eilen vapun aattona...... minun vanhemmat ja 2 pikku veljeä lähti leville viettämään vappua... olin veljeni ja sen kaveri ja minä oltiin 3 meillä kotona.kohti iltaa ..sovitaan vaikka et se veljeni kaveri on nimi merkillä poika.. poika halusi alkoh. niin minä etsin vanhempien kaapista jotain juotavaaa no löyty no se poika joi sen kokonaan nopeasti...oliko se jotain 00.30 klo.niin lähettiin kylälle veljeni ajoi mopolla me oltiin kyydissä hän vei jomman kumman kylälle ensin...perillä niin me käveltiin siellä jonkin aikaaa... sitten veljeni sanoi lähetään jo kotiin minä sanoin et ei viel ois viel kävelty vähän aikaa samoin poika sanoi...no me kuitenkin lähettiin mut mä ja poika haluttiin kävellä kotiin..no veli sano 5km ajotte kävellä?? sanottiin joo veljeni lähti mopolla kotiin ja se tais vähän suuttua....no me lähettiin kävelemään 2:taan no näistä liikenne valoista päästiin pois niin oli aika pimeää kävellä no mulla on ollu sitä poikaa kohtaan ollu tunteita..oliko se noin puol välissä niin se kävi matkan varrella kusella mä mietin onko sillä mua kohtaan mut mä oisin halunu suudella poikaaa....no ei se kuitenkaan ois onnistunu se käveli melkein keskellä tietä kun aina auto tuli niin se aina tuli mua lähemmäs ....... harmikyllä ei mitään suutelu juttua ois tapahtunu jos ei suutelua niin oisin halunu halata sitä...se oli romanttista 2 kävellä pimeässä mä mietin melkei kokoaja että tapahtuuko mitään suutelua jos se ois iha ite halunu...no me keskusteltiin niitä ja näitä.. eimuuta
veljeni kaveri....
tyttöä (harmittaa)
2
9758
Vastaukset
- OmPpU
Opi kirjottamaan,jähuom,tää on seksipalsta!
pikkuhuora!- Ulpukka
Järkyttävää! 11-vuotiasko tämän oli kirjoittanut?
eikö koulussa opeteta äidinkieltä?
Ainakin alle 18-vuotias ja tännehän oli KIELETTY ALAIKÄISET!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4062728Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys172148Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1112135- 1071679
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2321511Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861210Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491151Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1931149Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601053TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201050