Hankittiin DNA Kimppa ja siihen N97 puhelin kytkynä. Ei pellepulju osannut laskuttaa kännykän kuukausimaksuja puoleen yli puoleen vuoteen vaikka ja laskuja ei alkuun tullut edes puheluista ennenkuin erikseen joka kuukausi soitti ja rukoili josko sellaisen lähettäisivät. Puhelimen osalta eivät edes kuukausittaiset rukoilut auttaneet. Asiakaspalvelu lupasi elokuussa soittaessani, että he soittavat kun saavat selville miksi puhelimesta ei laskua saada aikaiseksi. Eipä ottanut asiakaspalvelu mitään yhteyksiä, mutta tänään oli postiluukusta tipahtanut 221 euron ja risojen puhelinlasku jossa nuo kaikki puuttuvat laskut sitten on niputettu yhteen.
Eipä taida kahden vuoden kytkyä saada purettua, mutta ei ikinä enään tuon pellepuljun palveluita kun siitä tulevaisuudessa eroon pääsee. Olisivat edes soittaneet kun kerran lupasivat. Mitään alennuksia tietysti on turha odottaa vaikka puhelimessa joutui roikkumaan ja asiaa selvittelemään jonotuksineen hyvinkin tunteja tämän reilun puolenvuoden aikana.
DNA on syvältä perseestä.
81
3885
Vastaukset
Tuo on DNA:lta selvä sopimusrikko. Sopimuksessa on sovittu laskuttamisesta kuukausittain. Ei ole mitään perustetta laskuttaa kerralla. Jos minä saisin päättää, niin DNA menettäisi saatavat, joita ei ajoissa ole laskuttanut. Valitettavasti Suomessa kuluttaja kantaa kaiken vastuun palveluntarjoajien mokista.
- pellepuljun asiakas
Olin niin pahalla päällä, että tulipa paljon kirjoitusvirheitä tuohon avaukseen. En viitsi alkaa asiasta tappelemaan ja maksoin laskun saman tein niin ei tule paha mieli sitä miettiessä. Sääli että joudun olemaan liekanarussa vielä melko pitkään, mutta kun pääsen DNA:sta eroon, niin katselen asiallisempaa operaattoria. Ei tuosta ainakaan enään huonompaan suuntaan voi mennä, mutta ehkä kilpailijat pystyvät edes laskunsa lähettämään suunnilleen kerran kuukaudessa. Sen ei pitäisi olla kovin paljoa pyydetty?
- avaajaa älykkäämpi
pellepuljun asiakas kirjoitti:
Olin niin pahalla päällä, että tulipa paljon kirjoitusvirheitä tuohon avaukseen. En viitsi alkaa asiasta tappelemaan ja maksoin laskun saman tein niin ei tule paha mieli sitä miettiessä. Sääli että joudun olemaan liekanarussa vielä melko pitkään, mutta kun pääsen DNA:sta eroon, niin katselen asiallisempaa operaattoria. Ei tuosta ainakaan enään huonompaan suuntaan voi mennä, mutta ehkä kilpailijat pystyvät edes laskunsa lähettämään suunnilleen kerran kuukaudessa. Sen ei pitäisi olla kovin paljoa pyydetty?
lol
- ei enää enään
pellepuljun asiakas kirjoitti:
Olin niin pahalla päällä, että tulipa paljon kirjoitusvirheitä tuohon avaukseen. En viitsi alkaa asiasta tappelemaan ja maksoin laskun saman tein niin ei tule paha mieli sitä miettiessä. Sääli että joudun olemaan liekanarussa vielä melko pitkään, mutta kun pääsen DNA:sta eroon, niin katselen asiallisempaa operaattoria. Ei tuosta ainakaan enään huonompaan suuntaan voi mennä, mutta ehkä kilpailijat pystyvät edes laskunsa lähettämään suunnilleen kerran kuukaudessa. Sen ei pitäisi olla kovin paljoa pyydetty?
Koita nyt jo uskoa, että enää kirjoitetaan "enää", ei "enään"!
- ei taida oikein
pellepuljun asiakas kirjoitti:
Olin niin pahalla päällä, että tulipa paljon kirjoitusvirheitä tuohon avaukseen. En viitsi alkaa asiasta tappelemaan ja maksoin laskun saman tein niin ei tule paha mieli sitä miettiessä. Sääli että joudun olemaan liekanarussa vielä melko pitkään, mutta kun pääsen DNA:sta eroon, niin katselen asiallisempaa operaattoria. Ei tuosta ainakaan enään huonompaan suuntaan voi mennä, mutta ehkä kilpailijat pystyvät edes laskunsa lähettämään suunnilleen kerran kuukaudessa. Sen ei pitäisi olla kovin paljoa pyydetty?
toimia, samansuuntaista saa lukea muualta. Ehkä siellä on töissä vain yksi hnkö, jota ei ole ehditty perehdyttää? Mistä muusta tällainen voisi johtua?
- DNA:lle
ei taida oikein kirjoitti:
toimia, samansuuntaista saa lukea muualta. Ehkä siellä on töissä vain yksi hnkö, jota ei ole ehditty perehdyttää? Mistä muusta tällainen voisi johtua?
DNA-rahastaa liittymän vaihdossa. Vaihdoin lankapuhelinliittymän kotiluuri liittymäksi. 1.9.2010 tuli tekstiviesti, että 2.9.2010 liittymä vaihtuu. Nyt kumminkin laskutetaan myös syyskuun perusmaksu,11,09€, vedoten, että perusmaksu menee alkavalta kuukaudelta. Tuntuu,että liittymän vaihto vedätettiin kuunvaihteen yli tarkoituksella. Kotiluurin perusmaksusta vähennetään kuulemma 2:n päivän maksu, mikä on joitain senttejä. Sopimuksen teon ja liittymän vaihdon väliä oli pari kuukautta, vaikka luvattiin tehdä kuukaudessa. Aika nokkava oli myös asiakaspalvelun, jos nyt voi puhua asiakaspalvelusta, naikkonen joka kieltäytyi antamasta esimiehensä yhteystietoja.Valitettavasti kestää 2-vuotta, että voi vaihtaa operaattoria, mutta silloin ovat Saunalahden ym. puhelut tervetulleita.
- pellepuljun asiakas
DNA:lle kirjoitti:
DNA-rahastaa liittymän vaihdossa. Vaihdoin lankapuhelinliittymän kotiluuri liittymäksi. 1.9.2010 tuli tekstiviesti, että 2.9.2010 liittymä vaihtuu. Nyt kumminkin laskutetaan myös syyskuun perusmaksu,11,09€, vedoten, että perusmaksu menee alkavalta kuukaudelta. Tuntuu,että liittymän vaihto vedätettiin kuunvaihteen yli tarkoituksella. Kotiluurin perusmaksusta vähennetään kuulemma 2:n päivän maksu, mikä on joitain senttejä. Sopimuksen teon ja liittymän vaihdon väliä oli pari kuukautta, vaikka luvattiin tehdä kuukaudessa. Aika nokkava oli myös asiakaspalvelun, jos nyt voi puhua asiakaspalvelusta, naikkonen joka kieltäytyi antamasta esimiehensä yhteystietoja.Valitettavasti kestää 2-vuotta, että voi vaihtaa operaattoria, mutta silloin ovat Saunalahden ym. puhelut tervetulleita.
Katselin vielä tarkemmin tuota maksamaani laskua ja siinä dna kimppa -kuukausimaksu oli peritty ajalta 2.2.2010-27.8.2010. Asian tekee mielenkiintoiseksi se, että hankin liittymän puhelimineen maaliskuussa. Saunalahti se minullakin mielessä kun tässä vielä vajaa 1,5 vuotta kärvistellään.
- sama linja
pellepuljun asiakas kirjoitti:
Katselin vielä tarkemmin tuota maksamaani laskua ja siinä dna kimppa -kuukausimaksu oli peritty ajalta 2.2.2010-27.8.2010. Asian tekee mielenkiintoiseksi se, että hankin liittymän puhelimineen maaliskuussa. Saunalahti se minullakin mielessä kun tässä vielä vajaa 1,5 vuotta kärvistellään.
siellä sentään asiakaspalvelu aina vastasi ja aina ystävällisesti ja aina juuri siihen mihin kysyin, ei tullut ympäripyöreää juupajaapaa tai että ota yhteys as.palveluun! Se kun ei vastaa dnalla kuitenkaan. Tai no, monen viikon viiveellä vastaa. ASiakaspalvelun nykypv:nä pitäisi kyllä olla eriluokkaa, tulee mieleen että siellä on työharjoittelijoita töissä, joita ei ole oapstettu mitenkään, ei millään pahalla mutta se olo siitä jää, kun sinne on yhteydessä ja lukee muiden kokemuksia tai keskustelee. ikävä kyllä.
- hntgrfdesw
sama linja kirjoitti:
siellä sentään asiakaspalvelu aina vastasi ja aina ystävällisesti ja aina juuri siihen mihin kysyin, ei tullut ympäripyöreää juupajaapaa tai että ota yhteys as.palveluun! Se kun ei vastaa dnalla kuitenkaan. Tai no, monen viikon viiveellä vastaa. ASiakaspalvelun nykypv:nä pitäisi kyllä olla eriluokkaa, tulee mieleen että siellä on työharjoittelijoita töissä, joita ei ole oapstettu mitenkään, ei millään pahalla mutta se olo siitä jää, kun sinne on yhteydessä ja lukee muiden kokemuksia tai keskustelee. ikävä kyllä.
yhteys as.palveluun sen kaavakkeen kautta, joka dnan sivuilla, mutta turhaa kun kaavakkeet roikkuu viikkoja jossain jonossa ja kaikkiin ei edes vastata.
- aika mielenkiintoine
hntgrfdesw kirjoitti:
yhteys as.palveluun sen kaavakkeen kautta, joka dnan sivuilla, mutta turhaa kun kaavakkeet roikkuu viikkoja jossain jonossa ja kaikkiin ei edes vastata.
- kantapään kautta
pellepuljun asiakas kirjoitti:
Olin niin pahalla päällä, että tulipa paljon kirjoitusvirheitä tuohon avaukseen. En viitsi alkaa asiasta tappelemaan ja maksoin laskun saman tein niin ei tule paha mieli sitä miettiessä. Sääli että joudun olemaan liekanarussa vielä melko pitkään, mutta kun pääsen DNA:sta eroon, niin katselen asiallisempaa operaattoria. Ei tuosta ainakaan enään huonompaan suuntaan voi mennä, mutta ehkä kilpailijat pystyvät edes laskunsa lähettämään suunnilleen kerran kuukaudessa. Sen ei pitäisi olla kovin paljoa pyydetty?
Saivatpa mokomat jallitettua minutkin asiakkaakseen. Vaikka puhelinliittymä ei edes toimi kunnolla, joudun roikkumaan pari vuotta asiakkaana ja maksamaan viulut. Puhelinlinja pätkii ja pumppaa (asun kuulema katvealueella heh-heh) kuten ensimmäiset markkinoille tulleet matkapuhelimet parikymmentä vuotta sitten!!
Lisäksi olen törmännut useisiin ristiriitaisuuksiin asiakaspalvelukäytännöissä. Asiakaspalveluhenkilöstöllä ei näytä olevan yhteisiä ohjeistuksia, vaan toinen sanoo sitä ja joku toinen mitä sylki suuhun tuo. Ottaa päähän myös välinpitämättömyys ja ylimielisyys, jolla maksavia asiakkaita kohdellaan (esim. ei vastata reklamaatioon asiallisesti). - HOMODNA
kantapään kautta kirjoitti:
Saivatpa mokomat jallitettua minutkin asiakkaakseen. Vaikka puhelinliittymä ei edes toimi kunnolla, joudun roikkumaan pari vuotta asiakkaana ja maksamaan viulut. Puhelinlinja pätkii ja pumppaa (asun kuulema katvealueella heh-heh) kuten ensimmäiset markkinoille tulleet matkapuhelimet parikymmentä vuotta sitten!!
Lisäksi olen törmännut useisiin ristiriitaisuuksiin asiakaspalvelukäytännöissä. Asiakaspalveluhenkilöstöllä ei näytä olevan yhteisiä ohjeistuksia, vaan toinen sanoo sitä ja joku toinen mitä sylki suuhun tuo. Ottaa päähän myös välinpitämättömyys ja ylimielisyys, jolla maksavia asiakkaita kohdellaan (esim. ei vastata reklamaatioon asiallisesti).Meillä menee taas niin, että meillä vaihdettiin liittymän rajaksi 30€ sitten seuraavana kuukautena tuli 110€ lasku!!!!!!! Eivät olleet vaihtanu sitä 30€ rajotusta käyttöö!! ja sitlti jouduttiin maksamaan 40€ euroa tuosta kun ne paskat mokas siellä!!! JA TUOLLA PASKALLA LIITTYMÄLLÄ SAA LÄHETTÄÄ 200 TEKSTIVIESTIÄ JA PUHUA EHKÄ PUOL MINUUTTIA, JA OTTAAVAT 30€!!!! Sitten: yritetään vaihtaa liittymää, mutta tunnusten salasana ei toimi -.- ei voi lähettää viestiä kännykästä josta saldo loppu, vaikka pitäs olla ilmanen viesti!! sitten kun pankkitunnuksilla yrittää, valittaa että ei ole käyttäjä!! MITÄ VITTUA?! JOS OLET KÄYTTÄJÄ, SE EI HYÖDYTÄ MITÄÄN, JA JOS MENET PANKKITUNNUKSILLA VALITTAA ETTÄ ET OLE KÄYTTÄJÄ. ei oikeesti vittu mitä paskaa. DNA:ta ei tule KOSKAAN mulle käyttöön. aivan uskomatonta paskaa.
- loyd´s
HOMODNA kirjoitti:
Meillä menee taas niin, että meillä vaihdettiin liittymän rajaksi 30€ sitten seuraavana kuukautena tuli 110€ lasku!!!!!!! Eivät olleet vaihtanu sitä 30€ rajotusta käyttöö!! ja sitlti jouduttiin maksamaan 40€ euroa tuosta kun ne paskat mokas siellä!!! JA TUOLLA PASKALLA LIITTYMÄLLÄ SAA LÄHETTÄÄ 200 TEKSTIVIESTIÄ JA PUHUA EHKÄ PUOL MINUUTTIA, JA OTTAAVAT 30€!!!! Sitten: yritetään vaihtaa liittymää, mutta tunnusten salasana ei toimi -.- ei voi lähettää viestiä kännykästä josta saldo loppu, vaikka pitäs olla ilmanen viesti!! sitten kun pankkitunnuksilla yrittää, valittaa että ei ole käyttäjä!! MITÄ VITTUA?! JOS OLET KÄYTTÄJÄ, SE EI HYÖDYTÄ MITÄÄN, JA JOS MENET PANKKITUNNUKSILLA VALITTAA ETTÄ ET OLE KÄYTTÄJÄ. ei oikeesti vittu mitä paskaa. DNA:ta ei tule KOSKAAN mulle käyttöön. aivan uskomatonta paskaa.
Tunnukset ilmaisella tekstarilla niin toimii.
kantapään kautta kirjoitti:
Saivatpa mokomat jallitettua minutkin asiakkaakseen. Vaikka puhelinliittymä ei edes toimi kunnolla, joudun roikkumaan pari vuotta asiakkaana ja maksamaan viulut. Puhelinlinja pätkii ja pumppaa (asun kuulema katvealueella heh-heh) kuten ensimmäiset markkinoille tulleet matkapuhelimet parikymmentä vuotta sitten!!
Lisäksi olen törmännut useisiin ristiriitaisuuksiin asiakaspalvelukäytännöissä. Asiakaspalveluhenkilöstöllä ei näytä olevan yhteisiä ohjeistuksia, vaan toinen sanoo sitä ja joku toinen mitä sylki suuhun tuo. Ottaa päähän myös välinpitämättömyys ja ylimielisyys, jolla maksavia asiakkaita kohdellaan (esim. ei vastata reklamaatioon asiallisesti).> puhelinliittymä ei edes toimi kunnolla ...
Työpaikallani Helsingin Kampissa työhuoneessani pohjakerroksessa ei ole kenttää ollenkaan. Mutta kun aikansa juoksenteli talossa löytyi porrashuoneen ikkunalaudalta istumapaikka josta yhteys toimi
(Vielä huonommin toimii ns. "asiakaspalvelu")
Onneksi omistan toisenkin operaattorin liittymän- ^hghgh
ei enää enään kirjoitti:
Koita nyt jo uskoa, että enää kirjoitetaan "enää", ei "enään"!
nolo ^^
- Anonyymi
kantapään kautta kirjoitti:
Saivatpa mokomat jallitettua minutkin asiakkaakseen. Vaikka puhelinliittymä ei edes toimi kunnolla, joudun roikkumaan pari vuotta asiakkaana ja maksamaan viulut. Puhelinlinja pätkii ja pumppaa (asun kuulema katvealueella heh-heh) kuten ensimmäiset markkinoille tulleet matkapuhelimet parikymmentä vuotta sitten!!
Lisäksi olen törmännut useisiin ristiriitaisuuksiin asiakaspalvelukäytännöissä. Asiakaspalveluhenkilöstöllä ei näytä olevan yhteisiä ohjeistuksia, vaan toinen sanoo sitä ja joku toinen mitä sylki suuhun tuo. Ottaa päähän myös välinpitämättömyys ja ylimielisyys, jolla maksavia asiakkaita kohdellaan (esim. ei vastata reklamaatioon asiallisesti).Kakarat asialla!Ripset ja kiree peräpää on tärkein!
- pellepuljun asiakas
Tässä kuussa ei sitten laskua ole taas näkynyt ollenkaan (ellei huomenna sitten tule). Saisikohan sen sopimuksen purettua oikeusteitse kun homma ei yksinkertaisesti tunnu tuossa puljussa toimivan.
- Nokia 6700
Olen tapellut dna:n kanssa kohta puolivuotta kun liittymä ei kuulu asunnossani. 3 viikkoa sitten kun soitin taas asiakaspalveluun sain kuulla että purku onnistuu ja he lähettävät loppulaskun päätelaitteesta. Kohta tulee viikko siitä kun soitin että miten asia etenee, ei ollut muuttunut miksikään eli edelleen lasku on lähettämättä. Saas nähdä kuinka kauan ne sitä vielä panttaa ja minä juoksen ulos puhumaan ettei puhelu katkea.
- Pellepuljun asiakas
Tuleekohan tässä kuussa laskua? Vielä ei ole näkynyt, mutta vasta tuossa ensi viikolla sitä voisi alkaa taas sen perään soittelemaan. Voisin laittaa asiasta vaikka vedonlyönnin pystyyn.
- Pellepuljun asiakas
Tänään jonottelin asiaspalveluun ja pyysin laskun tiedot kun ei ole näkynyt. Kohtahan tässä on vuosi mennyt ja laskuja ei pellepulju vieläkään pysty lähettämään, vaan ne pitää ruinata asiakaspavelusta. Jos se nyt kuitenkin jostain kohtalon oikusta sattuisi postiluukusta tipahtamaan, niin kerron tässä ketjussa.
- kyllä ketuttaa
Pellepuljun asiakas kirjoitti:
Tänään jonottelin asiaspalveluun ja pyysin laskun tiedot kun ei ole näkynyt. Kohtahan tässä on vuosi mennyt ja laskuja ei pellepulju vieläkään pysty lähettämään, vaan ne pitää ruinata asiakaspavelusta. Jos se nyt kuitenkin jostain kohtalon oikusta sattuisi postiluukusta tipahtamaan, niin kerron tässä ketjussa.
http://www.anssi.fi/2010/12/ongelmia-dnan-kanssa-henkka-avautuu/
- Pellepuljun asiakas
kyllä ketuttaa kirjoitti:
http://www.anssi.fi/2010/12/ongelmia-dnan-kanssa-henkka-avautuu/
Eipä tullut sitä laskua koskaan ja nyt jännitetään tuleeko joulukuun laskuakaan. Eipä se näköjään homma suju muillakaan kyseisen pellepuljun kanssa.
- AASIAKAS
Pellepuljun asiakas kirjoitti:
Eipä tullut sitä laskua koskaan ja nyt jännitetään tuleeko joulukuun laskuakaan. Eipä se näköjään homma suju muillakaan kyseisen pellepuljun kanssa.
Kaverit ,älkää välittäkö,sillä mulle ne ei ole palauttanut rahojakaan,kun maksoin vahigossa väärän laskun heidän tilille... Rahoja olen odottanut 2,5kk on kuulemma kiirettä heillä,kun eivät ehdi oikaista asiaa??? Onneksi etusopimukset umpeutuu pian,jotta pääsen vaihtamaan operaattoria! Pitäköön rahat ja palkatkoon lisää työntekijöitä,että pystyvät hoitaa työnsä!!!
ERITTÄIN PETTYNYT ASIAKAS. - Pellepuljun asiakas
Pellepuljun asiakas kirjoitti:
Eipä tullut sitä laskua koskaan ja nyt jännitetään tuleeko joulukuun laskuakaan. Eipä se näköjään homma suju muillakaan kyseisen pellepuljun kanssa.
Joulukuun laskua ei ole tullut. Aikaisemmin laskun on saanut kerjäämällä asiakaspalvelusta ja se on tullut tekstiviestinä. Nytkin taas kerjättiin, mutta sitä tekstiviestiäkään ei ole enään näkynyt. Palataan asiaan jos tilanteessa tapahtuu muutoksia. Päätän raporttini tältä erää tähän.
- Pellepuljun asiakas
Pellepuljun asiakas kirjoitti:
Joulukuun laskua ei ole tullut. Aikaisemmin laskun on saanut kerjäämällä asiakaspalvelusta ja se on tullut tekstiviestinä. Nytkin taas kerjättiin, mutta sitä tekstiviestiäkään ei ole enään näkynyt. Palataan asiaan jos tilanteessa tapahtuu muutoksia. Päätän raporttini tältä erää tähän.
Tänään sai DNA aikaiseksi laskun tiedot tekstiviestillä. Ensi kuussa vissiin taas kerjätään tietoa paljonko pitää maksaa. Positiivisena asiana näen sen, että taas yksi kuukausi vähemmän tätä löysää hirttoköyttä ja sen jälkeen ei ikinä enään tätä operaattoria.
- :P
Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus irtisanoa sopimus, vaikka olisit "sitoutunut 2 vuodeksi". Kuluttajalla on AINA oikeus irtisanoa sopimus! Soita vaikka Kuluttajavirastoon ja kysy!
- Pellepuljun asiakas
Toisaalta tekisi mieli irtisanoa sopimus heti, mutta toisaalta himottaa kyllä nähdä pystyykö DNA kahdessa vuodessa saamaan laskutustaan osaltani kuntoon. Kun muiden kokemuksia lukee, niin sitähän ei tiedä alkavatko vaikka vuosien päästä lähettelemään tekaistuja laskuja. Nythän ei ole edes kuittia maksetuista laskuista kun niiden tiedot on saatu kerjäämisen jälkeen kuukausittain DNA:ta ja maksettu verkkopankissa. Pahimmassa tapauksessa laskuttavat kaiken vielä toiseen kertaan. Saas nähdä miten tämä vielä päättyy.
- Pellepuljun asiakas
Tuleeko tammikuussa laskua? Vielä sitä ei ole näkynyt, mutta onhan tässä vielä reilu viikko aikaa. Ensi viikolla loppuviikosta pitää sitten taas yrittää päästä puhelimella asiakaspalveluun jos laskua ei näy.
Jossain vaiheessa voisi koittaa tuleeko se perintätoimiston kautta jos jättää joltain kuulta laskutustietojen kerjäämisen väliin. Teen sen testin kun vuosi tätä pelleilyä tulee täyteen.- DNA:n asiakas
Ihmeiden aika ei ole ohi. DNA:n asiakaspalvelu soitti ja kysyi onko tullut laskua. Kieltävän vastauksen saatuaan lähetti laskun tiedot tekstiviestillä ja kävin sen äsken verkkopankissa maksamassa.
Tuo oli minusta jo hyvää palvelua.
- DNA:n asiakas vielä
Nyt aletaan pikku hiljaa jännittämään miten käy helmikuun laskun kanssa. Laskua ei ole vielä näkynyt. Saas nähdä soittaako asiakaspalvelu tässä kuussa, tuleeko paperilasku, pitääkö itse soittaa asiakaspalveluun ja jos pitää, niin kuinka kauan joutuu jonottamaan, jne...
Elämme jälleen jännittäviä aikoja.- Ritva*
Meitä dna:n vedättämiä tuntuu olevan paljon. Tehdään joku joukkohaaste ko. yritystä vastaan. Omassa elämässä ollut niin paljon sairastapauksia ym., että ei ole jaksanut puuttua vedätykseen ajoissa. 800-1300 €:n laskus maksettu maksusuunnitelmien avulla. Puhelinerittelyjä ei saa ko. firmasta, palvelupuhelimiin soitettu jopa 11 h kuussa, että pahasti huijattu (sis. soneran palvelupuhelut, 118-palvelu jne). 118-palveluunkin mukamas 2,5 h kuussa...Ei ikinä! Pettynyt olen todella, ja nyt, kun olen lukenut muiden kertomuksia, olen varma, että täysi vedätys päällä. Yksin kukaan ei voi mitään, mutta porukalla voimme nousta ko. lafkaa vastaan... Auttakaa! Monet tonnit mennyt huijarifirmaan sinisilmäisyyden takia! Viedään tämä asia yhdessä eteenpäin! Heti suostuvat maksusuunnitelman tekoon kyllä, mutta jos maksuvaikeuksia sittenkin, on edessä ulosotto ym. uhkaukset. Mitä voisimme tehdä yhdessä kaikkien huijattujen hyväksi? Itse olen ollut jo yhteydessä kuluttajansuojaan ja tänään soitin Tiuraniemelle, joka kuitenkin tavattavissa vasta maanantaina... Olen varmasti saamassa tuhansia euroja, ja tämän lisäksi, hyvä, jos huijarit saadaan kiinni ja pulju kumoon! Kehuvat vain, että hyvin menee, asiakkaita riittää ja laajennus edessä Helsinkiin! Estetään tämä yhdessä! Kiitos kaikille ja vastatkaa ideoin, mitä tehdä? Porukka on voimaa!
- Ideanikkariko
Ritva* kirjoitti:
Meitä dna:n vedättämiä tuntuu olevan paljon. Tehdään joku joukkohaaste ko. yritystä vastaan. Omassa elämässä ollut niin paljon sairastapauksia ym., että ei ole jaksanut puuttua vedätykseen ajoissa. 800-1300 €:n laskus maksettu maksusuunnitelmien avulla. Puhelinerittelyjä ei saa ko. firmasta, palvelupuhelimiin soitettu jopa 11 h kuussa, että pahasti huijattu (sis. soneran palvelupuhelut, 118-palvelu jne). 118-palveluunkin mukamas 2,5 h kuussa...Ei ikinä! Pettynyt olen todella, ja nyt, kun olen lukenut muiden kertomuksia, olen varma, että täysi vedätys päällä. Yksin kukaan ei voi mitään, mutta porukalla voimme nousta ko. lafkaa vastaan... Auttakaa! Monet tonnit mennyt huijarifirmaan sinisilmäisyyden takia! Viedään tämä asia yhdessä eteenpäin! Heti suostuvat maksusuunnitelman tekoon kyllä, mutta jos maksuvaikeuksia sittenkin, on edessä ulosotto ym. uhkaukset. Mitä voisimme tehdä yhdessä kaikkien huijattujen hyväksi? Itse olen ollut jo yhteydessä kuluttajansuojaan ja tänään soitin Tiuraniemelle, joka kuitenkin tavattavissa vasta maanantaina... Olen varmasti saamassa tuhansia euroja, ja tämän lisäksi, hyvä, jos huijarit saadaan kiinni ja pulju kumoon! Kehuvat vain, että hyvin menee, asiakkaita riittää ja laajennus edessä Helsinkiin! Estetään tämä yhdessä! Kiitos kaikille ja vastatkaa ideoin, mitä tehdä? Porukka on voimaa!
Voisihan sitä varata vaikkapa dnavedattaa.com domainin ja perustaa sen alle webbisivut. Siellä sitten kyseisen puljun palveluun tyytymättömät voisivat kertoa oman tarinansa. Joukkokanne ei taida meidän oikeusjärjestelmässä olla mahdollinen.
- DNA:n asiakas vielä
Nimittäin tekstiviestillä laskun tiedot. Pelittää tämä näinkin.
- DNA:n asiakas vielä
Kohta aletaan jännittämään maaliskuun laskun kohtaloa. Tuoko sen posti, tekstiviesti vaiko ulosottomies. Pysykää kanavalla.
- DNA:n asiakas vielä
Tekstiviestillä se taas hoitui kun ruinasi. Maaliskuu siis toivottavasti pulkassa.
- Sama vanha.
Kohta vissiin pitää alkaa soittelemaan huhtikuun laskua.
- Sama vanha
Tekstiviestillä se taas saapui kun ensin oli sitä pyytänyt. Katsellaan seuraavaksi joko toukokuussa tulisi ihan oikea lasku postiluukusta.
- Vienokalevi
Järkyttävä firma. Laittoivat laskun perintään, vaikka olin maksanut. Missään ei näy. Olin toimittanut laskun tiedot yms, mutta 2,5 kuukautta ei riittänyt, vaan perinnän kautta lähestyvät.Eivät ehdi selvitellä, miksi rahat eivät näy heidän tilillään, vaan vaativat maksamaan kahteen kertaan.Nuoria,kokemattomia asiakaspalvelussa.Esimiesten kanssa ei pääse juttusille.Aivan ala-arvoista palvelua. Kytkykauppa kyseessä, vielä 1.5 v jäljellä sopimusta.
- DNA konkurssissa?
DNA on törkeä firma. Kaipa niitä vahinkoja muillekin sattuu, mutta DNA vain ei koskaan saa korjatuksi niitä virheitään. Täytyy kai meilata toimitusjohtajalle, jos ei kerran kukaan muu siellä viitsi tehdä mitään.
Jos nyt saisin valita, ottaisin Saunalahden liittymän, sillä se on edullinen ja siellä on asiakaspalveluakin, toisin kuin DNA:lla. - DNA rahapulassa
Siis DNA:n "ilmainen asiakaspalvelua", jota oikein mainostavat, tarkoittaa vain sitä, että lähettävät asiakkaalle laskun. Jos laskua ei tule, on asiakkaan anottava sitä etukäteen, ennenkuin kirjoittavat karhukirjeen. Sen jos tulostavat, asiakas joutuu maksamaan vitosen lisää ja jää ilman laskuaan silti. Mistä asiakas voi tietää, milloin ovat kirjoittaneet laskun, jos eivät kerran lähetä sitä asiakkaalle?
Miten tämä vaikuttaa Welhoon? DNA:han on kuulemma ostanut sen. Kohta on Welhokin rahapulassa. - uusi asiakas
Hei Sama vanha,
Toukokuun laskut on kuulemma lähetetty jo viime viikolla. Just pyysin omastani kopiota ja eräpäivän siirtoa vastaavasti. En uskalla tekstareilla maksella, täytyy niillä olla rahaa postimaksuun, koska se kuuluu sopimukseen. Laskuanomukset kannattaa lähettää meilinä, jotta siitä jää todiste itselle. DNA:n nettilomakkeet eivät toimi tai eivät ehdi lukea niitä, turhaa joka tapauksessa.
Jännittävää uhkapeliä: tuleeko lasku, kopio, korkolasku vaiko Intrumin uhkauskirje?- Sama vanha
Eipä ole toukokuun laskua näkynyt. Loppukuusta täytyy sitä taas soitella. Ehkä se olisi järkevämpää kysellä niitä sähköpostilla jotta tosiaan jäisi jotain näyttöä asiasta. Eroon tuosta liittymästä pitäisi päästä mutta kun ei oikein olisi aikaa alkaa asiasta tappelemaankaan.
- uusi asiakas
DNA:lla laittavat nopeasti laskut Intrumile perittäviksi, vaikka eivät laskujaan saa liikkeelle. Silloin on hyvä olla todisteita. Kysyin kuluttajansuojalautakunnasta mahdollisuuksia irtisanoa määräaikainen sopimus, mutta laskutusviiveet ei kuulemma riitä irtisanomisen perusteeksi.
Mutta kuluttajalautakuntaan kannattaa valittaa ja eräpäivän siirtoa pyytää/vaatia DNA:lta, eiväthän ne muuten koskaan korjaa asiaa. Ja postillekin pitää kuulemma valittaa, [email protected] Alkavat siellä tutkia asiaa, jos tulee tarpeeksi valituksia.
Siis kolmeen paikkaan yhteensä pitää ottaa yhteyttä joka kuukausi. On siinä puuhaa ja aikaa menee aika tavalla pitkän päälle, ainakin miulla kun on kahden vuoden sopimus.
Kävelin DNA:n kauppaan vain sen vuoksi, kun siellä ei ollut jonoa. Äkkiä se sitten selvisi, miksei siellä ollut jonoa: fiksut asiakkaat lukevat keskustelupalstoja ennen ostopäätöstään. - MUSTANGCI
VAROKAA DNA ...SE ON PASKAA...
- Sama vanha
Samalla kaavalla eli soitto asiakastukeen ja laskun tiedot tekstiviestillä sujui myös toukokuu. Nyt jännätään seuraavaksi sitten kesäkuuta.
- ulkosuomala1nen
En tiedä suomalaisista nettipalvelimista paljoa, koska asun ulkomailla, mutta sen voin sanoa, että hankala on yrittää jutella skypellä ystäväni kanssa, joka on DNA:n asiakas. Nettiyhteys katkeilee koko ajan ja sitten menee tosi hitaaksi. Kameran kanssa juttelu ei tule kysymykseenkään ja kaikki muut ohjelmat on suljettava, eikä sekään aina auta.
DNA neuvoo vaihtamaan palvelinta. No, tuo on hyvä neuvo, ja hehän kuulemma ylvästelevät asiakaspalvelullaan:) - uusi asiakas
"Samalla kaavalla eli soitto asiakastukeen ja laskun tiedot tekstiviestillä sujui myös toukokuu. Nyt jännätään seuraavaksi sitten kesäkuuta. "
Onpa kätevää, ainakin DNA:n kannalta. Mikset pyydä heiltä laskukopioita? Jäät joka kuukausi ilman laskuerittelyä, jota saatat tarvita, jos tulee epäselvyyksiä. Nykysysteemillä et edes huomaa, jos tulee epäselvyyksiä.
Pitävät ehkä hankalana asiakkaana, kun pyysin laskun, mutta kyllä se sisältyy sopimukseen. Lisäksi otin lisää maksuaikaa vastaavasti, menkööt vaikka konkurssiin koko pellepulju, kun eivät kerran osaa hommiaan hoitaa. - pellepuljun asiakas
Nyt aletaan kohta jännäämään tuleeko kesäkuun lasku. Veikkaa, että ei tule, mutta ihmeitähän voi aina tapahtua. Loppukuusta soitellaan sitten taas ja kerjätään laskun tiedot jos posti ei muista. Vajaa vuosi enään tätä jäljellä ja sen jälkeen ei koskaan enään tätä "operaattoria".
- uusi asiakas
Valitukset ovat ilmeisesti tehonneet: DNA:n kesäkuun lasku viipyi "postissa" vain viikon. Melkoista edistystä, mutta Kuluttajalautakunnan mukaan mitään luottamista ei ole DNA:n laskutukseen, vaan ovat aiemminkin kuulemma satunnaisesti onnistuneet jotenkuten. Kaksi päiväähän kakkosluokan postin pitäisi vain viipyä matkalla.
DNA:sta ei pääse eroon sitten millään, "palvelu" kun on niin loistavaa. No - pääasia, että laskun saa, vaikka pitäisihän sen tulla ihan anomattakin. Toivottavasti saat tässä kuussa laskun ja jollet saa, pyydä kopio, että jää jonkinlainen kuitti tapahtumasta.- Pellepuljun asiakas
Vielä ei ole laskua näkyny. Onhan tässä tosin kuukauttakin vielä jäljellä. Soneran lasku VDSL2 liittymästä tulikin ajallaan niinkun aina ja myöskin Elisan puhelinlasku kun taloudessa on yksi Elisan liittymä.
Veikkaan, että ihan oikeasti eivät saa kahdessa vuodessa asiaa kuntoon. Tässä kun reilusti yli vuosi ollaan jo kärsitty. Kytky päättyy maaliskuussa 2012 joten yhdeksän kuukautta tässä kai enään pitää kärvistellä.
Sitähän ei sitten tiedä paljonko lähettävät vielä laskuja kun pääsen DNA:sta eroon. Sellaisiakin tarinoita täältä on saanut lukea, että laskuja tulee vielä vuosien päästä siitä kun on liittymän irtisanonut. Ei nyt kuitenkaan viitsi maalailla piruja seinille. Niin huono tuuri minullakaan ei kai voi olla.
- kyllästynyt!!
En jaksa typeriä/ juntteja ihmisiä jotka aina vaan valittaa, enkä myöskään näitä ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen läppiä... Operaattoreilla kun sattuu olemaan vähän runsaammin niitä laskutusasiakkaita, kun "kirkonkylän omalla pullapuodilla"!!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5900793
Tervemenoa sinne Saunikselle vaan! - Se sama vanha
Unohtui päivittää tätä ketjua kesäkuun osalta. Sehän meni entiseen malliin asiakaspalvelusta laskun tiedot ruinaamalla. Nyt katsellaan josko sitten jo heinäkuun lasku tulisi ihan postissa. Siitä sitten syksyä ja talvea kohden asiaa ihmien ja tätä ketjua täydentäen. Siitä se sitten uusi kevät tulla tupsuttaa ja DNA saa saappaankuvan persauksiinsa ja samalla tämä ketju päätepisteensä.
- Se sama vanha
Jaksa enään oikein tätäkään ketjua päivittää kun tilanne ei mihinkään ole muuttunut. Heinäkuu meni samalla kaavalla eli eipä tullut laskua ja itse piti se ruinata. Elokuu on vasta alussa joten siitä ei vielä tietoa, mutta mihin tämä tästä muuttuisi? Ei mihinkään. Jokainen kuukausi tuo kuitenkin mahdollisuuden liittymän irtisanomiseen kuukauden lähemmäksi.
- se sama vanha
Elokuu niinkuin muutkin kuukaudet. Josko jo syyskuussa laskutus toimisi, saas nähdä.
- kestä kestä
Häntä pystyyn. Eihän sulla ole ku puoli vuotta kytkyä jäljellä.
- se sama vanha
kestä kestä kirjoitti:
Häntä pystyyn. Eihän sulla ole ku puoli vuotta kytkyä jäljellä.
Juu eipä tässä enään isoja aikoja. Syyskuu meni vanhalla mallilla. Soitto asiakaspalveluun ja tiedot sieltä tekstiviestillä.
- se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
Juu eipä tässä enään isoja aikoja. Syyskuu meni vanhalla mallilla. Soitto asiakaspalveluun ja tiedot sieltä tekstiviestillä.
Lokakuun meni samalla vanhalla kaavalla. Miten lie sitten marraskuussa, aika näyttää.
- se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
Lokakuun meni samalla vanhalla kaavalla. Miten lie sitten marraskuussa, aika näyttää.
Eipä tullut laskua marraskuussakaan. Enään muutama kuukausi kytkyä jäljellä. Nyt alkaa jo hymyilyttämään. :)
Seuraava tilannekatsaus joulukuussa. - se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
Eipä tullut laskua marraskuussakaan. Enään muutama kuukausi kytkyä jäljellä. Nyt alkaa jo hymyilyttämään. :)
Seuraava tilannekatsaus joulukuussa.Ei tullut DNA:lta joululahjaa eli joulukuun laskua. Samalla kaavalla asiakaspalvelusta se kerjättiin tekstiviestinä. Enää kolme kuukautta ja tästä paskasta pääsee eroon. Mitähän tilalle?
- se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
Ei tullut DNA:lta joululahjaa eli joulukuun laskua. Samalla kaavalla asiakaspalvelusta se kerjättiin tekstiviestinä. Enää kolme kuukautta ja tästä paskasta pääsee eroon. Mitähän tilalle?
Uusi vuosi ja uudet kujeet. Nyt odotetaan tammikuun laskua jota ei vielä ole näkynyt. Loppukuusta sitä varmaan tarvii taas asiakaspalvelusta ruinata laskun tiedot jos vanhat merkit pitävät paikkansa. No eipä tässä enään montaa kuukautta ole kytkyä jäljellä ja sitten voisi kokeilla osaako vaikka saunalahti lähettää laskuja.
- se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
Uusi vuosi ja uudet kujeet. Nyt odotetaan tammikuun laskua jota ei vielä ole näkynyt. Loppukuusta sitä varmaan tarvii taas asiakaspalvelusta ruinata laskun tiedot jos vanhat merkit pitävät paikkansa. No eipä tässä enään montaa kuukautta ole kytkyä jäljellä ja sitten voisi kokeilla osaako vaikka saunalahti lähettää laskuja.
Asiakaspalvelusta piti soittaa tammikuunkin laskun tiedot. Enään pari kuukautta ja sitten sen paskan saa hyvällä omallatunnolla irtisanoa. Tai siis siirtää numeron jollekin toiselle operaattorille. Kai DNA senkin sössii...
- se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
Asiakaspalvelusta piti soittaa tammikuunkin laskun tiedot. Enään pari kuukautta ja sitten sen paskan saa hyvällä omallatunnolla irtisanoa. Tai siis siirtää numeron jollekin toiselle operaattorille. Kai DNA senkin sössii...
Eipä ole helmikuunkaan laskua näkynyt. Kohta pitää se taas asiakaspalvelusta soitella. Hommansin saunalahden liittymän ja numeron pitäisi siirtyä sinne kuun viimeinen päivä. Tämä ketju on siis nyt tulossa päätökseensä ellei dna sitten keksi esimerkiksi laskuttaa kaikkea toiseen kertaan tai jotain muuta kivaa. Vielä maaliskuussa soittelen sinne ja kyselen onko maksamattomia laskuja. Toivottavasti tämä oli sitten tässä. Hyvää jatkoa kaikille DNA:n asiakkaille jos ei tarvitse tällä foorumilla enään tämän jälkeen kirjoitella.
- se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
Eipä ole helmikuunkaan laskua näkynyt. Kohta pitää se taas asiakaspalvelusta soitella. Hommansin saunalahden liittymän ja numeron pitäisi siirtyä sinne kuun viimeinen päivä. Tämä ketju on siis nyt tulossa päätökseensä ellei dna sitten keksi esimerkiksi laskuttaa kaikkea toiseen kertaan tai jotain muuta kivaa. Vielä maaliskuussa soittelen sinne ja kyselen onko maksamattomia laskuja. Toivottavasti tämä oli sitten tässä. Hyvää jatkoa kaikille DNA:n asiakkaille jos ei tarvitse tällä foorumilla enään tämän jälkeen kirjoitella.
DNA:n pellepulju repäisi ja onnistui lähettämään ensimmäisen laskunsa. Siinä peritään esimerkiksi 5 euron maksukehoitusmaksua ilmeisesti jostain todella vanhasta olemattomasta laskusta. Kuten muistamme, DNA ei ole onnistunut niitä lähettämään ennen tätä päivää.
Saas nähdä onko tämä nyt sitten viimeinen kun liittymä on jo ollut viimekuun viimeisestä päivästä Saunalahdella jossa asiakaspalvelu toimiikin kuin unelma. Päin persettähän tuo lasku on, esimerkiksi nyt tuo maksukehoitusmaksu, mutta taidan maksaa jos tuon pellefirman nyt viimeinkin pääsisi unohtamaan. Toivottavasti ei tarvitse ikinä enään edes kusta siihen suuntaan.
Siinä muutenkin ilmeisesti peritään nyt myös viimekuun maksua jonka olen jo maksanut koskapa lasku on ajalta 28.1-27.2.2012. Sen soittelin puhelinpalvelusta niinkuin tuossa edellä kerrotaan. Sitten tietysti jää vielä uupumaan 28.2-29.2 lasku. Ei tässä oikeasti tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa. - se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
DNA:n pellepulju repäisi ja onnistui lähettämään ensimmäisen laskunsa. Siinä peritään esimerkiksi 5 euron maksukehoitusmaksua ilmeisesti jostain todella vanhasta olemattomasta laskusta. Kuten muistamme, DNA ei ole onnistunut niitä lähettämään ennen tätä päivää.
Saas nähdä onko tämä nyt sitten viimeinen kun liittymä on jo ollut viimekuun viimeisestä päivästä Saunalahdella jossa asiakaspalvelu toimiikin kuin unelma. Päin persettähän tuo lasku on, esimerkiksi nyt tuo maksukehoitusmaksu, mutta taidan maksaa jos tuon pellefirman nyt viimeinkin pääsisi unohtamaan. Toivottavasti ei tarvitse ikinä enään edes kusta siihen suuntaan.
Siinä muutenkin ilmeisesti peritään nyt myös viimekuun maksua jonka olen jo maksanut koskapa lasku on ajalta 28.1-27.2.2012. Sen soittelin puhelinpalvelusta niinkuin tuossa edellä kerrotaan. Sitten tietysti jää vielä uupumaan 28.2-29.2 lasku. Ei tässä oikeasti tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa.Jäi asia vaivaamaan, ja kävin verkkopankissa tarkistamassa, että olen todellakin maksanut 21.2 DNA:lle 50,01 euron laskun. Tässä tänään tulleessa laskussa on rivi:
Ennakkosuoritus 21.02.2012 -0,87
Tuosta voisi päätellä DNA:n napanneen siitä 50,01 euron suorituksesta kaiken 0,87 euroa ylittävän omaan taskuunsa ja laskuttavan loput nyt tällä uudella laskulla joka onkin sitten kasvanut jo yli 63 euron. No maksoin sen samalla kun verkkopankkiin kerran kirjauduin ja jään kauhulla odottamaan seuraavaa laskua vaikka liittymä jo toisella operaattorilla onkin. - se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
Jäi asia vaivaamaan, ja kävin verkkopankissa tarkistamassa, että olen todellakin maksanut 21.2 DNA:lle 50,01 euron laskun. Tässä tänään tulleessa laskussa on rivi:
Ennakkosuoritus 21.02.2012 -0,87
Tuosta voisi päätellä DNA:n napanneen siitä 50,01 euron suorituksesta kaiken 0,87 euroa ylittävän omaan taskuunsa ja laskuttavan loput nyt tällä uudella laskulla joka onkin sitten kasvanut jo yli 63 euron. No maksoin sen samalla kun verkkopankkiin kerran kirjauduin ja jään kauhulla odottamaan seuraavaa laskua vaikka liittymä jo toisella operaattorilla onkin.Ei ole enään DNA:sta onneksi mitään kuulunut joten kaikesta päätellen pääsin siitä moskasta vihdoinkin eroon. Case closed.
- se sama vanha
se sama vanha kirjoitti:
Ei ole enään DNA:sta onneksi mitään kuulunut joten kaikesta päätellen pääsin siitä moskasta vihdoinkin eroon. Case closed.
Vielä viimeinen (toivottavasti) päivitys tähän ketjuun. Ei ole DNA:sta kuulunut mitään edelleenkään joten aika vahvasti uskon etteivät enään puskista yllätä vaikka joku kertookin kauhutarinoita laskuista joita tulee vuosia sen jälkeen kun on viimeksi asiakkaana ollut.
Saunalahteen vaihdoin ja sen kanssa ei ole ollut ensimmäistäkään ongelmaa. Ei sillä etteikö voisi olla sillä kyllä tuolla kyseisen puljun asioita käsittelevällä foorumilla on tyytymättömiäkin asiakkaita. No vastapainoksi on sitten meitä erittäin tyytyväisiä.
Hyvää Joulua kaikille!!!
- ent. asiakas
DNA:n verkko oli 6.8. koko päivän nurin Helsingissä. Viimeinkin. Päästään pellepuljusta eroon. Opetelkoot ensin kirjoittamaan edes laskun, ennenkuin ryhtyvät yrittäjiksi.
- asiakas343
Hävintin puhelimeni ja tilasin uuden sim-kortin. 18.6 soitin DNA:n asiakaspalveluun että aktivoivat korttini. No nyt on soiteltu tähän päivään mennessä monta kertaa että laittavat liittymäni toimimaan, ja aina kuuluu sama loru että muutama päivä menee enään luultavasti, joku tekninen vika liittymässäni kuulemma.
Toinen ongelma on että liittymääni kuuluu puhepaketti(olikohan 500min) ja jokaisesta puhelusta joka liittymään laskuttavat silti erikseen. Tästäkin on soiteltu mutta asia ei ole muuttunut mitenkään.
Mikä helvetti siinä on nii vaikeata? - miksuliTre
Dna on TODELLAKIN syvältä sieltä jostain...onneks vaihdoin liittymää....................
- DNA EI KANNATA..
VAROKA DNA SE ON PASKAA......EN SUOSITTELE..
- srfd
AP:lle: miksi valitat? Kuvailemasi tilannehan tarkoittaa, että saat dna:lta ILMAISTA LAINAA, eli siis voi ansaita rahaa tyhjästä.
Menet vaan pankkiin, ja perustat säästötilin. Sinne laitat kuukausittain puhelinlaskun tyypillisen summan. Kun se iso satojen eurojen yhdistelmälasku tulee, nostat rahat ja maksat laskut. Korot voi pitää tilillä, ja ne ovat nyt ilmaista rahaa sinulle.- haiseva vatsalause
Lopeta ajattelu, se ei sovellu selvästikään sinulle.
- dnaonpaska
dna on paska netti pätkii helvetin paljon
- DNAHUARAT
Dna on syvältä oleva operaattori. Kusetuksen makua jo useaan otteeseen. Sekä itselle että tutuille.
- Jo 8 vuotta
Sitkeästi olen käyttänyt prepaid laajakaistaa, vaikka joka toinen kerta ladattuani datapaketin en sitä ole maksettuani saanutkaan käyttöön, vaan olen joutunut asiasta erikseen soittamaan asiakaspalveluun.
Nyt on kohta viikko mennyt ja kuittikin toimitettu asiakaspalveluun, siltikään ei datapaketti näy Minun Palveluni-sivulla :D
Aion olla sitkeä sissi, sillä Dna:n yhteys pelittää aivan loistavasti, kunhan sellaisen vain saa kovan väännön jälkeen.
T: Tyytyväinen asiakas en pääse Suomi 24 chattiin...vaihdan heti operaattorin kun määräaika LOPPUU..ELISALLA EI TÄLLAISTA OLLU KOSKAAN.
- Anonyymi
Hyvä aloitus niin turhaan aloittaa omaa. Siis dna:n palvelu on ollut tähän asti ihan täyttä paskaa, en käytä enään, enkä tule käyttämään. Vitun kahelit meni hukkaamaan nelonen kanavan tänään kanavanipusta niin alkaa piisaa tälläinen vitun kiero ihmisten kusetus paska.
- Anonyymi
Meille kävi samalla tavalla. VanhuUksena kun ei ymmärrä näiden päälle mittään ja soitto asiakapalvelvelun kautta huoltomiehille, jotka sanoivat etten ole asiakas ja löivät luurin korvaa. Irtisanon kaikki liittymämme.
- Anonyymi
Espanja yoigo ja orange suomi DNA päin helvettiä.Kaikki linjat tukossa ja fb perseillään kuinka on mahdollista tällainen yht.toiminta?88
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä tästä mielipuolesta Dna myös Elisa
- Anonyymi
vittu mikä firma, pysykää kaukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj502942Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet922880Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä392526KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1332121Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381728- 1021566
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r821566En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31484Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2891457- 1171294