Törkeän huono lihaskunto

jokuvaaM

Ostin oviaukkoon asennettavan leuanvetotangon. Tiesin etukäteen että lihaskuntoni on ilmiömäisen huono, mutta kun yritin niin edes ns. negatiiviset leuanvedot ei tahdo onnistua. tulee alas niin vauhdilla että ovikarmeja natisee.
Mitäs sitten seuraavaksi? Haluan kuitenkin onnistua tässä.

6

1403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuo oviaukkoon

      asennettavat leuanvetotangot ovat ilmeisesti aika vaarallisia. Jos olet ihan varma, että se kestää, niin roiku tangossa melkein joka päivä.

    • jeahas

      onko sulla ylipainoa? jos ei, niin leuanvetotuloksesi tulee kohenemaan ensimmäisten kuukausien aikana, kunhan vain treenaat joka päivä mutta korkeintaan kerran viikossa "loppuun asti" eli et vedä hermoratoja jumiin. volyymi ratkaisee, jos alku tuottaa ongelmia niin jalat penkille ja avusta pongauttamalla jaloilla lattiasta.

      • jokuvaaM

        Ylipainoa on ja kehon rasvaprosentti on 30 nurkilla.


      • eieeieieinarinarina
        jokuvaaM kirjoitti:

        Ylipainoa on ja kehon rasvaprosentti on 30 nurkilla.

        siten homma helpottuu huomattavasti. et välttämättä (huom, välttämättä) aivan surkeassa kunnossa ole, mutta ylimääräinen laardi saattaa tehdä leuanvedon ylitsepääsemättömän vaikeaksi. sama juttuhan se on kaikissa muissa kuntoilumuodoissa joissa vastuksena käytetään omaa elopainoa. tuo hyvän ja huonon lihaskunnon määritelmä on yleensä enemmän tai vähemmän riippuva käsite. itse saan tehtyä sellaiset 30 leuanvetoa kertaheitolla ja satakunta etunojaa minuutissa, mutta silti pidän itseäni aivan törkeän rapakuntoisena. näin se vaan on.
        muuten, kannattaa ensin saada painoa pois, ennen kun alkaa intensiivisesti lihaksia hakemaan. jos tekee toisin päin, niin saattaa helposti käydä niin että lihakset häviää samalla kun rasvat.


      • eieeieieinarinarina kirjoitti:

        siten homma helpottuu huomattavasti. et välttämättä (huom, välttämättä) aivan surkeassa kunnossa ole, mutta ylimääräinen laardi saattaa tehdä leuanvedon ylitsepääsemättömän vaikeaksi. sama juttuhan se on kaikissa muissa kuntoilumuodoissa joissa vastuksena käytetään omaa elopainoa. tuo hyvän ja huonon lihaskunnon määritelmä on yleensä enemmän tai vähemmän riippuva käsite. itse saan tehtyä sellaiset 30 leuanvetoa kertaheitolla ja satakunta etunojaa minuutissa, mutta silti pidän itseäni aivan törkeän rapakuntoisena. näin se vaan on.
        muuten, kannattaa ensin saada painoa pois, ennen kun alkaa intensiivisesti lihaksia hakemaan. jos tekee toisin päin, niin saattaa helposti käydä niin että lihakset häviää samalla kun rasvat.

        Yksi hyvä keino on käyttää säädeltäviä käsipainoja. Niillä voi tehdä monia eri liikeratoja, eikä ole vastuksena koko ruumiin paino.


    • A_B_C_

      Tässä ohjelma millä saatat kehittyä

      http://twentypullups.com/content/twenty-pull-ups-challenge

      Yksi mikä voisi auttaa on, että marssit Cittariin ym. tarjoustaloon, prismaan ja ostat sieltä 3pl jumppanauhapussin. (karhu tai joku muistaakseni) ja teen niiden kanssa niitä leukoja.

      Kuminauhan päät tiukasti nyrkin ja tangon väliin ja toinen polvi lenkille. Siitä sitten vääntämään.
      Ja jos ei yksi nauha riitä niin toinen lisäksi mukaan ja varmasti alkaa leukoja nousemaan.

      Vastusta voi vähentää helposti nauhoja yhteen sitomalla (saa pidemmän lenkin).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe