Tässä linkissä

3

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoshanii

      USKO, EROTETTUNA JÄRJESTÄ ON KAUHISTUS!!! Ensinnäkin, uskon päämääränä on parempi sielun tila. Usko muuttaa sielua, herkistäen oman tunnon, rakkaudellisemmaksi. Vähemmän itsekkääksi, ottaen huomioon paremmin kanssaihmisen tarpeet.

      Uskon vääristymä, Raamatun nurja puoli: Silloin, kun usko muuttuu dokmaattiseksi, toistaen kirjan sanoja, luottaen siihen, että jokainen kirjoitettu sana on totta, usko on sokea! Kirja pakottaa uskomaan itseensä sokeasti, miksi? Koska kirjan tekijä katsoo valtansa perustuvan nimen omaan kirjoitukseensa. Alistaen kansakunnat valtansa alaisuuteen. Kieltäen arvostelun mahdollisuuden omalla aukotoriteetillään.

      Raamattu: Oikeastaan tuon eepoksen tarkoituksena on luoda rehellisyydelle kehykset. Kansojen paremman olemisen so. tulevaisuuden aikaan saamiseksi. Kuitenkin jokaisella ihmisellä on jo syntymästään sielun herkkyys ja ymmärrys siitä, mikä on oikein. Lapsi ymmärtää rehellisyyden paljon paremmin, kuin aikuiset, johtuen siitä, että aikuiset venyttävät omatuntoaan elämäntilanteisiinsa sopiviksi. Ole siis hyvä lukiani ja ole oikeutettu arvostelemaan kaikkea rakentavasti

      • Jumalalta

        ja siksi se onkin niin lohdullista ja heikoinkiln voi onnistua. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan sanasta ja Jumalan rakkaus on vuodatettu uskovan sydämeen Pyhän Hengen kautta.
        Silloin tietää mikä on Jumalasta ja haluaa noidattaa sitä ja Pyhä Henki todistaa sydämessä että on uudestisyntynyt Jumalasta ja silloin myös kuulee paimenen äänen ja elää pyhää elämää ja noudattaa Jumalan sanaa ja haluaa pysyä Jeesuksessa. Jeesus itse sanoi että joka Häntä rakastaa se pitää Hänen käskynsä ja ne ei ole raskaat, vaan niitä halajaa, koska sieltä tulee siunaus ja ilo sydämeen.


      • KUNNIAKSI NÄHTY
        Jumalalta kirjoitti:

        ja siksi se onkin niin lohdullista ja heikoinkiln voi onnistua. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan sanasta ja Jumalan rakkaus on vuodatettu uskovan sydämeen Pyhän Hengen kautta.
        Silloin tietää mikä on Jumalasta ja haluaa noidattaa sitä ja Pyhä Henki todistaa sydämessä että on uudestisyntynyt Jumalasta ja silloin myös kuulee paimenen äänen ja elää pyhää elämää ja noudattaa Jumalan sanaa ja haluaa pysyä Jeesuksessa. Jeesus itse sanoi että joka Häntä rakastaa se pitää Hänen käskynsä ja ne ei ole raskaat, vaan niitä halajaa, koska sieltä tulee siunaus ja ilo sydämeen.

        Virsi 440
        Vanhan virsikirjan mukaan



        Jo vääryys vallan saapi, Se huutaa taivaaseen.
        Se turmaa ennustaapi, Vie kansat kurjuuteen.
        Ken Herran oikeutta Nyt täällä julistaa,
        Ja ken vanhurskautta Nyt tahtois puolustaa?

        Nyt viekas vilppi täällä On noussut kunniaan,
        On valhe vallan päällä Ja vääryys voimassaan.
        Ei kuulla kurjan ääntä, Ja köyhää sorretaan,
        Ja lainkin rikkaat vääntää Vääryyttä puoltamaan.

        Kas, köyhän leivän syövät Nuo jumalattomat.
        He viatonta lyövät Ja häntä vainoovat.
        He kurjaa ahdistaapi Kuin käärme kiukussa,
        Korvansa tukkeaapi Tuon raukan huudolta.

        He armotonna veivät Osuudet orpojen.
        He söivät lesken leivät, On Herra nähnyt sen.
        Hän vanhurskaasti kostaa Vääryydentekijät,
        Rankaisee ansiosta Nuo viekkaat ryöstäjät.

        Vaan voitonpäivän kerran Vaivaiset näkevät,
        Vanhurskaus kun Herran Lyö väärät väkevät.
        Oi Herra, voimas näytä, Kansaasi armahda
        Ja hurskaan pyynnöt täytä Ja päästä vaivasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe