tuon "suojelun" voit unohtaa, sillä ei ole mitään tekemistä lansun (tai minkään muunkaan rodun) vartiointitaipumuksen kanssa. Landseer vartioi ja puolustaa reviiriään ja laumaansa, tarvittaessa voimakkaastikin eikä sitä tarvitse siihen erikseen opettaa. Toki tämä ominaisuus vaihtelee yksilöstä toiseen. Moni murtovaras on istunut kiltisti olohuoneen sohvalla liikkumatta koko päivän kunnes isäntäväki on palannut kotiin. Tiedän myös tapauksen, jossa lansu piti vankilasta karanneen rikollisen talon ovella seisomassa, kunnes saatiin virkavalta paikalle.
Kaikenlainen yhdessä puuhailu on lansun mielestä kivaa ja pääasia on että se saa olla perheensä parissa eikä sitä suljeta yksin ulos tarhaan tai laiteta juoksuvaijeriin. Lauman jäsenenä oleminen on tärkeää vaikka muuten lansu aika itsenäinen ja itsekäskin joskus on :-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441