veljeni kaveri....

tyttöä (harmittaa)

eilen vapun aattona...... minun vanhemmat ja 2 pikku veljeä lähti leville viettämään vappua... olin veljeni ja sen kaveri ja minä oltiin 3 meillä kotona.kohti iltaa ..sovitaan vaikka et se veljeni kaveri on nimi merkillä poika.. poika halusi alkoh. niin minä etsin vanhempien kaapista jotain juotavaaa no löyty no se poika joi sen kokonaan nopeasti...oliko se jotain 00.30 klo.niin lähettiin kylälle veljeni ajoi mopolla me oltiin kyydissä hän vei jomman kumman kylälle ensin...perillä niin me käveltiin siellä jonkin aikaaa... sitten veljeni sanoi lähetään jo kotiin minä sanoin et ei viel ois viel kävelty vähän aikaa samoin poika sanoi...no me kuitenkin lähettiin mut mä ja poika haluttiin kävellä kotiin..no veli sano 5km ajotte kävellä?? sanottiin joo veljeni lähti mopolla kotiin ja se tais vähän suuttua....no me lähettiin kävelemään 2:taan no näistä liikenne valoista päästiin pois niin oli aika pimeää kävellä no mulla on ollu sitä poikaa kohtaan ollu tunteita..oliko se noin puol välissä niin se kävi matkan varrella kusella mä mietin onko sillä mua kohtaan mut mä oisin halunu suudella poikaaa....no ei se kuitenkaan ois onnistunu se käveli melkein keskellä tietä kun aina auto tuli niin se aina tuli mua lähemmäs ....... harmikyllä ei mitään suutelu juttua ois tapahtunu jos ei suutelua niin oisin halunu halata sitä...se oli romanttista 2 kävellä pimeässä mä mietin melkei kokoaja että tapahtuuko mitään suutelua jos se ois iha ite halunu...no me keskusteltiin niitä ja näitä.. eimuuta

2

9872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmPpU

Opi kirjottamaan,jähuom,tää on seksipalsta!
      pikkuhuora!

• Ulpukka

Järkyttävää! 11-vuotiasko tämän oli kirjoittanut?
        eikö koulussa opeteta äidinkieltä?
        Ainakin alle 18-vuotias ja tännehän oli KIELETTY ALAIKÄISET!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      66
      4946
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      33
      3747
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      23
      3362
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      79
      2325
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1532
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      331
      1486
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1443
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe