veljeni kaveri....

tyttöä (harmittaa)

eilen vapun aattona...... minun vanhemmat ja 2 pikku veljeä lähti leville viettämään vappua... olin veljeni ja sen kaveri ja minä oltiin 3 meillä kotona.kohti iltaa ..sovitaan vaikka et se veljeni kaveri on nimi merkillä poika.. poika halusi alkoh. niin minä etsin vanhempien kaapista jotain juotavaaa no löyty no se poika joi sen kokonaan nopeasti...oliko se jotain 00.30 klo.niin lähettiin kylälle veljeni ajoi mopolla me oltiin kyydissä hän vei jomman kumman kylälle ensin...perillä niin me käveltiin siellä jonkin aikaaa... sitten veljeni sanoi lähetään jo kotiin minä sanoin et ei viel ois viel kävelty vähän aikaa samoin poika sanoi...no me kuitenkin lähettiin mut mä ja poika haluttiin kävellä kotiin..no veli sano 5km ajotte kävellä?? sanottiin joo veljeni lähti mopolla kotiin ja se tais vähän suuttua....no me lähettiin kävelemään 2:taan no näistä liikenne valoista päästiin pois niin oli aika pimeää kävellä no mulla on ollu sitä poikaa kohtaan ollu tunteita..oliko se noin puol välissä niin se kävi matkan varrella kusella mä mietin onko sillä mua kohtaan mut mä oisin halunu suudella poikaaa....no ei se kuitenkaan ois onnistunu se käveli melkein keskellä tietä kun aina auto tuli niin se aina tuli mua lähemmäs ....... harmikyllä ei mitään suutelu juttua ois tapahtunu jos ei suutelua niin oisin halunu halata sitä...se oli romanttista 2 kävellä pimeässä mä mietin melkei kokoaja että tapahtuuko mitään suutelua jos se ois iha ite halunu...no me keskusteltiin niitä ja näitä.. eimuuta

2

9539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmPpU

      Opi kirjottamaan,jähuom,tää on seksipalsta!
      pikkuhuora!

      • Ulpukka

        Järkyttävää! 11-vuotiasko tämän oli kirjoittanut?
        eikö koulussa opeteta äidinkieltä?
        Ainakin alle 18-vuotias ja tännehän oli KIELETTY ALAIKÄISET!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe