Oon Izumoon menossa lokakuussa. Minkälainen kaupunki tää Izumo on ? Minkälainen sää siellä on tossa lokakuussa?
Googlella ei oikein löydy izumosta mitään.. :(
Izumo
2
537
Vastaukset
- harakka*
Käväisin Izumossa kesällä päiväseltään, kun olin Shimanen alueella pari viikkoa. Kävin lähinnä Izumo Taishan temppelialueella, joka on yksi japanin tärkeimpiä shinto-temppeleitä. Päärakennus on tällä hetkellä remontissa, mutta silti ihan käymisen arvoinen paikka.
Kaunista rannikkoseutua. Maaseutua. Izumo on kätevästi JR:n junaradan varrella, eli liikenneyhteydet OK jos ei ole kiire. Lentokenttäkin on. Sellainen mielikuva Shimanen alueesta jäi, että kaupungit ovat pinta-alaltaan suuria, mutta keskusta-alueiltaan pieniä. Izumo on asukasluvultaankin sen verran suuri, että peruspalvelut löytynevät (julkinen liikenne, hotellit, ravintolat, tavaratalot, nähtävyydet jne.).
Naapurikaupunki Matsue on myös käymisen arvoinen.
Japan National Tourist Organizationin sivuilla on Izumosta myös jotain: http://www.jnto.go.jp/eng/location/regional/shimane/index.html
Jos on tarkempia kysymyksiä niin kysy, mutta en välttämättä kovin yksityiskohtaisesti osaa vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512