Revbensspjäll

Tietämät.

Osaisikohan kukaan kertoa, mistä Tukholmasta saisi hyviä tuollaisia grilliluita?

Muistan lapsuuden Ruotsista kuinka hyviltä maistuivat lähi-ICA:sta haetut herkut.

4

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svensk-medborgare

Eiköhän niitä ole ICA:ssa ja muuallakin edelleen. Päätä sitten vain, haluatko paksumpaa siankylkeä, missä ne palat on lihaisempia tai haluatko ohuita. Meillä tykätään paksuista, kun ohuet kuivuvat helposti uunissa.
      Maustesekoitus päälle ja ennen kun ne on ihan valmiita, voi ne voidella sulalla hunajalla, sitten vielä uuniin lyhyeksi ajaksi. Sian kylkeä saa tietysti myös Suomesta.

• Tietämät.

Hei,

Kiitos vastauksestasi.

En ole asunut Ruotsissa yli 30 vuoteen ja Tukholmassa käymme satunnaisesti kääntymässä. Yleensä meillä on keskustahotelli ja kunnon ICAt ovat siellä hieman vähissä. :) Kerran kokeillin Åhlens Cityn alakerran ruokaputiikin luita, mutta ne eivät maistuneet niiltä "aidoilta".

Ja tarkoitin nimenomaan niitä ohuita luita...

Olen myös yrittänyt tehdä samanlaisia luita täällä kotosalla, mutta ei niistä koskaan tule yhtä hyviä.

• spjäll
        Tietämät. kirjoitti:

Hei,

Kiitos vastauksestasi.

En ole asunut Ruotsissa yli 30 vuoteen ja Tukholmassa käymme satunnaisesti kääntymässä. Yleensä meillä on keskustahotelli ja kunnon ICAt ovat siellä hieman vähissä. :) Kerran kokeillin Åhlens Cityn alakerran ruokaputiikin luita, mutta ne eivät maistuneet niiltä "aidoilta".

Olen myös yrittänyt tehdä samanlaisia luita täällä kotosalla, mutta ei niistä koskaan tule yhtä hyviä.

se niksi piileekin mausteissa. Snat Maria Grillgrydda se pitää olla, ei mitään muuta ja reilusti suolaa.

http://www.missingsweden.com/images/products/Spices/santa_maria-grillkrydda61g.gif

• Ida-Pia
        Tietämät. kirjoitti:

Hei,

Kiitos vastauksestasi.

Tukholman keskustassa löydät ICA´n NK-tavaratalon pohjakerroksessa Hamngatan´illa. Se on iso ruokahalli ja varmaankin löydät sieltä niitä grilliluita. Mausteiden kokoomus voi olla erinlainen kuin mitä olivat ennen, joten sama makuelämys voi jäädä kokematta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe