Hei.. Osaisiko joku suositella Turun seudulta paikkaa, jonne mahtuisi 130 henkilöä, ruoat saisi tuoda itse, sekä paikan lähellä olisi hyvät mahdollisuudet majoittua? Kiiitos!
Hääpaikka Turun seudulta
3
524
Vastaukset
- liisaz
Moi Ninnu! Kappelinranta Paraisilla vastaa uskoakseni kaikkia noita kriteerejä. Olin siellä juhlissa loppukesästä, vieraita oli juuri tuon verran ja osa heistä majoittui ihan vieressä sijaitsevissa loma-asunnoissa. Omaa pitopalvelua heillä ei tietääkseni ole, vaan esim. kyseisten häiden ruoat tulivat heidän yhteistyöpitopalvelultaan.
- ONNELLINEN ANOPPI
TYTTÄREMME VIHITTIIN TURUN TUOMIOKIRKOSSA REILU VUOSI SITTEN. HÄÄJUHLAA VIETIMME KÄVELYMATKAN PÄÄSSÄ OLEVALLA TURUN VANHALLA VPK-TALOLLA: PUITTEET UPEAT, PÖYTÄLIINAT SAA TALOLTA VUOKRATTUA, RUOAT, JUOMAT YMS. SAA TUODA ITSE. PALKKA PITÄÄ MAKSAA VAHTIMESTARILLE/ VASTUUHENKILÖLLE. ASIAT LÖYTYVÄT LASEINEEN PÄIVINEEN TALOLTA. HANKKIKAA JÄRJESTYKSENVALVOJA VALVOMAAN ULKO-OVELLE: KUOKKAVIERAITA SAATTAA TULLA... MEILLÄ OLI OMA JÄRKKÄRI JA KAIKILLA VIERAILLA OLI PIENI RANNENAUHA MENNESSÄÄN ESIM. TUPAKALLE: TÄSTÄ JÄRKKÄRI TUNNISTI VIERAAT KUOKKIJOISTA.
- Kokki Einri
Paras juhlapaikka Paraisilla--FURUVIK
ja viinitila
ja Rainers
halvin ja mukava keskustassa VPK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966