Tahkolle on avattu karavaanareille Tahkon Leirikeskukselle pieni matkaparkki. Vetelevät näköjään nyt juuri sinne sähköjäpaikkoja ja valoja. Muutama kausipaikkakin on vielä jäljellä. Bussilla pääsee rinteelle. www.tahkonleirikeskus.com
TAHKO CARAVAN
4
5557
Vastaukset
- gay
Hyvä ettei niitä koppeja tuoda ihan rinteille haisemaan...onhan se kauhea tapa viettää lomaa. Vielä kausipaikkakin ja Suomessa?
- mjo5
Oikös niiden läsikuitukoppien hilaamiseen tartte auton jolla pääsis rinteille.... lakiehdotus kieltämään koppien hilaamisen klo 7.00-23.30 välisenä aikana. Liikenneturvallisuuden nimissä.
- iisalami
mjo5 kirjoitti:
Oikös niiden läsikuitukoppien hilaamiseen tartte auton jolla pääsis rinteille.... lakiehdotus kieltämään koppien hilaamisen klo 7.00-23.30 välisenä aikana. Liikenneturvallisuuden nimissä.
Joo'o
Sammoo mieltä oon. Voip kait jollekkin sopia mutta pitäs suaha muitten tielläliikkujien henki suojeltua. Liian paljo vuaratilanteita... 24.00-6.00 välisenä aikana raskaan kaluston kanssa ois kaikille parempi! Ja mittee järkee niitä on raahailla, haisoovatkin.
- Spigu
7 metriäpitkään kuselta haisevaan lasikuitukoppiin, jossa paska haisee ja kaasupullot poksahtelee??
Muutenkin kopin vetäminen alitehoisella autolla on hanurista...mutta onhan se kiva kun voi pysähtyä minne
haluaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628