Oon Izumoon menossa lokakuussa. Minkälainen kaupunki tää Izumo on ? Minkälainen sää siellä on tossa lokakuussa?
Googlella ei oikein löydy izumosta mitään.. :(
Izumo
2
558
Vastaukset
- harakka*
Käväisin Izumossa kesällä päiväseltään, kun olin Shimanen alueella pari viikkoa. Kävin lähinnä Izumo Taishan temppelialueella, joka on yksi japanin tärkeimpiä shinto-temppeleitä. Päärakennus on tällä hetkellä remontissa, mutta silti ihan käymisen arvoinen paikka.
Kaunista rannikkoseutua. Maaseutua. Izumo on kätevästi JR:n junaradan varrella, eli liikenneyhteydet OK jos ei ole kiire. Lentokenttäkin on. Sellainen mielikuva Shimanen alueesta jäi, että kaupungit ovat pinta-alaltaan suuria, mutta keskusta-alueiltaan pieniä. Izumo on asukasluvultaankin sen verran suuri, että peruspalvelut löytynevät (julkinen liikenne, hotellit, ravintolat, tavaratalot, nähtävyydet jne.).
Naapurikaupunki Matsue on myös käymisen arvoinen.
Japan National Tourist Organizationin sivuilla on Izumosta myös jotain: http://www.jnto.go.jp/eng/location/regional/shimane/index.html
Jos on tarkempia kysymyksiä niin kysy, mutta en välttämättä kovin yksityiskohtaisesti osaa vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980