ostetaan takavetoinen peltoauto

Niin ostamassa/ katselemassa ja ehkä ostamassa jotain takavetoista pelto/jäärata-autoa. Hinta haarukka noin 0-200e ja kyllä sitä tehoakin olisi ihan kiva löytyä mutta ei välttämättä eli siis toimiva takaveto peltoauto
pistäkää linkkejä niin kattelen

20

1364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppamies.

      Takaveto Volvoja saa parilla satkulla. 740 ja 940 sopii hyvin peltoautoksi.

      • Niin mutta mistä niitä sitten saisi


      • mopojonne
        ausido kirjoitti:

        Niin mutta mistä niitä sitten saisi

        Ei sun iskä varmaankaan anna sun mitään autoa laittaa.


      • Honda MonkeyMan
        mopojonne kirjoitti:

        Ei sun iskä varmaankaan anna sun mitään autoa laittaa.

        Mull on viivatti 127 kyl on pas...siis hyvä vehe iha oikeesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • PeltoEsko

      Paikallisella Ranta-Juipilla on ollu tovin myytävänä -92 bmw sedani jotain 900 eurolla, joka on kyllä ihan liikaa sen kuntoon nähden, jota kävin katsomassa just jäärata autoilua varten. Vielä jotain 350tkm ajettu ja kori vähän niin ja näin. Ei oikein tinkaamaankaan päässyt, kun sanoivat riittävän halvaks...
      Sit oli kans jotain Lada Samarata kans v. -00 ja -03 noin 400-700e, mutta niihin en taas oikein kunnolla mahtunut, kun pitkä kaveri oon :o)
      Ei taida täks talveksi jäälle päästä, kuin etuvetoisilla joita nyt aina saa....

    • ois pari kappaletta toimivia ladoja myytävänä, juuri siihen tarkoitukseen.. itä-suomi

    • rissssss

      mikä ois hinta ladoille ????

    • Takavedot on parhait

      Paras takaveto peltoauto ois Volvo 340, 360, 940, 740 ja 242. Vitun halpoja ja helvetin tehokkaita. Mut itellä on tuo 360 ja takaveto Corolla.

    • o_h_c

      mulla olis 1.6 taunus 120e

      • auton tarpeessa

        Onko siula vielä se taunus ja missä päin suomee ois.


    • Ostakaanypois

      Ylöjärveltä Pirkanmaalta löytyis seuraavat autot tarpeettomana:
      2kpl Volvo 240 toinen tais olla 2.3 koneella ja toinen 2.0. Kummastakaan ei enää katuautoo tee mutta pellolle sopivia.
      1kpl Volvo 740 2.3. Katsastettu viimeks tammikuussa 2009 pari kk sen jälkeen pistetty navettaan seisoon ja sielä ollu siitä asti
      1kpl Volvo 340 koneesta en kyllä muista. Katsastuskin taitaa olla viel pari viikkoo voimassa eli ei oo mikään iha mätä

      Kaikki rumia mutta toimivia. Alla taitaa kaikissa olla jokku vanhat nastarenkaat. Toisessa 240:sessä tais olla kesäkumit.

      Ei kai noista kehtaa paljoo pyytää mut laitetaan ny vähä hintoja.

      240 sais 100eurol tai molemmat 240:set 150e
      740:sestä kehtais pyytää varmaan 150e
      340 80e

      Tai sitte koko kasa pois pihasta 280e

      Mukaan saa jotai varaosia jos niille löytyy käyttöö

      Ainiin ja jos joku haluaa tehdä vähän tujumman peltoauton niin löytyis vielä e36 coupe bemari 3 litrasella 6pyttysellä koneella. Oikee takakulma on rutussa ja muutenkin vähän elämää nähneen näkönen. Oikee takalasi on myöski kadonnu samassa rytäkässä missä meni perä. Kuitenkin ihan ajokunnossa ja tekniikka yms on hyvässä iskussa. Papereita tohon ei oo olemassa enää, mut jos joku haluaa tosta vielä katuauton tehdä niin eiköhän siihen saada uudet paperit hommattua (sukulaiselta ostin aikanaan ilman papereita kun piti tehdä siitä radalle auto)
      Jos tosta bemarista sen 400e sais niin olisin ilonen. Onhan se kova hinta kolaroidusta autosta mutta tekniikalla ajettu vasta 60 000km

      Ja vielä hinta kaikille volvoille bemarille = 600e

      Jos ei noita kukaan hae niin menee romuttamolle. Paitsi bemarin ehkä säilytän. Menee romikselle heti kun alkaa lunta tiputteleen taivaalta

      • MASA270896

        Missä kunnossa toi 240 2.3 on eli kulkeeko.
        Mitä vikoja?


      • jankon petoni

        Todella kiinnostunut nimim. ostakaanytpois autoista! Jos luet tämän viestin niin ota yhteyttä [email protected]!


      • kiinnostunut

        Jos nimim.ostakaanypois näät tän pistäisitkö s-postiin tietoa/kuvia volleista jos et vielä oo ehtiny hävittää niitä oisin kiinnostunut ostaa pois [email protected]


    • Inaaarinmies

      Inarista sais tulla hakeen ilmaasiksi Fiiatti 127 ja foordi fiesta. ei nuista rahhaa kehtaa pyytää mutta ovat tuosa pihasa iha turhii ni hakekaaha ny joku pellolle ne

    • Enonkoskella

      Täällä ois Pösö 203 tuossa pellonreunassa. Kone ok pellit heikot. Voipi tulla hakemaan viidellä kympillä tai miten sovitaan. On vähän erikoisempi peltoauto mutta hyvin menee on maavaraa yms.

      • auto hakusessa

        Missä päin Enonkoskee voisin tulla kahtomaan laita numeros
        tai laita mulle päin viestii 0400 241 623


    • auto hakusessa

      jos näät tän viestin niin soita tai laita viestiä tohon 0400 241 623 voisin tulla kahtomaan sitä autoa jo tänään. Älä myy muille!

    • Jomppaaaa

      Hei jos opn bemmi vielä tallessa niin olisin todella kiinnostunut!! Jos jotain kuvaa ja iha pikkase tietoo laitat mulle s.postiin: [email protected] ja vaik samaan numeroa niin voitais sopia kattomisesta / hakemisesta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe