eilen vapun aattona...... minun vanhemmat ja 2 pikku veljeä lähti leville viettämään vappua... olin veljeni ja sen kaveri ja minä oltiin 3 meillä kotona.kohti iltaa ..sovitaan vaikka et se veljeni kaveri on nimi merkillä poika.. poika halusi alkoh. niin minä etsin vanhempien kaapista jotain juotavaaa no löyty no se poika joi sen kokonaan nopeasti...oliko se jotain 00.30 klo.niin lähettiin kylälle veljeni ajoi mopolla me oltiin kyydissä hän vei jomman kumman kylälle ensin...perillä niin me käveltiin siellä jonkin aikaaa... sitten veljeni sanoi lähetään jo kotiin minä sanoin et ei viel ois viel kävelty vähän aikaa samoin poika sanoi...no me kuitenkin lähettiin mut mä ja poika haluttiin kävellä kotiin..no veli sano 5km ajotte kävellä?? sanottiin joo veljeni lähti mopolla kotiin ja se tais vähän suuttua....no me lähettiin kävelemään 2:taan no näistä liikenne valoista päästiin pois niin oli aika pimeää kävellä no mulla on ollu sitä poikaa kohtaan ollu tunteita..oliko se noin puol välissä niin se kävi matkan varrella kusella mä mietin onko sillä mua kohtaan mut mä oisin halunu suudella poikaaa....no ei se kuitenkaan ois onnistunu se käveli melkein keskellä tietä kun aina auto tuli niin se aina tuli mua lähemmäs ....... harmikyllä ei mitään suutelu juttua ois tapahtunu jos ei suutelua niin oisin halunu halata sitä...se oli romanttista 2 kävellä pimeässä mä mietin melkei kokoaja että tapahtuuko mitään suutelua jos se ois iha ite halunu...no me keskusteltiin niitä ja näitä.. eimuuta
veljeni kaveri....
tyttöä (harmittaa)
2
9812
Vastaukset
- OmPpU
Opi kirjottamaan,jähuom,tää on seksipalsta!
pikkuhuora!- Ulpukka
Järkyttävää! 11-vuotiasko tämän oli kirjoittanut?
eikö koulussa opeteta äidinkieltä?
Ainakin alle 18-vuotias ja tännehän oli KIELETTY ALAIKÄISET!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1255577Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu445322Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524437Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693998- 853424
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta923334IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523281Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160