Tahkolle on avattu karavaanareille Tahkon Leirikeskukselle pieni matkaparkki. Vetelevät näköjään nyt juuri sinne sähköjäpaikkoja ja valoja. Muutama kausipaikkakin on vielä jäljellä. Bussilla pääsee rinteelle. www.tahkonleirikeskus.com
Vastaukset 4
- gay
Hyvä ettei niitä koppeja tuoda ihan rinteille haisemaan...onhan se kauhea tapa viettää lomaa. Vielä kausipaikkakin ja Suomessa?
- mjo5
Oikös niiden läsikuitukoppien hilaamiseen tartte auton jolla pääsis rinteille.... lakiehdotus kieltämään koppien hilaamisen klo 7.00-23.30 välisenä aikana. Liikenneturvallisuuden nimissä.
- iisalami
mjo5 kirjoitti:
Oikös niiden läsikuitukoppien hilaamiseen tartte auton jolla pääsis rinteille.... lakiehdotus kieltämään koppien hilaamisen klo 7.00-23.30 välisenä aikana. Liikenneturvallisuuden nimissä.
Joo'o
Sammoo mieltä oon. Voip kait jollekkin sopia mutta pitäs suaha muitten tielläliikkujien henki suojeltua. Liian paljo vuaratilanteita... 24.00-6.00 välisenä aikana raskaan kaluston kanssa ois kaikille parempi! Ja mittee järkee niitä on raahailla, haisoovatkin.
- Spigu
7 metriäpitkään kuselta haisevaan lasikuitukoppiin, jossa paska haisee ja kaasupullot poksahtelee??
Muutenkin kopin vetäminen alitehoisella autolla on hanurista...mutta onhan se kiva kun voi pysähtyä minne
haluaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578