Uutta hyvää kotia etsii 7 linnun parvi. Joukossa 6 neitokakadua ja 1 undulaatti joka sokea. 1 neidoista myös näköongelmia. Nämä kaksi yksilöä tulevat kaupan mukana, koska ovat jo vuosia olleet parven jäseniä. Lisäksi 2m pitkä, 1m leveä ja 2m korkea itse tehty häkki, UV-lamppu, ruokaa,leluja sekä pienempiä häkkejä kuljetusta varten. Myydään myös pariskuntina mikäli uutta kotia ei muuten löydy. Lisätietoja ja kuvia sähköpostitse.
Myydään neitoja
7
932
Vastaukset
- Noh...
Missä päin Suomea asut? Minulla olisi jo iso häkki valmiina niin mitä pari neitokakadua maksaisi ja minkä värisiä parvesta löytyy? Ikä? Lintujen terveys?
- moi kakaduistasi
moi onko sinulla vielä neitokakaduja?
- Lutino
Kaikki linnut ovat vielä kotia vailla. Ikää en osaa sanoa, minulla linnut ovat olleet n. 6vuotta. Muut ovat täysin terveitä paitsi nämä kaksi yksilöä joista jo mainitsinkin :)
1. pariskunta; Kaneli/oliivi naaraas ja uros lutino.
2.pariskunta; harmaa/valkokasvo naaras ja harmaa uros.
3.pariskunta helmiäinen naaras ja lutino uros.- Lutino
Helsingistä löytyvät linnut. 1.pariskunta 100e ja 2.pariskunta 100e. 3.pariskunta 50e.
- Moi linnuistasi
moi okei! no voisitko ottaa sähköpostiini yhteyttä. olisin kiinnostunut..
[email protected] - tilanne katsaus
Mikäs on tämän hetken tilanne tirppojen kans? Ovatko kaikki jo menneet? Onnistuuko tuonti jos niitä vielä on? Ilmottele: niko.varpenius(ät)gmail.com
Kiitos kaikille kiinnostuneille linnut ovat löytäneet jo uuden kodin :-)
Myynnissä olisi edelleen itsetehty häkki(2m pitkä,1m leveä,2m korkea) sekä uv-lamppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116