Sota tiloja ...

runo64

Laivasto täynnä ikävääni
purjehtii tuulia vastaisia päin
jotka ovat sinusta lähtöisin ...

Sanot etten enää välitä sinusta
vaikka olen vannonut valoja
tehnyt lupauksia ...

Nyt on toisin ... vaikeammin
taas pitää miehittää kertaalleen valloitettu maasi
itsepäinen kapina kukistaa
antaa periksi ja rakastaa enemmän.

Tuuli kasvojani hyväilee
suudelmasi muistot huulillani asuu
ja olet kaikkialla minussa
mutta et vierelläni

joten lasken lippuni ja antaudun taas
kävellen takaisin kaikkeen minulle rakkaaseen
ja todisteeksi siitä kätesi ympärilleni kietoutuu ...

3

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex. Liona28

      mieleeni ne valkopukuiset naiset merenrannalla jotka odottivat
      laivan paluuta......

      toisinaan täytyy valloittaa takaisin menetyksensä mutta voiko sitä rakastaa enemmän kuin ennen?

      Pidin erityisesti ensimmäisestä, kolmannesta ja neljännestä säkeistöstä, viimeinen oli mielestäni vähän
      ristiriidassa edellisen kanssa mutta luultavasti tulkitsin sen väärin.

      Muuten pidin tästä valtavasti, olen vain hieman ymmärrystä vailla

      • runo64-1

        ... sydämessä on kuin pohjaton kaivo
        kun se yhä enemmän vaatii vakuuttelua
        tekoja ja sanoja
        ettei se alkaisi myrskyämään
        epäilyksen tähden ...

        no muistelin vanhoja ja kirjoitin uutta
        jotka syntyy noin vain
        ja enkä ikinä korjaile sitä kun ajatuksen saan
        joten olet oikeassa sinä tarkkasilmäinen lukija

        jonka vierailusta kiitän syvästi
        ja toivon torstai päiväsi olevan toivoa täynnä
        kaunista tunnetta sydän pullollaan ...


    • Ei mikään mene niinkuin toivoisi..Vastatuulta on.. Rakkaus valtaa mielen ja ei näe muuta kuin rakastetun..
      Ikävä kalvaa mieltä ja pitäisi keksiä keinoja,miten toimisi.. Vaikeaa on.. Rakkautta pitää ilmaista ,monin tavoin,että toinen uskoo sen todellisuuteen..Joskus tuntuu,että mikään ei riitä.. Silloin on kyllä myös toisessa vikaa.. Joko e i luota enää ,yleensä ihmisiin,tai muita ,ennen tapahtuneita kokemuksia rakkaudesta,,
      On monenlaisia syitä.. No,tuli mieleen runostasi,kaikenlaisia kokemuksia.. Jo lapsuuden tapahtumat ,voivat johtaa siihen,että ei usko,että kukaan voi rakastaa,oikeasti,että on vain sanoja.. Oikein hieno runo..
      Kiitos runostasi..Hyvää päivänjatkoa! t.Irkku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe